Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מכיר את החברה בתחנה. קניתי שם את המערכת הראשונה שלי.

יש שם את את יוסי (עם הכיפה) עבד עם נתן. הוא קומבינטור טוב. !!

ציון מבין הרבה יותר, פחות קומבינות (עם הציוד)

ויש את דרור (איפה שהיה פעם נתן) הוא בסדר. פחות קומבינות. עבודה סבירה.

 

לבדוק את המספר של המכשיר ושל הקופסא. (רמקולים, סאבים, מגברים, וHU) אצל כולם.!

אגב, רוב הסחורה היא מקורית וודאי, מחברות כמו בורוקס( לאנזר) ופיוניר (עוזי רדיו) והיבואן של טושיבה (ברח השם שלו)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב, רוב הסחורה היא מקורית וודאי, מחברות כמו בורוקס( לאנזר) ופיוניר (עוזי רדיו) והיבואן של טושיבה (ברח השם שלו)

אז מה ההסבר למחירים הזולים במיוחד?

פורסם

הם משלמים לספקים. את הסכום הרגל.

אבל הם לא משלמים מע"מ. וכו. והם מוכרים פחות ממחיר השוק.

לדוגמא.

 

קומפוננט של MBQ. נגיד ומוכרים אותו בחנות במחיר של 1500 שקל.

החנות קונה אותו בכ 500- 800 שקל. ומרוויחה את ההפרש. ומורידה הוצאות.

חשמל. עובדים, ערנונה, מים, עיריה ועוד מיסים למניהם. וכו. הם לא משלמים את הרוב( אני מניח).

והם מעדיפים להרוויח פחות 200 שקל על כל דבר. אבל למכור פי 1.5 יותר דברים. וכך להרוויח יותר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מצטרף להמלצה על המוצרים בתחנה המרכזית, כמי שקנה שם לא מעט מוצרים, לא נתקלתי בשום בעייה איתם, לאורך מעל 10 שנים.

 

 

בגדול יש להם כמה מקורות לציוד:

 

1.חנויות שפושטות רגל- הם פשוט קונים את כל הסחורה במחירי רצפה.

 

2.מכשירים משוחזרים- מכשירים שחזרו לחברה כחדשים,עברו תיקון ונמכרים כמשוחזרים.

 

3.קנייה במחיר מוזל מהייבואן הרשמי (קנווד לבית ניופאן, פיוניר\פרמייר לבית עוזי-רדיו וכו').

 

4.ייבוא מקביל מחו"ל- פשוט קונים סטוקים ישירות מהחברה בחו"ל (זו אגב אחת הסיבות שלעיתים הדגמים שלהם לא תואמים ב-100% לדגמים שנמכרים בשאר החנויות בארץ).

 

מחירים לדוגמא- לפני 4 חודשים רכשתי שם סאב תיבה של רוקפורד+מגבר רוקפורד P4004 (עזבו את דיוני האם שווה או לא מבחינת איכות), שניהם יחד ב-1750 ש"ח, כמובן חדשים.

 

לצורך העניין, רק המגבר נמכר בחוץ באותה תקופה סביב 1800 שקלים.

 

סט קומפוננט של מורל (פולס 5 ורבע) משודרג עם טוויטרים של הייבריד עלה לי לפני 8 חודשים 400 שקלים (כאשר רק הטוויטרים של ההייבריד נמכרים בחוץ בכ-300 שקלים).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לי ולחברים שלי גם יצא לקנות משם דברים

גם מציון וגם מיוסי

יוסי יותר זול ויותר קל להוריד אותו

ציון וקובי יותר קשים ויותר יקרים

לבחור שאמר שיוסי יותר קומבינתור אם תוכל לפרט קצת על העסק שם אני אשמח כי חברים שלי קונים משם בכמויות

פורסם

ציון מספר אחד חברים ומי שאומר שיש לו סחורה משוחזרת הוא קשקשן הוא גם עוזר בכל בעיה שיש ללקוח אז די כבר עם השטויות שלכם

דאבל קיקר

פורסם

איך תסבירו את זה שכאשר קונים שם (ת.מ הישנה) בכרטיס אשראי אז פירוט העיסקה הוא על "ברוקס סטריאו" ? ומה הקשר ביניהם????

פורסם

לפני כמה חודשים קניתי מיוסי(כיפה) פיוניר 7750 אבל הדגם האמריקאי ב1200

שחנויות אחרות מכרו ב1500 לפחות

 

רציתי לקנות גם מגבר JBL GTO 75.4 הוא רצה למכור במחיר של הדיוטי פרי(800)

אבל פחדתי שזה גנוב או משהו,לפי מה שאני מבין מהתרד הזה הם אמינים?

פורסם

חברה

לא כל מה שבזול לא טוב

יש אנשים שיש להם חנויות ומוכרים מוצרים איכותיים במחיר זול כימספיק להם להרוויח 100 ש"ח לחתיכה במקום להרוויח 800 במקום אחר

אין פסול בזה

אני למשל חיפשתי סאב של קיקר L7 ברוב החנויות מצאתי אותו בסביבות ה 2400-2800 ש"ח כאשר החנות מקבלת אותו מהסוכן ב 1450

בסוף חבר שיש לו חנות אביזרים מכר לי אותו ב 1550 עם אחריות יבואן רשמי לשנה

אני מניח שזה מה שקורה גם בתחנה מרכזית

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery


×
×
  • תוכן חדש...