Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בכמה מוכרים שם סאב וופרים של פיונר?
באתי לאחד שם עם זקן ופאות ארוכות כאלה, אמר לי בהתחלה הסאב 1000 שקל.. [כולל תיבה]

אחכ אמר לי 500 בלי תיבה חח

אחכ אמר לי 600 כולל תיבה...

אז זה מה שאני יודע חח

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
באתי לאחד שם עם זקן ופאות ארוכות כאלה, אמר לי בהתחלה הסאב 1000 שקל.. [כולל תיבה]

אחכ אמר לי 500 בלי תיבה חח

אחכ אמר לי 600 כולל תיבה...

אז זה מה שאני יודע חח

איזה סאב זה היה אני מדבר על אלה שעולים 500 בחנות כמה הם עולים שם?

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

אם שילמת שם בויזה וזה בדרך כלל אצל יוסי עם הכיפה וראית שהופיע לך בפירוט ויזה " ברוקס " אין לך מה לדאוג זה הסוכן של המערכות סטריאו שיוסי קונה ממנו

מה שיוסי עושה פשוט מאוד לוקח סחורה ובמקום לשלם לסוכן מזומן הוא צ'ק הוא נותן לו את התשלום ויזה שאתה שילמת ליוסי ובזה נגמר העניין , אם אתה רוצה לדעת אם יש לך סיבה לדאוג , אז ממש לא .

אני הייתי עובד אצל נתן ז"ל עוד כשיוסי היה גם עובד אצלו אני הייתי המתקין שם

אז בטח כמה מכם כאן מכירים אותי .

אם תירצו אני יכול להבהיר לכם דברים לא מובנים בקשר לקנייה שם או כל שאלה שבא לכם על מה שהולך שם , ממי כדי באמת לקנות ולמי לא להתקרב אפילו .

פורסם

שוב פעם אני אומר אשמח לומר ממי להיזהר וממי כדאי לקנות אבל לא כאן

כי לא נעים לי , מי שרוצה יכול לפנות אליי בפרטי כמו שכבר 2 ממכם עשו והסברתי להם בדיוק מה קורה שם

פורסם

אני אישית לא הייתי קונה שם וממש ממש לא מתקין שם!

אני לא מאמין שאחרי כל השרשורים שאנשים שבוזים כתבו על סיפורים כאלה וכאלה אתם עוד רוצים לקנות שם או להתקין שם שזה אפילו יותר גרוע. אם לקחת את הסיכון זאת החלטה שלכם.

פורסם

תומאס אני לא מסכים איתך בכלל , תראה יש כאן הרבה אנשים שלא ממש יש להם כסף כדי לקנות מערכת לאוטו שלהם ובדרך כלל אלו חיילים בשירות או משוחררים

והתחנה מרכזית הישנה זה פיתרון טוב גם לקנייה וגם להתקנה

נכון שייש שם באסטות ומוכרנים שיכולים לעבוד עליך ובשביל זה אנחנו כאן כדי לעזור למי שאין לו הרבה כסף לקנות שם מבלי ליפול בפח ושיוכל להינות ממערכת סבירה

פורסם

אני מסכים.

למי שאין תקציב גדול. אפשר למצוא שם דבר סבירים.

ולגבי מתקינים.

תלוי מי מתקין. אני מכיר שני מתקינים לא רעים בכלל שעובדים שם.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי


×
×
  • תוכן חדש...