Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נכון יופי.. פונטו אמינה מאוד!!

היו לך כמה רכבים מסוג פיאט פונטו שאתה יכול לשפוט את האמינות שלה?

 

לא לא לא ולא להתקרב לספייס (שוב אני אגיד לאוטו יש מספר בעיות שגורמות לבעיות ואלה לעוד בעיות... בגלל שרוב עמך ישראל לא מודע בכלל לבעיות האלה נגרמות כתוצאה מהן תקלות שעולות לנהג ביוקר - דרך אגב רק המקצועיים שבמקצועיים מודעים לבעיות הראשוניות הללו)

 

*אם אתה לא מבין את התקלות של הרכב - אל תקנה אותו(כל חברה)*

 

ובקשר לפותח השרשור כמעט ולא קיימות מכוניות שעומדות בתנאים שהצבת לכן אני ממליץ:

 

סקודה (1900 לא טורבו!)

 

יונדאי גטס

 

טויוטה יאריס

 

אלו מכוניות חסכוניות ואמינות ביותר!

לידי כל המעות שלכם , עכשיו !!!

פורסם
לא לא לא ולא להתקרב לספייס (שוב אני אגיד לאוטו יש מספר בעיות שגורמות לבעיות ואלה לעוד בעיות... בגלל שרוב עמך ישראל לא מודע בכלל לבעיות האלה נגרמות כתוצאה מהן תקלות שעולות לנהג ביוקר - דרך אגב רק המקצועיים שבמקצועיים מודעים לבעיות הראשוניות הללו)

 

*אם אתה לא מבין את התקלות של הרכב - אל תקנה אותו(כל חברה)*

 

ובקשר לפותח השרשור כמעט ולא קיימות מכוניות שעומדות בתנאים שהצבת לכן אני ממליץ:

 

סקודה (1900 לא טורבו!)

 

יונדאי גטס

 

טויוטה יאריס

אתה ממש מומחה האא? אז מה הבעיות של הפונטו? תקלות שרק מקצוענים מבינים :shock::?

 

יאירס לא נכנסת לתקציב!!

יונדאי גטס לא ממש חסכונית!!

 

אלו מכוניות חסכוניות ואמינות ביותר!

אתה ממש מומחה האא? אז מה הבעיות של הפונטו? תקלות שרק מקצוענים מבינים :shock::?

 

יאירס לא נכנסת לתקציב!!

יונדאי גטס לא ממש חסכונית!!

פורסם
המלצות מיודעי דבר יתקבלו בברכה. רצוי ממודל 2000 והלאה.
התשובה היחידה הטובה עד עכשיו היא:

 

תרשום קצת יותר פרטים, דרישות וכו'..
אם אתה רוצה עזרה שתתאים לך, תרשום את הדרישות שלך: לכמה אנשים הרכב ישמש, האם אתה רוצה רכב גדלו קטן וכו'..

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

חברה למה לסבך? שאלתי על רכב שיהיה חסכוני בתחזוקה ממש לא חשובה לי "הנאת נהיגה" רווח מאחורה צורה תדמית וכיו"ב חשובה לי האמינות והחסכון בכאב ראש וכסף נקודה. אני רוצה רכב שאוכל להתעלל בו ובכל זאת יוביל אותי מנקודה לנקודה ברור לי שזה צריך להיות גיר רגיל השאלה מה עוד...

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

קח סובארו DL אין מה לעשות, גם אמין וגם חלקים זולים.

 

אתה ביקשת את זה.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם
לא לא לא ולא להתקרב לספייס (שוב אני אגיד לאוטו יש מספר בעיות שגורמות לבעיות ואלה לעוד בעיות... בגלל שרוב עמך ישראל לא מודע בכלל לבעיות האלה נגרמות כתוצאה מהן תקלות שעולות לנהג ביוקר - דרך אגב רק המקצועיים שבמקצועיים מודעים לבעיות הראשוניות הללו)

 

*אם אתה לא מבין את התקלות של הרכב - אל תקנה אותו(כל חברה)*

 

ובקשר לפותח השרשור כמעט ולא קיימות מכוניות שעומדות בתנאים שהצבת לכן אני ממליץ:

 

סקודה (1900 לא טורבו!)

 

יונדאי גטס

 

טויוטה יאריס

 

אלו מכוניות חסכוניות ואמינות ביותר!

שלום!

 

אני בעלים לשעבר של פונטו 95 בקרוב פונטו 01 אנא עדכן אותי בכל התקלות שאני לא מודע אליהם.

כי אני ממש חושש בקנייה עכשיו.

פורסם

יש לי קליאו 1.2 ידני, שנת 2001 מאד מאד חסכוני

 

אמינות - אני לפחות לא נתקלתי בבעיות או תקלות

חסכוני - סביב 1:15

מחיר - בתקציב שציינת

נוחות - סבירה

הנאה מנהיגה - לא משהו

ביטוחים - הכי זולים

גניבות - כנראה 0

 

נ.ב: אני מוכר את הרכב ... קיבלתי משהו יותר חסכוני ממנו ...

 

(רכב מהעבודה)

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

בסדר תראה..

אני מבין שאתה לא ממש סגור על סוג המכונית שאתה מעוניין לרכוש..

 

לכן:

יפניות(סובארו , טויוטה , הונדה , סוזוקי) אלו מכוניות מצוינות מאוד רמת האמינות הגבוהה ביתור (לפי דעתי אפילו יותר מהגרמניות - אבל זה רק לפי דעתי)

 

גרמניות(אאודי,ב.מ.וו,מרצדס)-לא נראה לי שיכנסו לך בתקציב :-) אבל אני חייב לרשום שגם הן בעלות רמת אמינות גבוהה מאוד אבל..בניגוד ליפניות בכלל לא זולות בתחזוקה .

 

צרפתיות(פיג'ו , סיטרואן ורנו)נורא נוחות למרות אמינות די לוקה בחסך משום שהן לא מתאימות לאקלים הישראלי (ובזאת אני לא מתכוון למזג האויור אלא לאנשים שלא יודעים לטפל בהם) לי אישית יש צרפתייה בחנייה שמעסיקה אותי ב"יישור קו" תמידי בגלל שהבעלים הקודמים לא שמר על הרכב (כשאתה קונה אחת כזו שים לב למערכת הקירור -)

 

בסדר נראה לי שסיימתי..

 

ולאחר הסקירה הזאת אני ממליץ לך על משהו זול אמין וחסכוני וידני..

 

דיהטסו אפלאוז שנת 2000 עולה בסביבות ה-30-35

 

יונדאי אקסנט שנת 2000 עולה בסביבות ה-40-45

 

אני ממליץ לך בנוסף לחשוב על כיוון מזדה 323 ,טויוטה קורולה וסובארו אימפרזה בשנתונים יותר נמוכים (לפי דעתי שלושת המכוניות הללו הן בעלות אותה רמת אמינות אז ככה שאתה יכול לחפש את שלושתן והראשונה מביניהן שתהיה שמורה - תקנה)

 

דרך אגב לא קיים אוטו בכל העולם שאתה תתעלל בו ומצד שני יהיה חסכוני..(בלאי+דלק)כל אוטו והגבול שלו

 

*אם מישהו מודע לרכב שכזה אנא לפנות אליי במיידי* :twisted:8)

לידי כל המעות שלכם , עכשיו !!!

×
×
  • תוכן חדש...