Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת מנוע 1600 125 כ"ס בפולו קלאסיק 1600 100כ"ס


bagira
שימו לב! השרשור הזה בן 6811 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

בסוף החלטתי לא למכור את הפולו קלאסיק שלי (1600 100 כ"ס) אבל להעביר אותה סידרת חינוך מחדש.

 

בולמי קוני כבר מחכים לי אצל היבואן כמו כן 4 קפיצי אייבך (קפיצים משודרגים רב שלביים אבל ללא כל הנמכה). גאנטים וצמיגים יהיו השלב הבא.

בינתיים רציתי להתייעץ בקשר למנוע ה 1600 של הפולו GTI . במה הוא שונה או דומה למנוע שלי?

כמה קל (או קשה) יהיה להתקין אותה (מכנית וחשמלית)? והכי חשוב, קמה קל (או קשה) יהיה לי להשיג כזה מנוע?

האם הוא הגיע לארץ רק בפולו GTI או גם באיזה גולף או VAG אחר?

תודה מראש,

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך יותר מידי להשקיע בקלאסיק כדי לקרב אותה לרמה (דגש על לקרב) של הפולו GTI שבכל קנה מידה לא נחשבת אפילו לספורטיבית בינונית בקטגוריה שלה.

דעתי האישית, חבל על הכסף.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך יותר מידי להשקיע בקלאסיק כדי לקרב אותה לרמה (דגש על לקרב) של הפולו GTI שבכל קנה מידה לא נחשבת אפילו לספורטיבית בינונית בקטגוריה שלה.

דעתי האישית, חבל על הכסף.

שלום,

אני מבין בדיוק על מה אתה מדבר אבל סיבותיי עימדי.

יש לי פולו קלאסיק שנת 98, יד 1, עם 75K ק"מ.

אני לא הולך למכור אותה, נקודה.

כמו כן, הרעיון שלי לגבי רכבים ספורטיביים הם רכבים משעממים משופרים ולא כל מיני דגמים נוצצים משופעי ספוילרים/ג'אנטים/קסנון/נאון וניצנוצים.

לכן, אם כבר מדובר על שיפורים, ברור שהדרך המהירה והקלה (והזולה) לארגן את 25 הסוסונים הראשונים באורווה היא פשוט להחליף מנוע.

ועל כן נשאלת השאלה..... האם ניתן להחליף מבחינה מכנית ועד כמה זה קל/קשה?

כמו כן, עד כמה מע' ההזרקה שונה?

כמה קל יהיה לי למצוא כזה מנוע מפירוק/יבוא?

האם הוא מופיע בעוד רכב מתוצרת VAG ביבוא סדיר לארץ הקודש?

אשמח לתגובות טכניות ולא לתגובות בסגנון "תמכור ותקנה GTI", אעפ"י שהן נכונות, זה לא עומד על הפרק.

בתודה מראש,

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

אני מבין בדיוק על מה אתה מדבר אבל סיבותיי עימדי.

יש לי פולו קלאסיק שנת 98, יד 1, עם 75K ק"מ.

אני לא הולך למכור אותה, נקודה.

כמו כן, הרעיון שלי לגבי רכבים ספורטיביים הם רכבים משעממים משופרים ולא כל מיני דגמים נוצצים משופעי ספוילרים/ג'אנטים/קסנון/נאון וניצנוצים.

לכן, אם כבר מדובר על שיפורים, ברור שהדרך המהירה והקלה (והזולה) לארגן את 25 הסוסונים הראשונים באורווה היא פשוט להחליף מנוע.

ועל כן נשאלת השאלה..... האם ניתן להחליף מבחינה מכנית ועד כמה זה קל/קשה?

כמו כן, עד כמה מע' ההזרקה שונה?

כמה קל יהיה לי למצוא כזה מנוע מפירוק/יבוא?

האם הוא מופיע בעוד רכב מתוצרת VAG ביבוא סדיר לארץ הקודש?

אשמח לתגובות טכניות ולא לתגובות בסגנון "תמכור ותקנה GTI", אעפ"י שהן נכונות, זה לא עומד על הפרק.

בתודה מראש,

יניב

סחתיין על האקזמפלר, כל הכבוד, אני משוכנע שהרכב במצב טוב ושמור.

לראיתי בדוק שאכן אתה מפיק את המירב ממאה הסוסונים שבאורווה או שמא אתה חס עליהם ומנצלם חלקית בלבד.

אם אתה חס על הקיימים אני לא מבין את הצורך בהגדלת האורווה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים.

הגיר שלך ארוך מאוד,הגיר של ה GTI קצר יחסית.

אני לא ממש מכיר את המנועים של וולפסווגן,אבל יכול להיות שהבלוקים זהים.

אם הם זהים בשתי המנועים,כל מה שאתה צריך לעשות זה להחליף רק את הראש מנוע,וכנראה גם מחשב או לחילופין צ'יפ.

מומלץ גם להחליף גיר...גיר של פולו 16V יעשה את העבודה גם.

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לשאול את השאלה בפורומים של VW בחו"ל, רוב הסיכויים שמישהו שם כבר חשב על זה לפניך.

פורום בריטי - www.clubgti.com פורום אמריקאי www.vwvortex.com . בהצלחה.

 

לגבי מה שמוטי הציע, בזמן האחרון אנשים התחילו להשתיל טורבו מ-TDI למנועי בנזין 8 שסתומים.

יש על זה אפילו ת'רד דביק בוורטקס (האתר למעלה).

No worries 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שמדובר פה בעלות לא מבוטלת שתביא לך 25 כ"ס, לא עדיף לגדוש במקום ולהוציא יותר?

 

מוטי

מוטי, YOU JUMPED THE GUN, הרסת לי את כל ההפתעה :-P

ההשראה נשאבה מחברה בגרמניה שעוסקת רק בשיפורי VW.

הייתי שם ונהגתי ברכב שאני מפרט כאן... גם הוא היה קלאסיק.

התיכנון הוא לקחת את מנוע ה 125 כ"ס. לשפר את הראש כולה ל STAGE 1 (פוליש/פורטינג/קפיצים/מובילים/שסתומים/ תושבות שסתומים), סעפת יניקה ומערכת פליטה GROUP A ואחרון אחרון חביב, גלגל תנופה קל יותר.

על כל הוואג'אראס הזה הם התקינו T25,אינטרקולר סולידי מאחורי הגריל והכל בדרכם בצנועה של המשפרים הגרמנים בלי צביעות מיוחדות,בלי שלל פלסטיקה וספוילרים ובלי שום דבר שיסגיר מה יש מתחת למכסה מנוע.

הדבר הזה פשוט טס!!!

בגלל שיפורי הזרימה במנוע ובגלל הטורבו הקטן יחסית, אין בכלל שום השהיית טורבו.

כל הכח זמין ישר מסל"ד מאוד נמוך (מצטער שאין לי נתונים זמינים) והמנוע פשוט טס במעלה (ובמורד) הסל"ד.

למען האמת, עוד לא קיבלתי תשובה, יש VAG אחר בארץ שמסתובב עם מנוע כזה חוץ מפולו GTI?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6811 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...