Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד לרכוש רכב (306 1.6 XR לצורך העניין) ואני חושש שאני יבדוק את הרכב במכון ולבסוף התוצאה תהיה גרועה ואז סתם בזבזתי 400 ש"ח (לרכב אחד) וזמן מיותר, ולכן חשבתי ללכת על משהו אחר..

מה דעתכם על זה?

http://www.mumhe.co.il/index.asp

זה נשמע מאד מפתה.. ורציתי לקבל חוות דעת מכם, לפי מה שרשום זו בדיוק אותה הבדיקה שהמכון מבצע רק שהבן אדם מגיע אליך והעלות היא כמעט חצי ממכון!

במידה ויש הבדלים בינו לבין המכון, זה קריטי ממש? או שאפשר להסתפק בשירות הזה?

תודה על העזרה.

Seat Ibiza Turbo

20VT 2001

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אישית שמעתי דברים טובים על "המומחה", ודברים מאוד לא טובים על מכוני הבדיקה למיניהם...

 

אני ממליץ על "המומחה" ואם הייתי קונה רכב מעל 10,000 ש"ח, ואולי אפילו פחות, בטוח שהייתי נעזר בשירות שלהם...

 

אם אני לא טועה הם גובים 200 ש"ח, משהו כזה לא ?

פורסם

כנס למוסך ותסגור איתו שיבדוק את הרכב, במידה והרכב תקין ,אתה תתקן אצלו את הרכב ותעשה יישור קו , אני מאמין שהוא לא ייקח על בדיקת "מומחה" כזאת , כלום , וגם אם כן זה לא יעבור את ה 100 ש"ח.

פורסם
כנס למוסך ותסגור איתו שיבדוק את הרכב, במידה והרכב תקין ,אתה תתקן אצלו את הרכב ותעשה יישור קו , אני מאמין שהוא לא ייקח על בדיקת "מומחה" כזאת , כלום , וגם אם כן זה לא יעבור את ה 100 ש"ח.
:mm_yeah: מסכים!

זה מה שעליך לעשות, אם לא ללכת למכון בדיקה תלך לשם!

פורסם

לפי דעתי בדיקת ה"מומחה" מאוד משתלמת ... ניסיתי את זה כשרכשתי אוטו לחברה שלי וממש נהנתי ... לא צריך ללכת לשום מקום , הבחור מגיע , בודק ואומר לך הכל וכל זה בכ 300 ש"ח ...

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

רציתי לקבל פרטים על חברת "המומחה", האים מישהו בדק רכב אצלהם, האם הם מומלצים והם יכולים לשמש כתחליף לבדיקה במכון?

הרכב הוא הונדה סיוויק 2001 .

 

תודה

פורסם

תשמע בגדול המומחה זה יותר נותן לך כיוון אם לקחת את הרכב לבדיקה רצחנית ומדויקת יותר במכוני הבדיקה המורשים והמסורתיים .

הוא נותן לך תמונה לגבי המנוע ולגבי השלדה ולגבי הגיר .

פורסם

אני מכיר את "המומחה" הזה, בדיחה אחת גדולה.

 

עוד דרך טובה לעשות כסף, מכלום בעצם.

 

רוצה בדיקה מהימנה, קח למוסך זה הכי טוב, ותאמר לו שתטפל אצלו במידה והרכב ייקנה, אני מאמין שהוא יבדוק לך את הרכב בשמחה ובחינם .

 

אם אתה רוצה לזרוק 300 שקל למומוחה - בבקשה.

פורסם

בזמנו ה"מומחה" בא לבדוק את הרכב שלנו (וולוו טי5 ) , טען שהוחלפה כנף ועוד כל מיני חרטה ושהציריה שבורה (אני שומע תיקתוקים)

 

מסתבר בסוף שהתיקתוקים היו הפלסטיק שהוא שכח לחבר שהוא הרים , והכנף לא הוחלפה.

 

בקיצור, לא הייתי סומך עליו לגבי רכב שלי.

פורסם

כבר רשמתי בעבר שראיתי והייתי נוכח במס' בדיקות של המומחה, 2 של עומר ו 3 של תמיר.

 

מקצוענים.

 

רכב אחד מסוג CLK320 נלקח לבדיקה במכון אחר והתוצאות היו למרבה הפלא זהות.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

דני,אתמול היה אצלי בבית עומר "המומחה" כדי לבדוק את הבלנו שלי לפני קניה.

הוא הוזמן ע"י בחורה שביקשה לקנות את האוטו.לפני הבדיקה ביקשה ממני הבחורה ,לנסוע איתה

למוסך טרם הבדיקה ע"י המומחה.רצתה לדעת אם שווה בכלל לשלם עבור בדיקה למומחה.

המוסכניק הרים את האוטו על הליפט,בדק,עשה סיבוב ואמר שכדאי לה לקנות את האוטו.

האוטו במצב סביר ללא תאונות מנוע טוב,לא מעשן,10 חודשים טסט,צמיגים חדשים,שנת 96/1600.

לאחר הבדיקה של מר עומר "המומחה" רשם לה טופס בדיקה(מצורף) בכתב חרטומים לא הקונה ולא אני

הצלחנו להבין מה כתוב שם.בעל פה אמר לה ש-60% מהמנוע שחוק,ז.א.המנוע מת כבר מזמן ,הוא שומע רעש של מייסבים,

תיקטוקים מההגה,רעש שסתומים ,מעיכה קלה בקורות שסי ממדרכה.לאחר שאמרה לי זאת,לא התאפקתי

ואמרתי לה בנוכחותו, שעד שהיא לא תמלא להם את החשבון בבנק,הם לא יאפשרו לה לקנות שום אוטו.

לדבריה זאת הבדיקה השניה שהיא מבצעת דרכם.את האוטו הקודם הם פסלו בגלל נזילות.

היצעתי לה לנסוע יחד למוסך שלה, לבדיקה נוספת על חשבוני.

המוסכניק ביצע בדיקה יותר יסודית,בדק קומפרסיה עים שעון,ואמר לה קחי את האוטו המנוע מצויין.

ועוד אמר לה שהעומר הזה,בטח למד הנדסת מכונות תעשיה,כי במכוניות אינו מבין.

עוד רציתי לציין,שעומר משך את הגומיות של הדלתות ולא החזיר אותם למקומם.

דני ידידי,בסוף הבדיקה שאלתי את עומר אם הוא מכיר את דני זומרשטיין ממצת אור חיפה,אמר

לא.אני רוצה לציין שהוא אדם לא סימפטי ומתנשא,ואפילו אמר שנמאס לו מאנשים.מתנהג כאילו הוא עושה טובה גדולה,שהוא בודק לך אוטו.

אני מבקש ממי שמבין את מה שכתוב בטופס הבדיקה,שיסביר לי.

נ.ב. הבחורה קנתה ממני את האוטו.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
...היצעתי לה לנסוע יחד למוסך שלה, לבדיקה נוספת על חשבוני...
אחרי הסיפור שלך, כל מילה נוספת מיותרת.

זה ממש קייס לכלבוטק. נשמע כמו שרלטן שנוהג להרשים את לקוחותיו בשקרים שלו על חשבונם ועל חשבון מוכרים פוטנציאליים.

 

לך תדע אם אין לו בנוסף קומבינות עם סוחרים שהלקוחות המותשים שלו יכולים ליפול לידיהם כפרי בשל...

(הערה: אין לי שום אינדיקציה לגבי משפט האחרון, מלבד זאת שזה המשך טבעי להתנהגות שתוארה)


×
×
  • תוכן חדש...