Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מכרתי לפני שבועיים רכב מסחרי שהיה אצלי 12 שנים.

 

לרכב היה מנוע מעשן בכמויות, נזילות שמן וכו'. לא רצו להעביר את הרכב טסט אם לא יעשו לו אוברול/החלפת מנוע.

באיזשהי קומבינה הרכב עבר טסט בפעם ה4.

 

לאחר מכן מכרנו אותו,

הקונה הביא את המומחה אלינו הבייתה.

 

ה"מומחה" הזה (גרשיים בהחלט מתאימות כאן) לא זיהה את הזעות השמן. ומשום שהוא היה אדם אחד הוא לא קלט שבנסיעה יוצא מלא עשן לבן.

הוא לא ירד מתחת לרכב לבדוק את הגחון. וכו' וכו'.

 

בא לקונה ואמר: הרכב בובה. אל תחשוב פעמיים.

 

זה מומחה זה...

 

אני אישית יודע שלמפגרים האלה אני לא אפנה בחיים.

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מיצובישי:

כמה שאני מסכים איתך זה לא מילה.

 

או שהם פוסלים את הרכב לגמרי או שהם מפספסים בעיות בכמויות גדולות.

חבר שלי מכר רכב לפני כמה ימים והם פשוט פסלו לו את הרכב לגמרי הכול יצא לא תקין אפילו הצמיגים שבני חצי שנה.

 

מצבר חדש ורשמו "טעינה לא תקינה" מומחים... ?

פורסם

ידיד שלי עשה אצלם 4 בדיקות ,כל פעם אמרו לו לא כדאי לא כדאי,הרי איך הם יעשו כסף?בפעם החמישית,הבוחן הגיע עשה נסיעת מבחן על הרכב בדק הכול יצא DIFE1,שזה הקומפריסיה,אמר שהמנוע מצויין,שהכל טוב אפשר לקחת את האוטו בדף הכל היה לא תקין,הקשבנו לבודק,הלכנו לעשות העברת בעלות נתנו כסף,באים לנסוע ואז שואלים את המוכר מה הקוד?עונה:אין קוד אבל יש קודן ניתקתי אותו בגלל שאין לי כוח להקיש אותו ופתח את הרכב עם מפתח,בלי השלט,מדובר ברכב של 70 אלף שקל,טוב נסענו כולם התלהבו רכב חדש,בלילה כבר התחילו הבעיות נקישות מהגיר,הוחלף טרמוסט,צמיגים,בית נתיכים,אגן שמן,חיישן חמצן,חיישן חום,אזעקה חדשה,טיימינג ,משאבת מים,תושבת מנוע,טיפול 10 אלף,מסננים,ברקסים,אטם שסתומים,מיטלים,מוט מייצב,ועוד ועוד שלא עולה לי לראש,בבדיקה המוכר עלה עם הבוחן לנסיעת מבחן,לדבריו הם גומרים את האוטו,כנראה היה שוחד,התברר שהמוכר הוא סוחר גדול,אבל הרכב היה אצלו שנה וחודש מעניין?שהתקשרנו למומחה בטענה,איך אמרתם לקנות ,התשובה היתה תימכרי את האוטו...לברוח כמו מאש יום אחד אולי הם יגיעו לרפי גינת...

פורסם

המוכר עלה עם הבודק לנסיעת מבחן? אני עד היום שמעתי על: הקונה והבודק נוסעים או בודק לבד.

אבל הבודק והמוכר? לא נשמע הגיוני בכלל.... ואם הכול היה רשום כלא תקין אז למה קניתם מהתחלה?

זה לא רכב שעולה 20 אלף, 70 אלף ש"ח זה הרבה מאוד כסף.

 

את עיניין הקודנית/המפתחות/השלט, אתם הייתם אמורים לראות לבד, אתם צריכים לקחת את הרכב לנסיעת מבחן.

ממתי לוקחים רכב לבדיקה בלי לבדוק אותו לבד? לא צריך להיות "מומחה" נסיעה קצרה יכולה לגלות בפניך הרבה דברים.

כמו הנקישות בגיר/קודנית, ועוד ועוד....

 

כול הרשימה של התיקונים באמת נשמע מצב אחד יפה מאוד אבל מצד אחד חמור מאוד (אחרי הכול זה לא רכב ישן)

הרשימה של התיקונים מאוד ארוכה, ואם הוא כזה מסודר אז איך הכול יצא לא תקין?

 

והשאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם: אם הכול לא תקין כמו שה"מומחה" אמר, אז למה קניתם אותו?

מילה של בן אדם לא שווה בעולם הזה.

 

מצטער לשמוע... באמת מקרה נורא.. ממליץ למכור אפילו כמה אלפים מתחת למחירון.

פורסם

גם בבדיקה של הרכב שלי הביאו את "המומחה" שלא גילה שהמזגן לא עובד (הקונה ידע) , ושיש נזילה מהרדיאטור (הקונה גם ידע על כך, ואף לפני המכירה הוחלפה משאבת מים ורדיאטור)

פורסם

העיניין הוא שמישהו כן עשה סיבוב על הרכב ,וגם אחרי שהוא קנה את הרכב ,אז את הנקישות שומעים רק שהמנוע קר חיכנו לקונה ולא הבנו למה ראינו אותו עושה סיבובים בעיר,התקשרנו אליו והוא אמר שניה הסתבחתי אני בא,עכשיו אנחנו יודעים שהוא נסע עם הרכב בשביל שלא ישמו את הרעש שהמנוע קר,שהוא עלה עם הבוחן אנחנו התיעצנו עם מישהו ובום המוכר נעלם איתו כמו רוח,ידיד שלי אשכרה כעס שהוא עלה איתו,כי הוא שיחק אותה בפאלפון שניה לפני,הבוחן בפרוש אמר לנו תיקחו את האוטו הוא במצב טוב,שיגענו את הבוחן שיסביר מה העליות,עזובו שהרכב היה עם טסט לשנה אני לא יודעת איך העבירו אותו עם חיישן למדה תקול,חשבתי לפנות לכמה מוקדים בשביל,להפליל את הסוחר הזה,מה דעתכם?אני חושבת שאין לו טעם למכור הוא היה במוסכים מורשים ואצל דוד שלי שיש לו מוסך והוא אמר שעכשיו הרכב נירא בסדר אחרי שהוא החליף חצי אוטו..אז לפחות שיהנה ממנו,ועוד דבר המומחה אמר 0 תקלות 0 נסיעות,תשימו לב כמעט כל הבדיקות שלהם זהות אותו מלל...

פורסם

מכוני בדיקה זה דבר בעייתי מיסודו.

 

גם בGTI שלא מזמן רכשתי התגלו במכון בדיקה בעיות שונות ומשונות, שהופרכו אחת אחרי השניה בבדיקה שביצעתי במוסך שאני סומך עליו.

הסיבה שהלכתי לבדיקה נוספת במוסך היא שבעליו של הרכב היה ייקה שלא חסך על הרכב שקל , לכן רשימת הצרות נראיתה לי לא קשורה למציאות, ובאמת ניתן לומר ש90 אחוז מהממצאים שם היו קשקוש.

היו דברים נכונים, שידעתי מראש וכבר סידרתי....

 

בקשר לקודנית: זה לא אומר כלום.

הגולף הקודמת שלי (הכחולה), נרכשה עם קודנית שלא מתפקדת - כלומר אפשר להניע את הרכב בלעדיה.

קפיצה קטנה לרדיו מילאנו גילתה שהקודנית (מקורית) נמצאת במצב הגנה מסויים ,קידוד שלה מחדש החזיר אותה לחיים וזה הכל.

הרכב היה במצב פנטסטי וגם נמכר במצב פנטסטי..

 

בנוגע לאנשים שקונים רכב ב70 אלף שקל ומסכימים להתפשר על כ"כ הרבה דברים, אין לי הרבה מה לומר אלא רק להצטער בשבילם.

כשאני קונה רכב, אני לוקח אותו למכון בדיקה, לפחח מקצוען ולמוסך שאני מכיר וסומך עליו, על מנת להוריד את אחוז אי הוודאות לאפס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אבא שלי הזמין את המומחה לפני שהוא קנה את המיצובישי שלו, בבדיקה הם טענו לנקישות מהגיר ומהמנוע, ובלאי בבולמי הזעזועים, כמו כן נזילות שמן וכו ', אבל הרכב היחה יד שלישית עם 96000 ק"מ שנת 95' אז אבי חשב שזה סביר.

החלטתי לקחת את הרכב שלו לטיפול ויישור קו במוסך שלי, שאני סומך עליו והוא מקצועי ואמין והוא רצה לקנות ממני את האוטו. הראיתי לו את הבדיקה והוא אמר שזה שטויות והרכב במצב פנטסטי!

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

עוד נושא כדאי לקחת בחשבון לגבי המומחה,



 

הייתי השבוע במגרש מכוניות והבעתי עניין ברכב מסויים התלבטתי בפני המוכר איך אני יכל לקחת את הרכב לבדיקה

המוכר המליץ לי על המומחה והרמתי טלפון מהפלאפון שלי

בגלל שהמגרש ממוקם בירושלים הם יכלו לבא רק אחרי הסגירה של המגרש

המוכר "נעלם" ואחרי דקה שתיים חזר כשהוא אומר שהוא דיבר איתם והם יכולים תוך חצי שעה אבל שאני אבצע הזמנה דרך המשרד.

שאלתי אותו למה דווקא דרך המשרד והוא משך בכתפיו "תעשה מה שנראה לך"

התקשרתי שוב דרך הפלאפון שלי והתשובה היתה אחרי 2 בצהריים (אחרי הסגירה)

 

מכל הסיפור הזה יוצא שבעל המגרש מכיר את המומחה ויש לו עניין שתביא אותו לבדיקה כדי לסגור עניינים במהירות

אם הוא מכיר יש סבירות שעוד סוחרי רכב "מכירים" את המומחה

אותכם המומחה לא מכיר.

 

לשיקולכם.

 

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

המומחה זה אסון בכל הארץ. הם עושים קומבינות עם בעלי מגרשים.

גם אני נפגעתי מהם קשות. האם אתה מוכן שהם יפורסמו באתר כל שהוא כחברה שלילית??

רינה

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש עוד נותן חוות דעת על בדיקת רכב דמוי המומחה . עכשו יצאה מהמכון שלי מכונית מזדה 3 2006 עם תאונה קשה מלפנים שתי קורות אורכיות קדמיות מלאות בחומר פחחים מעבר לריתום המתלים והוחלפו שתי הכנפיים הקדמיות כולל מכסה המנוע, הבודק מצויד בטופס בדיקה של עוד שרלטן ובו אין היזכור לתאונה או תיקונים בחזית. הבחור בדק במרכז את נמכונית ובכל זאת רצה שהרכב יבדק שוב בבאר שבע.

שוחחתי עם המוכר של הרכב לפי בקשת הלקוח , המוכר הסכים להחזיר את הכסף ולבטל את המכירה.

 

דוד ברזילי

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

  • 7 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום

 

אני מתעניין לגבי רכב פוטנציאלי (טויוטה) שנת 2013.

מה ההבדלים בין בדיקה במכון לבין בדיקה שמזמינים לבית הלקוח (למשל "המומחה")

האם אפשר לסמוך על תוצאות בדיקה מוזמנת במקום כמו במכון בדיקה?

 

תודה רבה


×
×
  • תוכן חדש...