שלום..האוטו נסע 100 אלף..
אמרו לי במוסך תלוי צריך לבדוק את הטיימנג..
המנורה שדלקה אמרו לי שמראה אימובלייזר..
אבל זה שקניתי ממנו את הרכב דיברתי איתו והוא טוען שזה חיישן אויר שעולה 300 400 שקל..
שלום לכולם..
התחדשתי באיביזה 2006 ספורט מנוע 1400.
לשאלתי מתי צריך לעשות לרכב טיימינג?
מה צריך להחליף עוד?
יש לי מנורה שדולקת וחולפת של הציק אין.יש ריח לא טוב שגם בא והולך.מה יכול להיות החיישן הזה?
אשמח לקבל עוד טיפים..
שבת שלום
אז ככה קיבלתי עכשיו טלפון מהמכר שלנו והוא הציא לי סובארו אימפרזה 2007 עם 45 אלף ק"מ,אני דיי נעולה על מזדה או הונדה,אבל אשמח לתגובת בעניין,ממש תודה רבה לכולם...
תודה רבה לכולם,מצאתי הונדה סיווק 2006 עם 130 אלף,מטופלת בהונדה,רוצים עליה 64 אלף,שווה הבעיה שני נוסעת בשנה 50 אלף ואני לא רוצה דיזל,אז אשמח לדעות,ואגב זה נכון שמזדה 3 שותה המון דלק?אחד ל8?
אוקי אז ככה,מצאנו מזדה 3 עם 86 אלף קילומטר,זה נירא לי ממש המון,מה אתם אומרים?אמרו לי שצריכת הדלק שלה ממש שחיטה,האם זה נכון?אגב רוצים על הרכב 65 אלף שקל.
שלום לכולם,עקב התקציב שיש לי כרגע עומד על 65 אלף שקל,יש לנו מכר מאלדן שהציא לי מזדה 3 או הונדה,הכיון יותר על המזדה שנת 2006,מליסנג קילמוטר בערך בים 60 ל80 אלף,אשמח לקבל חוות דעת על אלדן,אני בכל זאת קצת חוששת,ואגב מה דעתכם על אוויס?תודה תודה תודה....
אני מכרתי פעם רכב למגרש,יש להם תו סוחר ,ככה שלהם זה לא נחשב יד,וזהו הרישיון מופקד,והרכב לא על שמך יותר,אבל לפני העברת בעלות תדאג שכל הכסף אצלך בכיס שלא ימרחו אותך בתשלומים,אני פשוט המתנתי במגרש מסרתי להם את התעודת זהות הם הלכו העבירו בעלות וכעבור רבע שעה החזירו לי את התעודת זהות והרכב כבר לא היה על שמי