1. סליחה שלא ציינתי פרטים על הרכב, אבל הרכב הוא סטנדרתי (+עדכון תוכנה,פורק לחץ ושעונים), בדקתי אותו בצ'מפיון עם הסקנר והוא לא הראה על בעיות או תקלות כלשהם. ולגבי הגדישה הרכב באמת נתן פיק של 1.3 וירד לאזור ה 1.
2. לגבי הבעיה, אז כן הרגשתי הבדל עצום בין הגדישה בהתחלה לבין הבעיה, כשהחלה הבעיה, הרכב גדש 0.5 מקסימום אבל בהחלט לא מרגישים את המשיכה בגב כמו בהתחלה. (דרך אגב הבעיה לא מופיעה קבוע, אבל יש לציין שבאותו יום נסעתי ירושלים-חזור בערך 4 פעמים ברצף והרכב התאמץ הרבה לכן חשבתי אולי שזה קשור לחום..)
3. נאמר לי שברכבים עם טורבו לא מומלץ לתדלק 95, ברור לי שהביצועים ירדו השאלה היא עד כמה זה בריא.
4. רציתי לדעת איפה ניתן לבדוק הספק מנוע כדי לאמת את כח הרכב במדויק.
5. על אילו סט צלחות ורפידות קדמיות אתם ממליצים? ומהו מחירם בערך?
תודה רבה על כל העזרה!