Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני חדש כאן בפורום ושמחתי מאוד להכיר בפורום הזה,

מדהים לראות כמה יש פה פתרונות לכל דבר וכמה מידע אפשר למצוא כאן!

ועכשיו לעניין... :)

 

יש לי פולקסווגן פולו קלאסיק 98, דיזל.

בשבוע האחרון החלפתי מסרק הגה כתוצאה מנזילת שמן בגלל המחזיר שמן שהתקלקל שם.

מאותו יום שהאוטו חזר מהמוסך.. התחלתי לשמוע מן רעש שמזכיר בריחת אוויר מאיזה מקום, וזה בכל פעם שסובבתי את ההגה (לשני הכיוונים). זה מזכיר את הרעש הזה שכשמסובבים את ההגה עד הסוף ונוצר לחץ במשאבה (לפי מה שידוע לי).

 

קיצר עכשיו ההגה התחיל להסתובב קשה וזה הולך וניהיה כמו הגה רגיל והרעש של הבריחת אוויר הזה הולך וגובר.

 

מה זה יכול להיות?!?!

 

תודה רבה מראש,

מוטי.

פורסם

בטח חסר נוזל בגלל שסובבת את ההגה עד הסוף

ראשית בדוק נוזל

חוץ מזה לידיעתך לא מומלץ לסובב את ההגה כוח עד הקיר היינו עד הסוף תמיד תסובב טיפה פחות מהסוף שלא תרגיש בום שאין לך לאן לסובב כי ככה אתה מקצר משמעותית את חיי המערכת.

כנראה בגלל זה הלך לך המרסק בטרם עת

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

זאת היתה סתם דוגמא שתבין איזה רעש אני שומע..

המסרק נהרס מאיזשהי סיבה שהיתה אצל הבעל בית הקודם של האוטו

 

הרעש בכל מצב שההגה נמצא בו ורק מתי שמסובבים (לא קשור לסיבוב עד הקיר)

ועכשיו כבר מאוד קשה לסובב את ההגה והוא הפך להגה כמעט רגיל לחלוטין (לא הגה כח)

 

מה זה יכול להיות :shock:

 

תודה רבה !

 

מוטי.

×
×
  • תוכן חדש...