Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר? איך הדבר הזה פועל? האם אפשר לחבר לשם כל דיסק און קי, או רק דגמים ספציפיים?

 

ו..האם זה אומר שהמערכת פועלת ללא חלקים נעים (כאשר מנגנים באמצעות ה-USB)?

אם כך הדבר - האם בטוח לקנות מערכת זולה, שתשמש בעיקר לזה?

 

ואם לא מוכר.. אני מצרף דוגמא שמצאתי:

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^4002,normal_sales

פורסם

למעשה חיפשתי וראיתי..

 

אבל בדיון ההוא אין מסקנה. רק אמירה ש'זה נראה זיוף לפי מה שאני רואה באינטרנט'.

חשבתי שאחרי שבוע אולי כבר יש יותר ניסיון בתחום - ואולי מישהו שראה ובדק מערכת כזו יוכל לענות

אולי תהיה התייחסות לצורת פעולה

לבעיות

ליתרונות

לגיטימי, לא?

פורסם

מסכים איתך- לגיטימי מאוד, יכלת לרשום שעשית חיפוש וראית את הת'רד ההוא.

בכל מקרה - לא נראה לי שהאנשים בפורום הזה יקנו SUPER SOUND או PILOT.

אצל רוב האנשים היותר מקצועים כאן לא תמצא משהן שהוא לא מותג.

CLARION/PIONEER/ALPINE וכו...

לפי דעתי תתקשר למשווק/ תשלח מייל ליצרן...

אתה מוזמן לכתוב את המסכנות לכשיהיו לך.

(גם אם תקנה ותהיה ממש מרוצה - נשמח לשמוע ;)

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

לא לכתוב alpine ו..............

 

 

Pioneer באותו משפט....בבקשה :D

 

בכל אופן זה לא נכון מה שאמרת לבחור, יש פה לא מעט אנשים שנוסעים עם מותגים שהם חברות מדבקה...אומנם לא כלכך בתחום הHU אבל בכלליות הרבה חבר'ה פה מסתובבים עם רד סאונד פרו סאונד סופר סאונד, סאונד סאונד, מגה סאונד וכו'...

פורסם

התקנתי לאח של אישתי בסוף השבוע האחרון את הרדיו דיסק הנ"ל.

שמנו לאישתו ברכב של העבודה.

מכיוון שזה לא מותקן זמן רב, קשה לומר לך עד כמה הוא אמין.

אבל לשאלתך:

קורא נגני MP3 עם USB בלי בעיה, וגם דיסקים של MP3.

אם יש לו חיסרון שמצאתי עד עתה, אבל לא משהו שאחרים לא סובלים ממנו (פיוניר למשל)

זה זמן הקריאה של הדיסק שהוא ארוך מעט.

פורסם

מסכים בהחלט.

לפני ה HU הנוכחי (פיוניר 7700) היה לי HU של SUPER SOUND שנגנב (כן כן - מי גונב HU של SUPER SOUND לעזאזל??)

ההבדל בקריאה בין שיר לשיר ובמיוחד בין הספריות - הוא שמיים וארץ.

אם שמים דיסק של אניגמה בMP3 לצורך העניין שמוקלט כמקשה אחת המעבר בין רצועה לרצועה היה מאוד משמעותי. עכשיו זה כמעט חלק.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם
התקנתי לאח של אישתי בסוף השבוע האחרון את הרדיו דיסק הנ"ל.

שמנו לאישתו ברכב של העבודה.

מכיוון שזה לא מותקן זמן רב, קשה לומר לך עד כמה הוא אמין.

אבל לשאלתך:

קורא נגני MP3 עם USB בלי בעיה, וגם דיסקים של MP3.

אם יש לו חיסרון שמצאתי עד עתה, אבל לא משהו שאחרים לא סובלים ממנו (פיוניר למשל)

זה זמן הקריאה של הדיסק שהוא ארוך מעט.

נהדר! אז אולי תוכל לענות לי על שאלה?

האם באמצעות כניסת ה-USB אפשר להשמיע שירים רק מתוך נגן MP3, או גם מתוך דיסק און קי, או כרטיסי זיכרון מסוג כלשהו?

 

זמן מעבר בין שירים לא רלוונטי עבורי.. גם ככה אני מתכנן להשתמש בו בעיקר בתור 'כונן ונגן USB'

פורסם

התפעול נעשה דרך המכשיר עצמו:

לדוגמא, אם תשים כרטיס זכרון, לא תוכל להעביר רצועות דרכו הרי, ולכן המכשיר קורא את התוכן,

ואתה מדפדף דרכו בכרטיס.

כנ"ל לגבי שאר הרכיבים שתשים במכשיר.

פורסם
התפעול נעשה דרך המכשיר עצמו:

לדוגמא, אם תשים כרטיס זכרון, לא תוכל להעביר רצועות דרכו הרי, ולכן המכשיר קורא את התוכן,

ואתה מדפדף דרכו בכרטיס.

כנ"ל לגבי שאר הרכיבים שתשים במכשיר.

כלומר.. הרדיו דיסק מקבל את המוזיקה מהנגן בדחיפה, ולא מושך אותם..

אם הבנתי נכון - אז חבל. נמשיך לחפש פיתרון אחר

×
×
  • תוכן חדש...