Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר מצבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בין 300 שקל ל400 שקל תלוי בחברה תלוי בדגם

המלצה שלי : נתקעת והזמנת ממסי ? בקש ממנו להתניע לך עם כבלים...סע לחשמלאי רכב (בשעה כזאת כבר פתוח) ותקנה שם מצבר...המחירים נעים שוב :

בין 300 שקל לחברות "זוז הצידה" כמו שתי דלתות (TO DOR:D:D:D:D)....ועד 450 לחברות רציניות כמו שנאפ

פורסם

מנסיון, חברות שירותי הדרך שוחטות ואצלםזה עולה כ-600 ש"ח...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

600 שקל ? "אדוני ישמור"

מה הם חולי נפש ?

תזמין גרירה לחשמלאי...גם לא תשלם דלק עד לחשמלאי וגם תקנה מצבר במחיר שפוי :D

פורסם

ממליץ לך לחשוב לכוון מצבר יבש - אבל אמיתי - כזה עם ג'ל.

 

יש לוורטה

3 שנים אחריות

והמחיר כ 500 ש"ח.

פורסם
600 שקל ? "אדוני ישמור" מה הם חולי נפש ?
חולי נפש לא, רמאים ושרלטנים כן.

 

המצברים שהחילוץ מוכר שייכים למחלץ עצמו, ולא לחברה. הם מנצלים את התמימות של אנשים בשעת צרה,

וגם לנהגים עם בעיות שלא קשורות למצבר (לדוגמא רכב לא מניע כי הוא ב-D), הם "דוחפים" מצבר במחיר ממש מופקע.

מיותר לציין שבהמון מקרים המצבר בכלל לא מתאים לרכב... (קיבולת/שעה ומיקום קטבים).

No worries 8)

פורסם
חולי נפש לא, רמאים ושרלטנים כן.

למה רמאים??

מותר להם לדרוש כמה שהם רוצים, ולך מותר לסרב .

גם מי שדורש מחירון על רכבו הוא רמאי??

עסקים.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם
למה רמאים??

מותר להם לדרוש כמה שהם רוצים, ולך מותר לסרב .

גם מי שדורש מחירון על רכבו הוא רמאי??

עסקים.

אמת, צרכן נבון יכול לסרב להצעה המפוקפקת. אבל אתה פספסת את הנקודה העיקרית והיא

שהמחלצים מנצלים את חוסר הידע של הלקוחות, ואת העובדה שהלקוחות נמצאים בשעת מצוקה,

וברוב המקרים מצליחים להשחיל להם מצבר במחיר מופקע ללא קשר למהות התקלה. הרווח נכנס לכיס.

 

אם זאת לא רמאות אז מה כן?

No worries 8)

×
×
  • תוכן חדש...