Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאוורר שנכנס לפעולה לרוב לא מפיל סל"ד לא בצורה כזאת כמו שהוא אומר

מזגן כן, ובכמה מכוניות שמתי לב שגם מפשיר אדים אחורי כן....

 

אגב סאמירו שמע בעצתי ועזוב את האוטו בשקט VW אוהבים את השקט שלהם...כמו בן אדם...יש להם את השלווה שלהם לפעמים היא משתעלת קצת או מקבל נזלת - לא צריך ישר לרוץ איתה לחדר ניתוח תן לוירוס לחלוף - הוא יחלוף,

 

אגב LM לניקוי אינג'קטורים וK44 לניקוי פיח שניהם אחד אחרי השני על חצי מיכל דלק...ונסיעה בסל"ד קצת "התחרעותי" לפעמים עוזרות בנושא.,....מניסיון, שקניתי את הפאסאט הטורים היו משחקים בה שמתי לה K44 על שליש מיכל ואחרי זה LM על שליש מיכל התחרעתי על הסל"ד וזה סיים את הסיפור

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תפתח את הבית מצערת אתה תראה שמלוכלך שם תנקה עם ספריי קרבורטורים וסמרטוט מכותנה או משהוא אחר אבל רך במיוחד איפה שהפרפר נסגר זה תופעה מאוד מוכרת שם !

"למה לשתות ולנהוג אם אפשר לעשן ולעוף"

פורסם
וסתם לשם הרקורד, שתדע, מאוורר או כל מנוע אחר שנכנס לפעולה, הוא נמצא תחת עומס כזה או אחר, תלוי למה הוא מחובר ישירות ללא קלאץ', ברגע ההתנעה הוא צורך הכי הרבה זרם, אם אתה יודע איך עובד אלטרנטור או בכלל מערכות חשמל, אז בקצרה, הזרם הראשוני הזה יוצר התנגדות חזקה באלטרנטור וכביכול מעמיס על המנוע לרגע.

 

לא שזה חשוב רק שתדע... כי אמרת שמאווררים לא נכנסים לפעולה תוך חצי שניה...[/QUOTE]

אתה מכניס לי מילים לפה?

אמרתי שאם זה היה המאווררים - הטורים לא היו עולים ויורדים כל חצי שניה

אם זה היה המאוורר זה היה חד פעמי הטורים היו יורדים ומתאזנים

 

עזוב אתה לא מבין אוית ואני לא אותך תודה בכל אופן

 

לגבי המצערת. זה המקום בו המנוע שואב את האוויר ?

 

יש מין תריס כזה, שנפתח בעת לחיצה על הגז... זה שם?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
כן זו המצערת, ניקיון שלה עוזר לפעמים, אצלי זה עזר.

 

כדאי לך להקשיב לעתיד מה שהוא אמר נותן תוצאה דומה.

OK תודה בכל אופן - וסתם לידע - מרססים שם ישירות כשהאוטו מונע ספריי קרבורטורים ?

באיזה טורים

(לא לא אל תדאגו אני אעזוב את האוטו בשקט :))

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

יש לי בעיה דומה מאוד בפולו.

ניקוי מצערת לא עזר

K44 לא עזר

LM לא ניסיתי

כוון מצערת ע"י מחשב לא עזר

אצלי זה קורה רק כאשר המזגן עובד (ויש גם תנודות בידית הילוכים)

אבל...מהניסיון שלי עם ה פולו (מ97) עתיד צודק בכל מילה.

זה לא כזה נורא. מרגיז - מאוד, תכלס מפריע לנהיגה - בכלל לא

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

פורסם

היי

 

היתה לי אותה בעיה ( ברכב אחר, מזדה 626 ) בבדיקה במוסך גילו שיש

בריחה של ניצוץ מאחד הפלגים החלפו חוטי הצתה ופלגים והבעיה נעלמה

פורסם

יש לי בעיה דומה באסקורט ובנוסף טורים יחסית גבוהים כדקה בהדלקת הרכב בפעם הראשונה ביום.

 

פשוט לא חשבתי שכדאי לפתוח שירשור נוסף.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
יש לי בעיה דומה מאוד בפולו.

ניקוי מצערת לא עזר

K44 לא עזר

LM לא ניסיתי

כוון מצערת ע"י מחשב לא עזר

אצלי זה קורה רק כאשר המזגן עובד (ויש גם תנודות בידית הילוכים)

אבל...מהניסיון שלי עם ה פולו (מ97) עתיד צודק בכל מילה.

זה לא כזה נורא. מרגיז - מאוד, תכלס מפריע לנהיגה - בכלל לא

יש לי גישה למחשב שתמחבר לגולף

איך אני יודע איך מכוונים? וכמה צריך להיות?? (כי אבא שלי לא רוצה לנסות,הוא מתעסק רק עם דיזל.).

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

זה לא צריך להיות שום ערך. זה כוונון אוטומטי.



תפעיל BASIC SETTINGS על GROUP 98 בADDRESS 01 )ENGINE(

תשמע תיקתוקים מהמצערת - זה הכוונון. חשוב מאוד לא לגעת הדוושת הגז בזמן הפעולה.

לוקח בערך 30 שניות.

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

פורסם

התקלה יכולה להיות בסבירות גבוהה כבלי הצתה

נא עדכן לאחר התיקון.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך


×
×
  • תוכן חדש...