Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תמונה שווה יותר מאלף מילים!

בברכה

צביקה

עד שמצאתי את זה עם פנס...

ניסיתי לפתוח את הפקק בשביל לצלם אותו פתוח וסגור - NO WAY - פתאום לא לא נפתח לי (עדיף ככה)

הנה התמונה בקיצור

מה זה

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

הפקק הנראה בתמונה , אם אני מזהה נכון הוא פקק לנשם גיר, או פתח לנלגל תנופה, לשם כוון הצתה, ואין לו שום קשר לבעיות שהזכרת , מומלץ שתפתור את הבעייה במוסך של אביך!

[ שלם לו כמה גרושים, תראה איך שהבעייה תפתר]

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כוון הצתה בגולף 2002 אתה בטוח?

לא נראה לי שקיים דבר כזה .

אל תעלב אבל :

זה רכב מודל 2002 ולא איזו עגלה ,

לדעתי משעמם לך מאוד ואתה מחפש תעסוקה , מה זו השטות הזו של הרכב מרים טורים והשעון לא מספיק להראות את זה? , נראה לי שאבא שלך יודע על מה הוא מדבר .

אגב תשלח לי בפרטי אם תץוכל איפה הוא עובד אולי אני מכיר אותו.

פורסם

תגיד................................................................................

 

......................................................................................

ניסית עם מזגן מכובה...................................?

אולי כשהקומפרסור נכנס לפעולה הטורים יורדים קצת ואז עולים בחזרה?

ואתה בעצם חשבת שבלחצך על הגז הצלת את חיי המנוע......?

פורסם

אני לא מוצא מילה לתאר אותכם - אני לא יודע מי משועמם

הסברתי שני מצבים

אחד בלי מזגן (שרואים את הטורים עולים ויורדים בברור)

ואחד עם מזגן שזה קשור לידית ההילוכים שרועדת.

 

אל תבלבלו בין השניים ותאמינו לי שממש לא משעמם לי.

אמרתי כבר שהעניין שנתתי גז והטורים התיצבו קרה לי רק פעמיים - ואיך אתה אדון "ארזרזרז" מחליט שהצלתי את המנוע ? אני אמרתי את זה לעזזל - תקרא טוב לפני שאתה מזלזל במה שאחרים אומרים ועדיף שלא תענה ילד.

 

הטורים נופלים מ 900 ל פחות מ 700 זה נראה לך טבעי ? נראה לי שאני חולם? אז תתפלא שלא. יש כאן בעיה. חוץ ממך

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

יש לי אאודי A3 והייתה לי בעיה דומה לא מזמן...

 

טורים קופצים אבל בקצת יותר מ- 700 עד 900 , בכל אופן, במוסך אמרו שזה בית מצערת מלוכלך.

ניקו - הסתדר.

 

תומר.

פורסם

מ900 ל700 יכול להיות הרבה דברים!

 

יכול להיות מאווררים שנכנסים לפעולה או כל מיני מערכות שמפעילות עומס על האלטרנטור בצורה יחסית פתאומית, אפשר לחשוב נסעת ב6000 סל"ד ופתאם ירד לך ל700, צא מהפראנויות שלך. ילד... לאבא שלך יש מוסך פור גאד סייק.

ואם אפשר בקשה לעבוד על שגיאות הכתיב, תודה, צוות הוואי.

פורסם
OK

 

שמתי לב לעוד משהו - לפעמים יש רעש של עליה וירידה של הרוטים אבל כנראה המחוג לא מספיק לעלות ולרדת, אז את המחוג רואים קבוע.

וכשאני מדליק מזגן - אני מסתכל על הידית הילוכיםף היא רועדת טיפה ונעצרת

ושוב רועדת ונעצרת רועדת ונעצרת

זה לא נראה לך מוזר?
פורסם
מ900 ל700 יכול להיות הרבה דברים!

 

יכול להיות מאווררים שנכנסים לפעולה או כל מיני מערכות שמפעילות עומס על האלטרנטור בצורה יחסית פתאומית, אפשר לחשוב נסעת ב6000 סל"ד ופתאם ירד לך ל700, צא מהפראנויות שלך. ילד... לאבא שלך יש מוסך פור גאד סייק.

ואם אפשר בקשה לעבוד על שגיאות הכתיב, תודה, צוות הוואי.

מאורר לא נכנס לפעולה על חצי שניה, אתם סתם מחפשים לענות

מאורר שיכנס לפעולה ויצרוך זרם - אני יכול להבין שהטורים יורדים ושוב מתאזנים - אבל הבעיה זה שזה עול הויורד בסדר קבוע... תודה בכל אופן - אבדוק מצערת.

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

תראה סאמירו - יש לי לא מעט ניסיון עם הקונצרן ובקונצרן יש תופעה מאוד מוזרה, יש לך בעיה קטנה אתה מנסה לתקן אותה היא נהיית גדולה

 

 

אם העסק הזה קורה לך פעם בשבוע ואתה נוסע באופן יומיומי...עזוב את זה, חבל על הכסף שלך, בניקוי מצערת אתה יכול לדפוק אותה, או להגיע למצב שניקוי מצערת יגרום\יוציא החוצה תקלה שהיתה\נהייתה במחשב (ואני מדבר איתך על מקרה חי לא מזמן ולא על איזה משהו מופרך) מחשב חדש עולה 10.5K חבל לך לקבל באבום לפנים....עזוב את זה וסע לשלום...

 

מי שמתעסק בקקי - אוכל חרא !!

תלמד את זה - יש לך רכב של קונצרן ואג, אין לו ריבוי תקלות כמו של צרפתיה אבל שכבר יש תקלה - היא עולה כמו מחיר קניה של צרפתיה ממוצעת :roll:

פורסם

וסתם לשם הרקורד, שתדע, מאוורר או כל מנוע אחר שנכנס לפעולה, הוא נמצא תחת עומס כזה או אחר, תלוי למה הוא מחובר ישירות ללא קלאץ', ברגע ההתנעה הוא צורך הכי הרבה זרם, אם אתה יודע איך עובד אלטרנטור או בכלל מערכות חשמל, אז בקצרה, הזרם הראשוני הזה יוצר התנגדות חזקה באלטרנטור וכביכול מעמיס על המנוע לרגע.

 

לא שזה חשוב רק שתדע... כי אמרת שמאווררים לא נכנסים לפעולה תוך חצי שניה...


×
×
  • תוכן חדש...