Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול לפתע בעצירה ברמזור - אני מרגיש משהו מוזר ברכב - אני מסתכל על הסל"ד ואני שם לה שהורים קופצים מ 900 (נורמלי) ל 700 טורים והאוטו כמעט ונכבה. נתתי גז - הטורים עלו וחזרו ל 900 והכל היה בסדר.

הדבר הזה חזר על עצמו פעמיים השבוע הזה. זה אומנם קורה פעם ב - אבל מה זה יכול להיות

מדובר בגולף 2002 החדשה שלי :) גיר רגיל.

יכול להיות פלאג חולה ?

:silly: Cx5 - 2012

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חיברתי אותה למחשב היום אצל אבא שלי במוסך. מצאתי תקלות ישנות מ 2003 ו 2002 מחקתי הכל.

יש רק תקלה אחת בהצתה אבל זה לא המנוע צעדי כי המחשב לא הראה לי כלום.

הראה לי רק משהו בהצתה.

S contact og lignition switch undefined shift condition

מס תקלה : 0351

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

אחי מרוב שאלות שאני שואל אותו נמאס לו לענות לי כבר

ולפעמים הוא קצת תוקף אותי בגלל שאלות מפגרות שלי (כי בשבילו זה מובן מאליו).

 

ופעם הציעו לי בפורום לעשות אינפוזיה ופלאשיניג - ואבא שלי אמר לי שלא לעשות וצעק עלי

בסוף עשיתי והתאכזבתי. - הוא שונא לשמוע על הפורום הזה לדעתו הרבה דברים פה נאמרים לא לעניין

 

אז אני מעדיף לא לשאול אותו

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

היתה לי תקלה כזו באיביזה 01. התברר שהיה סדק קטן בצינור אויר בכניסה לסעפת יניקה אחרי החישן אויר.

הבעיה נפתרה אחרי שהחלפתי צינור.

פורסם
היתה לי תקלה כזו באיביזה 01. התברר שהיה סדק קטן בצינור אויר בכניסה לסעפת יניקה אחרי החישן אויר.

הבעיה נפתרה אחרי שהחלפתי צינור.

מי מצא לך את הבעיה ?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

הוא ערך חיפוש בפורום זה , על בעיות דומות, ושם( בפורום) התגלה הפתרון לבעייתו!

מנגנון החיפוש הוא גולם שגם עונה לשאלות מפגרות!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מי מצא לך את הבעיה ?
יועץ שירות של צ'מפיון בת-ים לשעבר.

ת'אמת, אם היה לי מושג קצת יותר מאשר שואף לאפס, הייתי יכול לראות את זה בעצמי מאחר והיה ניתן לראות בבירור שהצינור מתפורר.. פשוט לא ידעתי שזו יכולה להיות הסיבה.

תעיף מבט בצינור הזה החל מאזור החיישן ועד למצערת במטרה למצוא סדק או חור.

פורסם

OK בדקתי - שום דבר לא מראה על קריעה או צינור שאמורים להחליף הכל כמו חדש.

ובמחשב לא הופיעה לי שום תקלה שקשורה לזה - הופיעה תקלה משהו בסוויצ'. מה שלא נראה לי קשור.

 

שמתי לב לעוד משהו - לפעמים יש רעש של עליה וירידה של הרוטים אבל כנראה המחוג לא מספיק לעלות ולרדת, אז את המחוג רואים קבוע.

וכשאני מדליק מזגן - אני מסתכל על הידית הילוכיםף היא רועדת טיפה ונעצרת

ושוב רועדת ונעצרת רועדת ונעצרת

הפרש שם שניה בערך בין רעידה לרעידה :S:S:S מה זהההההה HELP.

אני אנור לשים לב לזה או שלהתעלם ?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

יש סכוי רב שושבת שמתחת לבית מצערת יבשה, וקיימת יניקת אוויר מתושבת הגומי, או מנוע צעדים בדרך להתפגרות, שני הפרמטרים הם בגדר ניחוש בלבד, ועל פניו מוקדם להספיד אותם , לרכב שנתון 2002, אף פולסווגן לך תדע...?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
יש סכוי רב שושבת שמתחת לבית מצערת יבשה, וקיימת יניקת אוויר מתושבת הגומי, או מנוע צעדים בדרך להתפגרות, שני הפרמטרים הם בגדר ניחוש בלבד, ועל פניו מוקדם להספיד אותם , לרכב שנתון 2002, אף פולסווגן לך תדע...?!

בברכה

צביקה

אגב צביקה - ראיתי שם מין פלסקיה שישי לו פקק קשור אליו - אבל הפקק היה משוחרר - שמתי אותו בחזרה בחור שהוא אמור להיות בו. מקווה שהכל יסתדר

אני מבין שרוב הסיכויים שיש יניקה של אוויר ממקום מסויים - אני אבדוק שוב, אבל מה זה הפקק הזה מישהו יודע?

אם אצרף תמונה זה יעזור?

:silly: Cx5 - 2012


×
×
  • תוכן חדש...