Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא קיים נוסח ולא קיים מפרט. אני כותב מנסיון אחרי שהעלתי לכביש מספר מכוניות בנות 20 פלוס שתוקף רשיונן פג לתקופה העולה על שנה. חוץ מזה לא תכננתי שום נוסח. כל הדברים שנכתבו נגדי בכתב התביעה לבית דין חברים של מועדון החמש בשעתו נקבעו כשקריים על ידי שלושת הדיינים בדעה משותפת וללא דעת מיעוט.

מעיון בדברי חז"ל עולה -אין חכם כבעל נסיון.ודי לחכימא ברמיזה.

zeev

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בוא וחשוף את כל טענותיך בליווי מסמכים כאן ! הציבור ישפוט.
אורן,בכל השירשורים שעסקו בנושא,אתה טוען שתקפו אותך שלא בצדק.

הצג את טיעוניך ועמדתך,ואז הציבור יוכל לשפוט!

כל עוד לא נישמעה עמדתך בנושא,לקרוא לירון פ שקרן,זוהי הוצאת דיבה.

ירון הציג מיסמך מפורט בנוגע לפרשה,וכעת הכדור במיגרשך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אורן,בכל השירשורים שעסקו בנושא,אתה טוען שתקפו אותך שלא בצדק.

הצג את טיעוניך ועמדתך,ואז הציבור יוכל לשפוט!

כל עוד לא נישמעה עמדתך בנושא,לקרוא לירון פ שקרן,זוהי הוצאת דיבה.

חן,

הנושא הובא לדיון בפני בית דין חברים של מועדון החמש. הוגשו שתי תביעות, אחת של מר טנדט זאב והשניה של מר ניר מנחם. מר ניר משך את תביעתו לפני שזו הגיעה לדיון, והסיכום בתביעה של מר טנדט היה כי אם היה מקום לתביעה, הרי זו היתה אמורה להיות מוגשת על ידי הוועד, וכן כי לא נגרם כל נזק למועדון. על סמך סיכום זה, התביעה נדחתה על הסף. וועד המועדון בתורו לא הגיש התביעה נוספת / במקום. עקב לחץ עצום של מספר אנשים, הוועד קיבל החלטה שאני איני רשאי יותר לפעול ולייצג את המועדון כלפי פנים וכלפי חוץ. אם איני רשאי לפעול, גם דמי החבר שלי מיותרים. למרות זאת אני נותן למועדון החמש במסגרת האבטומוביל. מר פרץ טען נגדי דברים רבים, ולא גיבה זאת במסמכים עליהם הוא מדבר. לכן הבמה פתוחה עבורו מעל דפי הפורום, או אם רוצה בבית המשפט.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
חן,

הנושא הובא לדיון בפני בית דין חברים של מועדון החמש. הוגשו שתי תביעות, אחת של מר טנדט זאב והשניה של מר ניר מנחם. מר ניר משך את תביעתו לפני שזו הגיעה לדיון, והסיכום בתביעה של מר טנדט היה כי אם היה מקום לתביעה, הרי זו היתה אמורה להיות מוגשת על ידי הוועד, וכן כי לא נגרם כל נזק למועדון. על סמך סיכום זה, התביעה נדחתה על הסף. וועד המועדון בתורו לא הגיש התביעה נוספת / במקום. עקב לחץ עצום של מספר אנשים, הוועד קיבל החלטה שאני איני רשאי יותר לפעול ולייצג את המועדון כלפי פנים וכלפי חוץ. אם איני רשאי לפעול, גם דמי החבר שלי מיותרים. למרות זאת אני נותן למועדון החמש במסגרת האבטומוביל. מר פרץ טען נגדי דברים רבים, ולא גיבה זאת במסמכים עליהם הוא מדבר. לכן הבמה פתוחה עבורו מעל דפי הפורום, או אם רוצה בבית המשפט.

 

 

כי היו אנשים חכמים שהספיקו לפעול נגד הנזק שהיה אמור להיות.

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
מר פרץ טען נגדי דברים רבים, ולא גיבה זאת במסמכים עליהם הוא מדבר. לכן הבמה פתוחה עבורו מעל דפי הפורום, או אם רוצה בבית המשפט.
מר קיפניס הינך ממשיך להתעלם מהמציאות הכואבת (מבחינתך בעיקר) -

 

גיביתי במסמכים וגם פירטטתי את מהלך חלק מהשתלשלות העניינים - ראה השירשור להלן - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75588&highlight=%F4%F8%F9%FA+%F0%EE%F8%E9

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
מר קיפניס הינך ממשיך להתעלם מהמציאות הכואבת (מבחינתך בעיקר) -

 

גיביתי במסמכים וגם פירטטתי את מהלך חלק מהשתלשלות העניינים - ראה השירשור להלן - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75588&highlight=%F4%F8%F9%FA+%F0%EE%F8%E9

שים את מסמכי המקור ולא קובץ word עם חלקי משפטים. לא הצגת שום הוכחה, וזוהי הוצאת דיבה מצידך !!!

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
שים את מסמכי המקור ולא קובץ word עם חלקי משפטים. לא הצגת שום הוכחה, וזוהי הוצאת דיבה מצידך !!!
אדרבא - תגיש תביעה בהוצאת לשון הרע (אם בכלל היית מבין מה זה!) - שהרי אתה ומקורביך, בכדי לנסות ולהסיר מעליכם את הפרשייה ולנסות ולמנוע את פירסומה - איימתם הלוך וחזור בכך!!!

 

אה.. ומסמכי המקור מצויים בידי וגם/או בידי מקורות רישמיים - אל תנסה להתנער מן האמת.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

ירון... ומועדון סאאב...... אולי תפסיקו לריב פה.. זה לא נראה טוב...

ברצינות אם יש לכם בעיות.. אולי תפטרו את זה פנים מול פנים...

אני מרחם על החור שכולה רצה לדעת מה ככרוך בבדיקת מעבדה...

 

תפסיקו אתם פשוט מראים את מה שצריך בדרך כלל לישמור בחדרי חדרים...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
ירון... ומועדון סאאב...... אולי תפסיקו לריב פה.. זה לא נראה טוב...

ברצינות אם יש לכם בעיות.. אולי תפטרו את זה פנים מול פנים...

אני מרחם על החור שכולה רצה לדעת מה ככרוך בבדיקת מעבדה...

 

תפסיקו אתם פשוט מראים את מה שצריך בדרך כלל לישמור בחדרי חדרים...

1.קודם כל אף אחד לא רב כאן,זהו ויכוח לגיטימי על עיניין עקרוני.

2.לכל צד ניתנת זכות ההוכחה.זהו לא סיכסוך אישי אלה נושא שנוגע לכלל אספני הרכב בארץ.

ועוד ההערה-בתור אחד שמכיר את הפרשה היטב,ובעיקר את הסייפא שלה,אני חייב לציין שטוב שהעיניין גווע מעצמו,כי הנזק שעלול היה להיגרם לאספני הרכב בארץ היה יכול להיות עצום!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
זה רק אני או שנחתך כאן דף שלם?
תרגע אחי אתה בחברה טובה.

שב בשקט ותראה איך הנושא הזה יתלהט שוב.

אני דרך אגב מבלי להכיר את שתי הדמויות ואת פרטי הפרשה חושב שעד שמר קיפניס לא יפריך עובדתית את דבריו של מר פרץ הוא בחזקת אשם. ושוב מבלי לדעת כלום מעבר למסמך וורד שפרסם ה"ה י.ל. פרץ.

פורסם

שמע הריבים המטופשים הללו לא מעניינים אותי.......

 

מעניין אותי החוכמולג שחושב שאפשר לעשות תקנות זיהום אויר לרכבים עם מנועים בראים...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
שמע הריבים המטופשים הללו לא מעניינים אותי.......

 

מעניין אותי החוכמולג שחושב שאפשר לעשות תקנות זיהום אויר לרכבים עם מנועים בראים...

:mm_wink::angel::loco::drinking::roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :sleeping:

 

הרגת אותי!!!! מנוע 5700 בן 15 עובר תקנה! או מנוע 3200 בן 30! כן, הא!? גם אם תוריד להם תערובת ל-"0", אין מצב!

 

ולעניין: אולי תנסה קודם "לשחק אותה תמים"- תנסה איכשהו לחדש רישיון ללא בדיקה? הרי, היה כאן לפחות בחור אחד, עם אלפא, שלא ביקשו ממנו? למה לך ללכת ולהיסתבך מהתחלה?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...