Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קחו את הטיפ תחת ההיסתייגות שזה בדוק רק על רכב לבן.אוקיי?יופי.

אז ככה:קצת טיפול נגד חלודה שכולל שיוף,ניקוי המקום וצביעה.ואם כבר אני התחלתי בשיוף,אז שייפתי עם נייר לטש מים עדין גם כמה שריטות קלות עד קלות מאד ברכב.אבל,כשמשייפים רואים הבדל מוזר בגוון של הצבע.במקרה היה ברשותי מיכל ספריי לקה שקופה.הצבע שעשיתי בטיפולון היה מט,וניסיתי להחיותו עם הלכה.לא עזר לצבע,אבל איפה שהיו שריטות,הליטוש העלים אותם,והלכה חידשה את הצבע.לא רואים ששיפשפתי!!!אין שריטות ואין סימנים!

 

בהמשך לשירשור "פורד אסקורט וחורי חלודה"...

אני יודע שהבטחתי תמונות,אבל כרגיל שכחתי את המצלמה בבית.מה שנוסף היה כדקלמן:

חבילה של "שפכטל"(בונדו או איך שלא קוראים לזה).

2 פטישים בגדלים שונים.

משייפת מ"אייס".

מה נעשה?-מעט פחחות.הפגוש האחורי פורק וחשף את הפח האכול והפגוע(דפיקות).שלב ראשון היה להניח פטיש אחד על הדפיקה בפח ולדפוק עליו עם הפטיש השני עד לתוצאה משביעת רצון וישרה למדי.אח"כ החלודה שוייפה היטב,ועליה הונחה כלאחר כבוד שכבה יפה של בונדו.כמובן שעוד צריך לשייף אותה,ואת האפוקסי מהשירשור שעבר...

מה נשאר?-עוד בונדו,עוד שיופים,וסיליקון לאיטום הגומי מסביב לחלון האחורי.אה,וצבע.

אגב-הפגוש האחורי הוחלף (המקורי היה שבור)לאחד זהה,רק דהוי.אחרי שיופים רבים הוא מוכן לצביעה מחדש עם ספריי צבע מיוחד לפגושים(אוטו דיפו).עצה!כשאתם מפרקים פגוש,תשעינו אותו על האוטו\קיר\וואט-אבר במקום שלא תוכלו ליפול עליו...הפגוש פורק פעמיים,חבר שלי נפל עליו שלוש.כישרוני הילד.

שלכם עד לפעם הבאה........

נ"ב

אם אתם רוצים לעשות צביעה לאוטו לבד,קו בחשבון שתחסכו לכם הרבה כסף ועוגמת נפש אם פשוט תקנו מדבקה ענקית או המון סטיקרים.יותר זול ויוצא נורמאלי לעין.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...