Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משהו לא ברור עם ההילוכים (פיג'ו 205)


Davidi
שימו לב! השרשור הזה בן 6857 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נסעתי מקודם נסיעה קצרה באיזור הבית, באחד הכבישים כשאני מנסה להעביר לראשון פתאום הוא לא העביר לי אותו בקלות הייתי צריך לדחוף אותו חזק כדי שיכנס לראשון, כנ"ל גם בהילוך שני.

ברמזור הבא שעצרתי העברתי לניוטרל, ואז כשהייתי צריך להעביר לראשון לא הצלחתי בכלל.

עצרתי לגמרי את האוטו, כיביתי את המנוע, לחצתי קלאצ' עד הסוף, ניסיתי להעביר הילוכים, ההילוך מנסה להגיע למקום אבל הוא מיד קופץ חזרה.

אחרי 5 דקות של נסיונות, ההילוך נכנס בצורה חלקה לגמרי, בדיוק כמו שהיה בעבר.

אין לי שמץ של מושג מה קרה פתאום שהוא נכנס חלק, ומה קרה לפני כן שהוא לא נכנס.

 

יש למישהו רעיון מה קרה פה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בדוק באם שטיח הגומי/ אלומניום לא זז מעט קדימה .והפריע לך בלחיצה מקסמילית של דוושת המצמד!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שיש שם כבל שמסתובב שם, כל פעם אני מרים אותו והוא נופל, אבל לא נראה לי שהוא מסוגל להפריע למצמד.

בכל מקרה מחר אבדוק את העניין הזה לעומק.

 

כבר חשבתי הלך הגיר :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבלו עדכון מזעזע: הלך הקלאצ'!!

קלאצ' מקורי ביחד עם העבודה יוצא 1,100 ש"ח. אני בדיכאון :(

כל האוטו הזה עלה 7,000.

 

אגב, יכול להיות שאני הרסתי את הקלאצ' איכשהו ואני לא יודע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאאא........... כן.....?

 

יותר מידי התמהמהות עם הקלאץ וזה מה שקורה.....

תהיה החלטי עם הקלאץ! החלטת לשחרר!? שחרר!לא יותר מ2-3 שניות.

ככה הוא יחזיק לך 30 שנה. ולא האוטו לא קופץ....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהממ... כשאני מעביר מהילוך שני והלאה, באמת לוקח לי 4 שניות (בערך) עם הקלאצ'.

אבל בתחילת הנסיעה אני מעביר לראשון, משאיר את הקלאצ' על החצי, ואז לוחץ עד הסוף ומעביר לשני.

כך זה אמור להיות?

 

חוץ מיזה, לפעמים ברמזורים במקום להעביר לניוטרל אני על ראשון עם הקלאצ' לחוץ, יש עם זה בעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כך מעבירים הילוכים.

 

השחיקה של הקלאצ' מתבצעת בעיקר בנקודה אחת - נקודת החיכוך שלו. אתה מחזיק את הרגל על הדוושה לזמן רב, ואתה פשוט שוחק את הקלאצ' במהירות רבה.

 

לאחר החלפת הילוך יש להרים את דוושת הקלאצ' מהר ככל האפשר, ולהוריד את הרגל לחלוטין מהדוושה. שים אותה בצד, שתנוח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה לא ידעתי. המורה נהיגה לימד אותי להשאיר את הקלאצ' על החצי ואז להעביר לשני.

 

בכל מקרה כשאני בפקק בעליה, אני אמור לשחק עם הקלאצ' שחלק גדול מהזמן הוא בנקודת החיכוך,

גם זה הורס את הקלאצ'?

 

ועוד דבר אחרון - לא ברור לי איך "לא." מסתכם ב5 תוים.

 

 

וכמובן, המון תודה לכם על התגובות, אני לומד המון בפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקלאץ' יש תפקיד אחד בלבד.

לתאם העברות הילוכים.

 

לא זינוק ולא דרדור ולא שום דבר אחר.

 

אסור בתכלית האיסור לעמוד בעליה עם חצי קלאץ'.

אתה גומר את הקלאץ' והורס את מיסב הלחץ ובנוסף בונוס - עלול לשחוק את הכבל עצמו.

אתה לא אמור לשחק עם כלום.

רגל על הברקס וזינוק בעליה.(ואת זה אומר ירושלמי למוד עליות...)

לא יודע/מסתדר? יש לצורך זה בלם יד.

 

שילוב הילוך ושחרור הקלאץ' במיידי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא למדו אותך לנהוג נכון, ואתה משלם על כך בתיקונים רבים , שעוד יכפילו את מחיר הקנייה!!!!!

צביקה פיק התכוון ללא!!!!! .... עם 5 סימני קריאה!!!!!

דיוויד קח את זה בקלילות את ה תפרנס בוודאי עוד הרבה מוסכים, הם מתפרנסים מצויין מנהגים כמוך!

בקלילות!!

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי ceyal,

עכשיו אני לגמרי לא מבין.

כשאני בעליה אני על הילוך ראשון, זה אומר שאני צריך לתת כל הזמן גז, אם אני משחרר את הגז לשניה האוטו נכבה.

זו הסיבה שבעליות אני משחק כל הזמן עם הגז והקלאצ'.

 

כשנמצאים בפקק בעליה, צריך כל הזמן לעצור וליסוע, אי אפשר לתת המון גז כי זה פקק, אם אני נותן ממש קצת גז ומשחרר את הקלאצ' האוטו נכבה.

 

מקווה שהובנתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה, אני מבואס :(

אולי מישהו מיכם מוכן ללמד אותי איך נוהגים נכון?

אגב, נהיגה מונעת יכולה לעזור למצבי העגום? באמת נראה לי אני מפרנס את המוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרו לך אף פעם לא לשחק עם הקלאץ', כי יש מצבים של חוסר ברירה.

 

 

ניסו להסביר לך שצריך לשחק כמה שפחות עם הקלאץ', ולהחזיק אותו כמה שפחות בנקודת החיכוך.

 

יש מצבים כמו פקק וכד' שבהם אתה צריך לגלוש טיפה, אז אין ברירה וצריך לשחק קצת עם הקלאץ'.

אבל ברמזור וכד', אל תעמוד עם הקלאץ' חצי לחוץ כדי לזנק יותר מהר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6857 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...