Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי אישית לא זכורה בדיקה אחת שעשיתי לרכבים שקניתי ומכרתי ושורות אלו לא היו.

 

לפחות מסקנה שאני הגעתי אליה - אני מעדיף לשלם למוסך בנפרד ולפחח בנפרד ולבחון את הרכבים אצלהם ולא במכון בדיקה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל כך מצחיק אותי שכל פעם חוזר שרשור דומה וכל פעם כותבים פה על הכסתח"ים הרבים

שיש למכוני הבדיקה ובא איזה חוכמולוג אחד ומדבר על שריפת שמן / שריטות מעיכות וכו'.

כל רכב שתכניסו לבדיקה היום יצא "שחור" במיוחד רכבים משנתונים נמוכים יותר.

הבדיקה הזו לא שווה את הכסף , כדי לגלות אם לרכב יש פגיעת שלדה אפשר ללכת לפחח שלך

וכדי לגלות את המצב המכני עדיף ללכת למכונאי שאתה מכיר כל כך טוב .

 

בנוגע לחכם לפני , אם לרכב יש חלקי פח מחוברים בברגים, שריטות מעיכות וכו' , זה אומר לא לקנות

את האוטו ? אין היום רכב בשנים הללו ואתה יודע מה אפילו שנתיים על הכביש שאין בו מכות חניה

כאלו או אחרות ואפילו החלפת חלקי פח ( אני מדבר על רכב שנוסע בכבישים ולא כזה שעומד כל הזמן

בחניה מקורה ללא שימוש ).

על איזה בעית תזמון אתה מדבר? , בכל בדיקה כתוב לבדוק מועד החלפת רצועת תיזמון כהערה .

 

אגב , לפני כמה חודשים בדקתי רכב עבור חבר שלי במכון בדיקה ( הוא רצה ללכת למכון )

הרכב הוא משנת 98 , יצאו בדיוק אותן סעיפים , רעש מערכת שסתומים , שריפת שמן בלה בלה בלה

בנוגע לגיר - הזעות תושבת וכו' , בולמים גם כן , לאחר ביקור במוסך , התברר כי הגיר בסדר גמור

צריך להחליף כריות בולם ( עניין לא יותר מדי יקר ) כיוון פרונט וצמיגים.

 

עבדתי בעברי בחברת מכוניות אשר הייתה בודקת את המכוניות שלה במכון בדיקה , ואני יכול להגיד שהיו פאשלות - גם בגילויי תאונות , אז לא הכל ורוד במכונים הללו.

פורסם

אין מכוניות בלי מכות חניה? אתה תתפלא כמה מכוניות שמורות יש ועד איזה רמה.

הטולדו שלי עברה כבר 60K ק"מ תוך שנה וחצי ואין עליה שריטה! כל אחד וההגדרה שלו ל"רכב שמור".

 

אני אמצא ואסרוק בהזדמנות תוצאות של בדיקה של הקורולה שהיתה לנו. 5 שנים על הכביש וכמעט 190K ק"מ!!! וכל מה שהיה מסומן ב-X בגולף המדוברת היה מסומן ב-V אצלנו. אז אל תגיד לי בבקשה שכל רכב יוצא ככה מבדיקה...

פורסם
אין מכוניות בלי מכות חניה? אתה תתפלא כמה מכוניות שמורות יש ועד איזה רמה.

הטולדו שלי עברה כבר 60K ק"מ תוך שנה וחצי ואין עליה שריטה! כל אחד וההגדרה שלו ל"רכב שמור".

 

אני אמצא ואסרוק בהזדמנות תוצאות של בדיקה של הקורולה שהיתה לנו. 5 שנים על הכביש וכמעט 190K ק"מ!!! וכל מה שהיה מסומן ב-X בגולף המדוברת היה מסומן ב-V אצלנו. אז אל תגיד לי בבקשה שכל רכב יוצא ככה מבדיקה...

אני באמת אשמח לראות בדיקה (ממכון מורשה,לא אצל הדודים) שמופיע V בסעיף המנוע ללא התיחסות לקורוזיה/נזילות שמן...

בסעיף הגיר,אני רוצה לראות גם כן V בלי התיחסות לבלאי שמן גבוה,שמן שחור,בעיות בדיסקיות...

לגבע המרכב לא ראיתי את הקורלה שלכם אבל אני מתקשה להאמין שרכב עם 190K יופיע עם V בסעיפי המרכב.

תבין הסיבה שבמכוני הבדיקה,הבדיקה יוצאת פסימית היא בגלל סיבה אחת כסת"ח כדי שלא תבוא בעתיד עם בעיה ותדרוש את האחריות שהם מבטיחים.

שוב אשמח לראות את הבדיקה של הטויטה שלך שבה הכול מסומן בV.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
אין מכוניות בלי מכות חניה? אתה תתפלא כמה מכוניות שמורות יש ועד איזה רמה.

הטולדו שלי עברה כבר 60K ק"מ תוך שנה וחצי ואין עליה שריטה! כל אחד וההגדרה שלו ל"רכב שמור".

 

אני אמצא ואסרוק בהזדמנות תוצאות של בדיקה של הקורולה שהיתה לנו. 5 שנים על הכביש וכמעט 190K ק"מ!!! וכל מה שהיה מסומן ב-X בגולף המדוברת היה מסומן ב-V אצלנו. אז אל תגיד לי בבקשה שכל רכב יוצא ככה מבדיקה...

 

בחיים לא שמעתי ולא ראיתי בדיקה של רכב עם כמעט 200K (ואתה יודע מה,אפילו 100K) שהכל מסומן בו בV.

אין חיה כזאת.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
אין מכוניות בלי מכות חניה? אתה תתפלא כמה מכוניות שמורות יש ועד איזה רמה.

הטולדו שלי עברה כבר 60K ק"מ תוך שנה וחצי ואין עליה שריטה! כל אחד וההגדרה שלו ל"רכב שמור".

 

אני אמצא ואסרוק בהזדמנות תוצאות של בדיקה של הקורולה שהיתה לנו. 5 שנים על הכביש וכמעט 190K ק"מ!!! וכל מה שהיה מסומן ב-X בגולף המדוברת היה מסומן ב-V אצלנו. אז אל תגיד לי בבקשה שכל רכב יוצא ככה מבדיקה...

טוב... האם אתם (כבעלי הטויוטה) הכרתם מישהו ממכון הבדיקה?

בכול אופן - אתה גוזר ממקרה אחד כלל. ההפך הוא הנכון - ממספר רב של מקרים תגזור את הכלל ואתה ידידי - שמח שהיית יוצא מהכלל.

 

ל VW RACING -תוכל לשתף אותנו בממצאי הבדיקה במוסך? שוב - רק לשם השוואה.

פורסם
טוב... האם אתם (כבעלי הטויוטה) הכרתם מישהו ממכון הבדיקה?

בכול אופן - אתה גוזר ממקרה אחד כלל. ההפך הוא הנכון - ממספר רב של מקרים תגזור את הכלל ואתה ידידי - שמח שהיית יוצא מהכלל.

 

ל VW RACING -תוכל לשתף אותנו בממצאי הבדיקה במוסך? שוב - רק לשם השוואה.

המוסך לא בדק,המוסך רק נתן את חוות דעתו על הממצאים של המכון ונתן הצעות מחיר לתיקונים (רשום על הדף)

חוות הדעת של המוסך אומרת שסה"כ האוטו בסדר,חוץ מכמה דברים שבאמת רצוי לתקן כמו הברקסים למשל..

(וגם את הצמיגים להחליף ופנס להחליף כי הם לא עוברים טסט)

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

סה"כ הבדיקה בסדר גמור, הרבה כסת"חים...

 

צריך לשים את הדגש על כל מה שקשור לתיקון התאונה מקדימה, אפילו הפנס שחודרים דרכו מים וכל החופשים שנאמרו קשורים לכך...

 

כל מה שקשור לגיר, מופיע ברוב הבדיקות שקשורות לרכב אוטומטי ,בתור כסת"ח, כי גיר אוטומטי זה דבר מאוד יקר, והם מעדיפים לכתוב את כל התקלות האפשריות מאשר לקחת אחריות על רכב שיתקלקל לו גיר והם יצטרכו לשלם.

 

בכל מקרה הייתי ממליץ על יישור קו יסודי, כולל רביעיית צמיגים חדשה, ולבדוק את העניין של המעיכה באגן השמן.... זה הדבר שהכי מדאיג אותי מכל מה שראיתי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אין מכוניות בלי מכות חניה? אתה תתפלא כמה מכוניות שמורות יש ועד איזה רמה.

הטולדו שלי עברה כבר 60K ק"מ תוך שנה וחצי ואין עליה שריטה! כל אחד וההגדרה שלו ל"רכב שמור".

 

אני אמצא ואסרוק בהזדמנות תוצאות של בדיקה של הקורולה שהיתה לנו. 5 שנים על הכביש וכמעט 190K ק"מ!!! וכל מה שהיה מסומן ב-X בגולף המדוברת היה מסומן ב-V אצלנו. אז אל תגיד לי בבקשה שכל רכב יוצא ככה מבדיקה...

golf , יש יוצאי דופן , האוטו שלי היה שמור חיצונית בקנאות , מה שלא מנע מאנשים להשען על הג'ינס

על האוטו בזמן שלא שמתי לב ולשרוט קלות ( בקושי ראו ) את הרכב .

מעניין שאתה אומר שהרכב ללא כל שריטה ובדיוק איך שהוא יצא מהחברה , אני עדיין לא מאמין לך .

שפשוף שריטה ומכה , יש לאולי 95 אחוזים מהרכבים בארץ גם אם שטח השריטה הוא ס"מ.

 

בנוגע לקורולה - אין חיה כזו , אין בדיקה באף מקום ואף מכון שיסמן V בסעיף המנוע ללא כסת"ח וכו'.

שלא לדבר על בולמים לדוגמא - החלפם בולמים?

לא היו לרכב שריטות ומעיכות כלל ?

פורסם

זה לא סעיפים קבועים אנשים.



למי שרצה לראות בדיקה בלי הדברים האלה אז בבקשה..

לפני קצת יותר משבוע, דייהטסו שרייד 98 (כמובן שנקנה על ידי אחרי הבדיקה, ב19 אלף, כאלף מתחת למחירון..וזה רק על החלפת הצמיגים).

 

הבדיקה בוצעה במ.מ.מ בני ברק, במכון שאני רציתי ולא הקונה.

כמו כן במוסך המורשה רשום שטיימינג הוחלף לפני כשנה לכן אין צורך להחליפו..מה שאומר שסעיף המנוע נקי לחלוטין. וככה זה צריך להיות ברכב שמור! זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה רכב אחרי בדיקה כזאת במכונים שונים.

 

img02938pk.jpg

פורסם

גם בבדיקה זו שהיא באמת טובה ,ניתן לראות שרוב הסעיפים רשומים כלא תקינים.

לדוגמא שים לב,בסעיף הגיר נרשם מכה בהעברת ההילוכים,בדרך זו הם מגינים על עצמם לגבי בעיות עתידיות של הגיר.

לגבי המנוע באמת מוזר לי,מעניין לשמוע כמה ק"מ עשה הרכב?

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

הרכב עשה 91 אלף ק"מ...



לגבי הרעש, באמת ישנו טיפה "רעשון" בהעברת הילוך..אבל מפה ועד לנזילות שמן, קורוזיה בגיר, העברה לקויה..הדרך עוד ארוכה.

 

הנקישות האלה זה כתוצאה מבלאי טבעי ולא כתוצאה מטיפול לקוי ברכב..זאת דעתי.

ויש להבדיל בין הדברים.

פורסם

הם סתם חאפרים - לקחתי אליהם גולף 2001

הוציאו אותה שחורה והיא כמו חדשה

אמרו * רעשים בהגה, *רעשי מתכת בממיר קתליטי, *מנוע מזייף, *החלפת הילוכים לקוייה.

 

אחרי דקה הלכנו למוסך וולקסוואגן ליד ! חח.יפו... והוא אמר לנו שכל אוטו הם מוציאים אותו שחוק גם אם הוא עכשיו נפל מהחברה...

 

והאוטו נקקנה אחרי כל מה שהם רשמו...

:silly: Cx5 - 2012


×
×
  • תוכן חדש...