Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
golf , יש יוצאי דופן , האוטו שלי היה שמור חיצונית בקנאות , מה שלא מנע מאנשים להשען על הג'ינס

על האוטו בזמן שלא שמתי לב ולשרוט קלות ( בקושי ראו ) את הרכב .

מעניין שאתה אומר שהרכב ללא כל שריטה ובדיוק איך שהוא יצא מהחברה , אני עדיין לא מאמין לך .

שפשוף שריטה ומכה , יש לאולי 95 אחוזים מהרכבים בארץ גם אם שטח השריטה הוא ס"מ.

 

בנוגע לקורולה - אין חיה כזו , אין בדיקה באף מקום ואף מכון שיסמן V בסעיף המנוע ללא כסת"ח וכו'.

שלא לדבר על בולמים לדוגמא - החלפם בולמים?

לא היו לרכב שריטות ומעיכות כלל ?

נכון שריטות היו (לא חסר אנשים שעוברים עם מפתחות על מכוניות), אבל חוץ מזה רק כיוון פרונט היה צריך לעשות. מבחינת המנוע לא היו סעיפים כלל ב"אבחנה".

ולמר EBARI התשובה היא לא. המוכר לקח את האוטו למכון שהוא בחר!! בסיום הבדיקה הוא עוד ניסה לשכנע את מנהל העבודה שחייבים להיות פאקים במכונית כדי לרדת מהמחירון.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בני ו. , כל מכון בדיקה רושם את סעיפי הכסת"ח שלו , אני יכול להבטיח לך שאם היית

מכניס את האוטו למכון בדיקה שבדקו את הגולף , היו יוצאים סעיפים דומים כמו "רעש מערכת שסתומים"

הקלאסי לדוגמא , אני לא מכיר בדיקה כנעט שאין את הסעיף הזה , יותר מזה אני בדקתי רכב

חדש במסגרת עבודתי לשעבר עם 4 אלף ק"מ ועדיין היה את הסעיף הזה .

 

golf , אני לא אומר שהאוטו שלך לא היה תקין , נהפוך הוא , יכול ליהיות שהוא היה מצויין

אבל אני לא רואה מצב שרכב בגיל הזה לא ייצא "שחור" בבדיקה ושוב , אם זה לא מכון חאפר

או שיש לך קומבינות אין שום סיכוי בעולם ,שהרכב שלך יצא עם סימון V בסעיף המנוע , פשוט לא הגיוני.

 

שורה תחתונה במקום להטעות כאן אנשים ולהסתמך על מקרים בודדים של "אבא בדק אוטו והסעיפים היו נקיים" לדוגמא , תקראו את הבדיקה ותבינו שכל המכוני בדיקה הללו הן עסק מאד מכניס ביחס לשירות

שהוא נותן - שהוא בעצם שום דבר , לכאורה מכוני הבדיקה נותנים אחריות על הבדיקה שלהם - אבל עם עשרות סעיפי כסת"ח.

 

ובנוגע לקורולה , אני עדיין שואל , החלפם בולמים לדוגמא? שכן טענתך היית שהסעיפים שהיו בגולף

לא הופיעו בקורולה עם ה 190 אלף K.

פורסם

ברכב הראשון שרכשתי הופיעו שורות כמו "בולמ"ז אחוריים, תושבות מנוע" ועוד ועוד.

הלכתי למוסכניק אותו אני מכיר הוא בדק את הרכב והדבר היחיד שנמצא לקוי היה בולמ"ז ימין שנזל כולו.

מיותר לציין שהבולמ"ז התקול הזה כלל לא הוזכר בדו"ח בבדיקה, נכון?!

 

ברכב אחר שרכשתי אחת התקלות היו "חלון חשמל ימני קידמי לא עובד". נכנסנו לרכב, שיחררנו את נעילת האבטחה מדלת הנהג ואופס, הכל עובד...

 

וזה רק קצה קצהו של קרחון...

 

בקיצור - לא רק שהם מכסת"חים את עצמם על ימין ועל שמאל, הם גם לא מוצאים (לעיתים) תקלות בולטות.

 

מי שטוען לאמינות הבדיקות, שיבושם לו. חבל שכשהוא ימכור את ריכבו ויחשב את ערכו עם הקונה, הוא יוריד סכום כסף נכבד. או שמא כשהוא מוכר את רכבו בדיקות אלו מאבדות כל משמעות?!

פורסם
בני ו. , כל מכון בדיקה רושם את סעיפי הכסת"ח שלו , אני יכול להבטיח לך שאם היית

מכניס את האוטו למכון בדיקה שבדקו את הגולף , היו יוצאים סעיפים דומים כמו "רעש מערכת שסתומים"

הקלאסי לדוגמא , אני לא מכיר בדיקה כנעט שאין את הסעיף הזה , יותר מזה אני בדקתי רכב

חדש במסגרת עבודתי לשעבר עם 4 אלף ק"מ ועדיין היה את הסעיף הזה .

 

golf , אני לא אומר שהאוטו שלך לא היה תקין , נהפוך הוא , יכול ליהיות שהוא היה מצויין

אבל אני לא רואה מצב שרכב בגיל הזה לא ייצא "שחור" בבדיקה ושוב , אם זה לא מכון חאפר

או שיש לך קומבינות אין שום סיכוי בעולם ,שהרכב שלך יצא עם סימון V בסעיף המנוע , פשוט לא הגיוני.

 

שורה תחתונה במקום להטעות כאן אנשים ולהסתמך על מקרים בודדים של "אבא בדק אוטו והסעיפים היו נקיים" לדוגמא , תקראו את הבדיקה ותבינו שכל המכוני בדיקה הללו הן עסק מאד מכניס ביחס לשירות

שהוא נותן - שהוא בעצם שום דבר , לכאורה מכוני הבדיקה נותנים אחריות על הבדיקה שלהם - אבל עם עשרות סעיפי כסת"ח.

 

ובנוגע לקורולה , אני עדיין שואל , החלפם בולמים לדוגמא? שכן טענתך היית שהסעיפים שהיו בגולף

לא הופיעו בקורולה עם ה 190 אלף K.

אני מסכים עם מה שאתה ועוד הרבה אמרו בשרשור הזה אני לא מנסה לשחק פה לטובת מכוני הבדיקה אבל ראיתי הרבה טפסי בדיקה של מכוניות ולא ראיתי דפוס קבוע של "הכשלה" שוטפת. נכון, מכוני הבדיקה הם עסקים מאוד מכניסים. הם יכשילו לרוב כדי שבאותה הזדמנות תשאיר עוד כסף על תיקונים (כאילו ש-450 ש"ח על חתיכת נייר זה לא הון).

הדבר שאותי מעניין הוא שבגולף המדוברת פשוט הגזימו. או שהיא זקוקה ליישור קו רציני או שהמכון בדיקה פשוט משוגע.

 

לגבי השאלה שלך התשובה היא לא. לא הוחלפו בולמים. למעשה ברכב לא הוחלף שום דבר במשך 5 שנים למעט צמיגים (מסתבר שצמיגי YOKOHAMA שבאו עם הרכב לא הצליחו להחזיק מעמד לזמן רב).

פורסם

אין שום סיכוי שבולמים אחרי כל כך הרבה שנים וק"מ על האוטו עדיין תקינים , בטח ובטח

שלא לפי מכון הבדיקה , עוד לא דיברנו על שאר מכלולי בלאי כמו צמיגים בלמים וכו' שתמיד

יוצאים לא הכי תקינים ומצריכים בדיקה .

אני לא אומר את זה כדי להכשיל אותך , אני אומר את זה כי כנראה אתה לא זוכר או שאתה אומר

דברים נכונים ומדובר באיזה קומבינה כלשהי של המכון .

 

אתה יודע מה , אני רוצה לדעת מה כל כך בעייתי לדעתך בגולף הנוכחית?

הרי זה שרעש מערכת שסתומים וכו' במנוע הוא כיסוי תחת בכל מכון בדיקה , הסכמנו לא?

 

בנוגע לגיר אוטומטי , בכל בדיקה שאני נוכחתי והייתי בהרבה במסגרת עבודתי הקודמת, גיר אוטומטי

הופיע בסעיף ליקוי כלשהו בכדי לכסות את התחת של המכון , הסכמנו ?

 

מעבר לזה אין לרכב הנ"ל פגיעת שלדה ולא רצה שלדה , מעבר לזה יש חלקי פח שכנראה עברו

מכות ויושרו , ובזה אין שום רע לדעתי.

 

אתה יודע , זה מזכיר לי , אני מחפש רכב לאבא שלי - סובארו אימפרזה רגילה , יוצא לי להתקשר

לאנשים , יש כאלו שאומרים

" מה נראה לך , האוטו נוסע בובה כלום לא החלפתי , מה צריך לטפל רק שים דלק וסע"

האוטו המדובר היה יד 1 ו 85 אלף ק"מ אמיתיים אבל מוזנח ברמה שלא תאמן - האוטו בחיים

לא עשה טיימינג לדוגמא.

 

מהאנשים האלו בחיים אני לא אקנה אוטו , אני מעדיף לקנות אוטו שהוא יד שלישית לדוגמא ועם מכות

פח קלות שתוקנו , אבל העיקר שיהיה אוטו מתוחזק , וחוץ מזה יש הרבה דברים מעבר לבדיקה

ואוטו לוקחים לבדיקה אחרי שאתה בעצמך מחליט שהוא שווה את זה .

פורסם

נכון מאוד אני מסכים איתך לגמרי, הכי חשוב שהאוטו שמור ומתוחזק.

הרפידות בטויוטה הוחלפו לפני הבדיקה והגלגלים עברו מקום בהצלבה אבל לא משנה, נעזוב את זה.

 

רעש מערכת שסתומים? נניח והסכמנו על כיסוי תחת, פרט שולי.

רכב עם חלקי פח מחוזקים בברגים וניטים? זה לדעתך רכב מתוחזק? לשמור על רכב מכאנית אבל לשים עליו ז** מבחינת מראה ושמירה מקיפה זה לא רכב מתוחזק וזה מעיד קצת על אופי הנהג אתה מסכים איתי?

 

עוד דבר שקצת היה מדאיג אותי. זה רכב שגיר אוטומטי בו ידוע כפוטציאלי לפורענות בטווח הרחוק. סעיפים כמו שהופיעו בבדיקה ישר היו מרמזים לי שאולי משהו באמת לא כשר בתיבה. האם אני אכנס לשיפוץ גיר בקרוב?

מעיכות באגן שמן? מישהו עשה קצת נהיגת שטח? בטוח שזה לא רכב "מתוחזק". במיוחד כשזה מלווה בקורוזיות ונזילות למיניהן.

פורסם

קודם כל חלקי פח מורכבים בברגים ניטים וכו' אלו פשוט חלקי פח שהוחלפו עקב תאונה כזו או אחרת

או כל דבר אחר , לא מדובר פה בבעלים שהיה חאפר והתחיל לקדוח , בכל פעם שתחליף חלק

כזה או אחר יופיע הסעיף הזה בבדיקה , תשאל את זה שבדק את הרכב האם באמת היו מורכבים

חלקי פח עם ברגים ... שוב אני אומר , לשים לב לבדיקה .

 

רעש מערכת שסתומים אין נגיד והסכמנו , זה אפילו לא סעיף , זה סתם כיסוי תחת הכי שולי בעולם

אשר מקביל לרעש גלגלות ומייסבים והוא מופיע כמעט בכל רכב אפילו חדש , בבדיקה.

 

מעיכות בקארטר , יכול ליהיות שמדובר במעיכות שוליות , כאלו שמקבלים בירידה ממדרכה וכו'

אני מכיר הרבה אנשים עם מעיכות קלות בקרטר , מה גם אם אנני טועה הקרטר בגולף מאד נמוך

ביחס למכוניות אחרות .

 

שורה תחתונה , אין לויכוח שלנו סוף , אני יכול להגיד לך דבר כזה , ביקרתי עשרות פעמים במכוני

בדיקה עם מכוניות שונות , אם במסגרת עבודתי ואם במסגרת עזרה לחברים / קנית רכב לעצמי

לדעתי לא מומלץ לבדוק רכב במכון , במיוחד אם אתה בן אדם שאכפת לו מכל דבר ורוצה הכי שמור וטוב

כי לא יהיה כזה דבר וככה תפספס הרבה פעמים רכבים טובים שמכוני הבדיקה ישללו רק בשביל

הכסת"ח שלהם .

 

אני ממליץ לך להבא אם תרצה לבדוק - תבדוק רכב במוסך שלך , מוסך ומכונאי

שאתה מכיר שיוכל לעמוד על קנקנו של הרכב ומעבר לזה , אם תרצה בדיקת שלדה אפילו פחח טוב

יעשה את הבדיקה יסודית הרבה יותר מאשר המכון שרק רוצה לזרז עניינים.

פורסם

לפני כשנה אחותי לקחה רנו מגאן 97 1.6 אוטומטית לבדיקה במכון ידוע ומוכר בתל-אביב.

כמובן שהופיעו כל הכסת"חים הרגילים בסעיפי המנוע והגיר,והבולט מתוכם היה "שמן גיר כהה",רק העיניין שברנו מגאן אין כלל מדיד שמן שאפשר דרכו לבדוק את צבעו של השמן...

אחרי חודשיים,בנסיעה שגרתית,שבק הגיר.

המכונית ניגררה למכון לגירים אוטומטיים,ושם אובחן הגיר ניגמר.

הגיר שופץ בעלות של 4500 שקל.הצעתי לגיסי לתבוע את מכון הבדיקות,למרות ההערות בבדיקה,רק בשל העובדה שהבוחן לא בדק כלל את צבעו של השמן.

הוגשה תביעה קטנה לבית המישפט תביעות קטנות בל-אביב,ובדיון טען בעל המכון(לא הבוחן)"שזה היה צפוי",רק שניתפס משקר בעיניין צבעו של שמן הגיר,שהיה חדש לחלוטין,מאחר ובוצע טיפול מקיף במוסך מורשה רנו בחולון.

השופטת פסקה שעל מכון הבדיקות לשלם לאחותי את מלוא עלות תיקון תיבת ההילוכים+הוצאות גרירה.

סה"כ 4850 ש"ח,וזאת לאחר שהובהר לשופטת שמכון הבדיקות לא היה מוכן לבוא לקראת במאום.

מוסר השכל מכל הסיפור,הוא לא להסס לתבוע את מכוני הבדיקות אם הם לא עלו על בעיות גדולות,כמעט תמיד השופט יפסוק לטובת הצרכן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
קודם כל חלקי פח מורכבים בברגים ניטים וכו' אלו פשוט חלקי פח שהוחלפו עקב תאונה כזו או אחרת

או כל דבר אחר , לא מדובר פה בבעלים שהיה חאפר והתחיל לקדוח , בכל פעם שתחליף חלק

כזה או אחר יופיע הסעיף הזה בבדיקה , תשאל את זה שבדק את הרכב האם באמת היו מורכבים

חלקי פח עם ברגים ... שוב אני אומר , לשים לב לבדיקה .

 

רעש מערכת שסתומים אין נגיד והסכמנו , זה אפילו לא סעיף , זה סתם כיסוי תחת הכי שולי בעולם

אשר מקביל לרעש גלגלות ומייסבים והוא מופיע כמעט בכל רכב אפילו חדש , בבדיקה.

 

מעיכות בקארטר , יכול ליהיות שמדובר במעיכות שוליות , כאלו שמקבלים בירידה ממדרכה וכו'

אני מכיר הרבה אנשים עם מעיכות קלות בקרטר , מה גם אם אנני טועה הקרטר בגולף מאד נמוך

ביחס למכוניות אחרות .

 

שורה תחתונה , אין לויכוח שלנו סוף , אני יכול להגיד לך דבר כזה , ביקרתי עשרות פעמים במכוני

בדיקה עם מכוניות שונות , אם במסגרת עבודתי ואם במסגרת עזרה לחברים / קנית רכב לעצמי

לדעתי לא מומלץ לבדוק רכב במכון , במיוחד אם אתה בן אדם שאכפת לו מכל דבר ורוצה הכי שמור וטוב

כי לא יהיה כזה דבר וככה תפספס הרבה פעמים רכבים טובים שמכוני הבדיקה ישללו רק בשביל

הכסת"ח שלהם .

 

אני ממליץ לך להבא אם תרצה לבדוק - תבדוק רכב במוסך שלך , מוסך ומכונאי

שאתה מכיר שיוכל לעמוד על קנקנו של הרכב ומעבר לזה , אם תרצה בדיקת שלדה אפילו פחח טוב

יעשה את הבדיקה יסודית הרבה יותר מאשר המכון שרק רוצה לזרז עניינים.

ויכוח? אני לא התווכחתי איתך בדיוק להפך יש הרבה דברים שאנחנו מסכימים איתם.

 

הייתי יותר בכוון של "דיון" :)

פורסם
בני ו. , כל מכון בדיקה רושם את סעיפי הכסת"ח שלו , אני יכול להבטיח לך שאם היית

מכניס את האוטו למכון בדיקה שבדקו את הגולף , היו יוצאים סעיפים דומים כמו "רעש מערכת שסתומים"

הקלאסי לדוגמא , אני לא מכיר בדיקה כנעט שאין את הסעיף הזה , יותר מזה אני בדקתי רכב

חדש במסגרת עבודתי לשעבר עם 4 אלף ק"מ ועדיין היה את הסעיף הזה .

 

תראה..בדקתי כמה מכוניות בכמה מכונים שונים..ולא בכולם הופיעו הסעיפים האלה!



כל מה שמופיע לגבי הרכב שלי זה דברים שבאמת צריך לסדר..4 צמיגים באמת לא תקינים, באמת יש רעש מהתיבה, ובאמת נורית כרית אוויר דולקת...מה שתקין פשוט לא רשום שם.

פורסם

בנוגע ל"רעש שסתומים" צריך באמת שאיזה תוכנית תחקירים, תיקח איזה רכב חדש עם 1000 ק"מ בקושי, תזייף את הקילומטרז', כך שיראה שהוא אחרי 35,000 , תלכלך קצת את הריפודים, ותכין רשיון רכב מזויף כך שיראה שהאוטו בן שנתיים. עכשיו עם האוטו שהוא בעצם דנדש, יגשו למכון בדיקה ויבקשו בדיקת קניה. מעניין כמה מכלולים יצאו "לא תקין" בבדיקה!!

פורסם
אז אתם אומרים שאם ניקח רכב שזה עתה יצא מהחברה, חדש, מודל 2006 עם טסט ל- 2007 גם ימצאו ליקויים?

תתקשה להאמין אך סבירות מאוד גבוהה שכן.


×
×
  • תוכן חדש...