Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי קופה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שלא מצאתי במשך 4 חודשים סיויק קופה לקחתי היום לבדיקה יונדאי 97 אוטומאט קופה 220 קמ

ההספק מנוע שלה עומד על 110 במקום 138

(תצרוכת שמן מהצילנדרים.צריכת שמן מובילי שסתומים רעש שסתומים דליפות יתר)

יש גם בעיה במערכת הדלק חיישנים מחברים..

והעברת ההילוכים לקויה לכוון...

בעל הרכב אומר שהוא שם מנוע לפני 8 חודשים וגם גיר

מה אתם אומרים? הוא רוצה מחירון זה נורמאלי לגיל הרכב?

פורסם

כמה ק"מ המנוע עבר? האם יש לו מסמכים להחלפה? האם המספר מנוע החדש ברישיון?

כנ"ל, מידע לגבי הגיר.

כמה זמן הרכב אצלו?

 

מחירון לרכב עם ק"מ כזה נשמע קצת גבוה, אבל לא אמרת מה מצבו הכללי, איזה יד? קח בחשבון שבעתיד לא יהיה לך קל למכור רכב עם 250K + ק"מ.

 

גיא

פורסם

או אומר ש30 עבר אצלו ומופיע המספר ברשיון האוטו יד 5

האוטו הולך להיות אצלי במשך 3 שנים עם 5000 קמ לשנה

פורסם

30K ק"מ אצלו. ועם כמה ק"מ המנוע נקנה? מאיפה הוא נקנה? כנ"ל גיר. הגיוני ששניהם הגיעו מפירוק (אם המנוע מייבוא, עדיף), ולכן יש פה שאלה של חישוב הבלאי.

 

גיא

פורסם
לדעתי בלאי רציני מידי. 110 במקום 138 זו ירידה של קצת יותר מ-20%.

 

לא בהכרח, יונדאי היו כנראה אופטימיים למדי עם נתוני המנוע הזה (ובעצם עם כל מנוע שלהם), כך שתוצאה כזאת לא מרמזת בהכרח על מנוע המתקרב לסופו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אחרי שלא מצאתי במשך 4 חודשים סיויק קופה לקחתי היום לבדיקה יונדאי 97 אוטומאט קופה 220 קמ יד 5 ברשיון.

ההספק מנוע שלה עומד על 110 במקום 138

(תצרוכת שמן מהצילנדרים.צריכת שמן מובילי שסתומים רעש שסתומים דליפות יתר)

יש גם בעיה במערכת הדלק חיישנים מחברים..

והעברת ההילוכים לקויה לכוון...

בעל הרכב אומר שהוא שם מנוע לפני 8 חודשים וגם גיר

מה אתם אומרים? הוא רוצה מחירון זה נורמאלי לגיל הרכב?

ידידי, לפי תיאור הבדיקה עדיף לך להמשיך לחפש... אל תתיאש, את הקופה שהיתה לי מצאתי אחרי 8 חודשים!

(יד 1 שמורה בטירוף, היתה אצלי שנתיים וחצי , נמכרה לפני כשנתיים ב-4 מעל המחירון).

 

בהצלחה!

פורסם

גם אני אומר שתמשיך לחפש...

 

בסוף תמצא מציאה...

ואז זה יהיה שווה כל שקל

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

יונדאי נתפסו מזייפים נתונים של יונדאי קופה (החדשה) לפני מספר שנים ככה שאם הם עשו את זה עם החדשה, יש סיכוי שגם עם הישנה...

1.8T 8)

פורסם

זה די נדיר למצוא מכונית שמוציאה בבדיקה את מלוא ההספק המוצהר ע"י היצרן.

תמיד יש איבודי הספק בשל מערכות דלק והצתה לא מתואמות.

כל זמן שלא ניבדקו דחיסה(קומפרסייה)ונפילת לחץ מטבעות האטימה(רינגים-קומפרסייה הפוכה)אין אפשרות לדעת מדוע ההספק נמוך יותר.

כשלקחתי את הטאטא שלי לבדיקה היא הוציאה 104 כ"ס במקום ה 90 כ"ס המוצהרים,וכל מי שקנה או מכר טאטא ניתקל בתופעה,וראיתי גם מיקרה של 110 כ"ס בגלגלים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...