Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום!

ברשותי פיאט אונו 1400 אוטמטית שאני רוצה למכור ב10000 ש"ח בערך ולקנות במקומה רכב אחר.

חבר יעץ לי לקנות טויוטה סטראלט (בערך משנת 1993) ידנית בתוספת של כ 5000 שקל.

1)מה דעתכם על הטויוטה מבחינת ביצועים (חשוב העצות ביניים טובות עד כמה שניתן במכוניות כאלו) ,אמינות וחיסכון בדלק?

2)האם הדגם האוטומטי של הטויוטה מוצלח?

3)האם יש לכם רעיונות יותר מוצלחים למכוניות בסכום של 10000-15000 שקל?

 

בברכה

סהר אשכנזי.



פורסם

הרכב לא מטוס, אבל בהחלט נחמד, באופן כללי אם אתה רוצה תאוצה טובה יותר, וגם אמינות טובה יותר, תרכוש רכב עם גיר ידני. הבעיה העיקרית שלך היא שאין כמעט סיכוי למצוא סטארלט משומשת מהשנים שנכנסות לך לתקציב (וגם באופן כללי קשה למצוא אותן).

 

אופציות נוספות, סוזוקי סוייפט, או סובארו DL.

 

גיא

פורסם

הסטרלט זהו רכב מצויין. קיים בעולם כבר משנת 1973 (וכמובן עבר המון שינויים ודורות).

לסטרלט משנת 93 יש מנוע בנזין 1300 בעל 75 כ"ס שהיה נחשב די חזק בזמנו.

יש למישהו שפגשתי פעם במילואים שתי סטארלטים בבית, אחת 93 ואחת 98. הוא הרבה יותר אוהב את ה 93. הוא אומר שהיא יותר נוחה ויותר מהירה.

לגבי הגיר האוטומטי - בעל 3 הילוכים ללא אוברדרייב, גיר איטי ומעצבן. נסיעה ב 100 קמ"ש מלווה בהמון רעש וצריכת דלק גבוהה. לפי ידיעתי כמעט ואין 93 עם גיר אוטומטי.

 

אם תמצא אחת כזאת, תבדוק טוב ותקנה.

אבל כמו שגיא אמר, כמעט ואין כאלה ואולי שווה לחפש משהו אחר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה על התשובות!

לפי מה שהבנתי אני ינסה לחפש סטראלט ידנית שתכנס בתקציב שלי ואם אני לא אמצא אני חושב שאני יחפש סקודה פליסיה 1600 ידנית משנת 1996.

שמעתי שהמנוע 1600 הוא גרמני ואמין יותר מ ה1300 של סקודה האם אני צודק?

בברכה

סהר אשכנזי.

פורסם

גם אני חשבתי לקנות פליסיה (ניו-פליסיה) בזמנו אך ירדתי מהעץ...

 

משנת 95 פולקסווגן התחילה ליצר את הניו-פליסיה. היא הגיעה עם מנוע 1600 חלש למדי בעל 75 כ"ס.

אולי המחיר משתלם, אבל התמורה לא משהו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...