Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר החלטה שאני מדבר יותר מדי ולא עושה כלום תוך כדי הגיעה ההחלטה לעשות משהו.

אז לאחר עבודה של בערך שעה כולל פירוק הדלת והרכבה חזרה בשביל מדידות הכנתי את התבנית מאיזה דיקט ששכב לי בבית והנה התוצאות . . .

3.JPG

1.JPG

2.JPG

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

חברה זה רק התבנית. זה דיקט 4 מ"מ.אני מפחד שאם אני אגביר טיפה את הווליום הוא יתחיל לרעוד.

אני בתקווה היום הולך לקנות MDF 10 מ"מ ואני ארכיב הכל עוד היום.

אני עוד צריך לשים חתיכת בד כדי שהמסגרת תתפס חזק על הפח.

ועוד בעיה קטנה שיש לי זה המכסה של הרמקול המקורי שמעליו המגן עליו ממים בחורף- אני חושב איך אני מוריד אותו מבלי להרוס את הרמקול. או שפשוט אני סתם אאלתר איזה משהו, למישהו יש רעיון? ואני לא מתכוון לניילון, משהו יותר רציני.

תודה

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

על איזה מכסה אתה מדבר?

מכסה שמגן על רמקול ממים בחורף?:) למה שיגיעו אל הרמקול מים בכלל?

בכ"א אשמח אם תפרט טפיה יותר.

פורסם
על איזה מכסה אתה מדבר?

מכסה שמגן על רמקול ממים בחורף?:) למה שיגיעו אל הרמקול מים בכלל?

בכ"א אשמח אם תפרט טפיה יותר.

אני מניח שיש בתוך הדלת מכסה לרמקול מאחורה.

לא יודע איך זה אמור לעבוד, מה שכן אני יודע שזה עשוי לחנוק את הרמקול אם זה צמוד אליו,

זה יכול לשמש בתור תיבה...

בכל אופן, בפנים הדלת יתכן שיגיעו מים, גומייה נוזלת של חלון למשל. יש גם חורי ניקוז בתחתית הדלת,

והכנף יכולה להשפריץ לשם מים, כעיקרון לא אמור לקרות אבל יכול להיות שיקרה..

Race Smart

פורסם

תודה לאל סיימתי.

זה נשמע פשוט חבל על הזמן ועכשיו אני עוד יותר מבסוט על הרמקולים שלי.

בקשר לדיקטים בסוף לא קניתי MDF אלא שמתי פלטת 6 וחיברתי לפלטת 4 ובסוף נהייתה לי פלטה בעובי 10 מ"מ. כמובן שהדבקתי עם דבק מגע ובנוסף גם יש את הברגים של הרמקולים וכו'.

בכל אופן לא נתקלתי בכל ההתקנה בשום בעיה מיוחדת ובמבחן התוצאה אין שום רעידות!!!

תמונות יהיו כשיהיה לי כוח להעלות אותם.:mm_wink:

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

הנה התמונות.

הבד של החולצה ששמתי על העץ בשביל שיהיה טיפה ריפוד ובידוד מהעץ לפח של האוטו למרות שאני משער שזה דיי זניח אבל בכל זאת שיהיה, זה לקח לי אולי עוד 5 דקות עבודה.

והדבר השחור הזה שרואים שם זה המגן הזה ממים שנמצא מאחורי הרמקול.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

עוד 2 תמונות סופיות

למי שתוהה מזה הדבר הלבן שמבצבץ מהרמקול מסביב זה עוד חתיכת בד ששמתי מסביב לרמקול באזור של הפח כדי שהוא לא יגע באמת בפח או בברגים שמחזיקים את הפלטה.

7.JPG

8.JPG

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

×
×
  • תוכן חדש...