Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המיתוס על פח הקולט , אמת או שקר ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שאנשים אומרים שהמיצובישי קולט היא אוטו חמוד מאד אבל שהפח שלה ובכלל השבטיחות של האוטו מאד נמוכה !

 

האם יש אמת בדברים או שזה עוד מיתוס ?

 

ואגב ..... אם אתם מאשרים את הדברים שהפח אכן חלש אז בבקשה לבסס את דבריכם ולא להגיד ששפשו את חבר שלכם והאוטו טוטל לוסט .

פורסם

בהחלט כך, אני מכיר מישהו בעל קולט שגנבו לו את הספוילר והרסו לו חצי גג בגלל זה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
שמתי לב שאנשים אומרים שהמיצובישי קולט היא אוטו חמוד מאד אבל שהפח שלה ובכלל השבטיחות של האוטו מאד נמוכה !

 

האם יש אמת בדברים או שזה עוד מיתוס ?

 

זה מיתוס שעובי הפח משפיע על הבטיחות. בנוגע לקולט - לא נבחנה ב-NCAP, יש לשער שהבטיחות לא גבוהה בסטנדרטים של היום.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

השאלה היא אם הבטיחות לא גבוהה בסטנדרטים של היום ביחס למכוניות מאותה קטגוריה ?

או ביחס למגאן 2005 ?

 

בכל אופן

אני נתקלתי באנשים שקוטלים את המכונית כיוון שאומרים שהמכונית היא פשוט מתכון למוות מהיר (במקרה של תאונה כמובן) ...

לי זה נשמע קצת מופרך שמיצובישי יבנו אוטו שיהיה כזה נפל מבחינה בטיחותית

פורסם

לסאאב היו מכוניות שנקטלו במבחני הבטיחות, גם לשברולט, גם לסוזוקי. כולן חברות מכובדות. קורה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

סאאב 900, שברולט קוואליר, סוזוקי באלנו. כולן עלו על הכביש בצורה סדירה, לרבות הכביש הישראלי. כולן נקטלו במבחני הNCAP.

גם BMW סדרה 3 נקטלה ב1997, כך הגם הסיטרואן קסאנטיה, רובר 600, מיצובישי לאנסר (97) ועוד רבות וטובות.

המכוניות שיוצאות היום ברובן המוחלט עוברות את המבחנים בציונים טובים ואף מעולים, בגלל שניתן הרבה יותר דגש לבטיחות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אבל יש חברות יותר רציניות שבגלל התהפכות במבחן "מכשול אייל הצפון" החליטו להפסיק יצור של רכב - מדובר במרצדס 190C כמובן....הדגם החדש והקטן

פורסם
אבל יש חברות יותר רציניות שבגלל התהפכות במבחן "מכשול אייל הצפון" החליטו להפסיק יצור של רכב - מדובר במרצדס 190C כמובן....הדגם החדש והקטן

 

יש לך כמה טעויות כאן, מדובר ב-A הקודמת ולא הפסיקו אותה, פשוט שינו אותה קצת.

 

וחוצמזה, יש לך גולף GTI לא? יאללה, תגיב בת'רד של ההוט האצ'ים שפתחתי :-)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ליעד,

שכחת את ה-BMW סידרה 1 החדשה ש-NCAP דיי התאכזבו ממנה

 

כן, מאוד התאכזבו, רק 5 כוכבים... בושה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
המכוניות שיוצאות היום ברובן המוחלט עוברות את המבחנים בציונים טובים ואף מעולים, בגלל שניתן הרבה יותר דגש לבטיחות.
או בגלל שהחברות למדו את מבחני הבטיחות, והתאימו את המכוניות למבחנים ספציפיים...

לא שזה רע, אבל בטיחות אמיתית נבחנת במבחן התוצאה, קרי הרוגים/פצועים ביחס למס' תאונות.

בברכה,

גלעד

פורסם
או בגלל שהחברות למדו את מבחני הבטיחות, והתאימו את המכוניות למבחנים ספציפיים...

לא שזה רע, אבל בטיחות אמיתית נבחנת במבחן התוצאה, קרי הרוגים/פצועים ביחס למס' תאונות.

 

ותסביר לי בדיוק איך זה נוגד את העובדה שהמכוניות של היום בטוחות הרבה יותר? העובדה היא שבפגיעה מכל סוג שהוא, יותר בטוח להיות במכונית שקיבלה 5 כוכבים ב-NCAP מאשר במכונית בת 10 שאילו הייתה נבחנת הייתה מקבלת אולי כוכב וחצי...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...