Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נמאס להם כל יום לנסות לשבור שיא חדש (והם בדר"כ מצליחים בזה...)תגידו מי בכלל קונה מרצדס בגלל שהיא מגיעה ל350.2 קמ"ש?!

מי שקונה מרצדס קונה אותה בשביל הנוחות ולא בשביל המהירות.., ועוד בטח שמי שקונה מרצדס סאדן לא צריך את המהירות הזאת...

 

 

 

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

בכלל לא מדובר ב-E מפס הייצור של מרצדס, אלא משופרת על ידי בראבוס.

במצב כזה אפשר לקחת כל מכונית סדאן עם שלדה שהוכיחה שעומדת בלחץ תחת עומס כבד ולשפר לה את התחת כאילו אין מחר.

פורסם

לא מזמן נשבר שיא המהירות לרכב גורר קרוואן - גם הוא על ידי מרצדס.

משעמם להם.

טוב, נו. אם אתה מנהל בראבוס ורוצה להכנס לגינס יותר קל לשבור שיא מהירות למכוניות בסגמנט בו אתה מתמחה מאשר נניח, לשבור את שיא מספר המקקים שאתה יכול לדחוף לאף.

פורסם

התשובה שלך לא ממש תקפה לגבי ארץ האוטובאן...

שם לוחצים עד שנגמרת הסקאלה...


שלד צודק לגרמנים לא ממש אכפת מצריכת דלק הם פשוט רוצים להגיע הכי מהר מנקודה א' לנקודה ב'

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם
בכלל לא מדובר ב-E מפס הייצור של מרצדס, אלא משופרת על ידי בראבוס.

במצב כזה אפשר לקחת כל מכונית סדאן עם שלדה שהוכיחה שעומדת בלחץ תחת עומס כבד ולשפר לה את התחת כאילו אין מחר.

 

לצורך קביעת השיא זה כן משנה, מכיוון שבראבוס היא חברה שדגמיה, למרות שהם דגמי מרצדס משודרגים, נמכרים באופן סדרתי. אם שושו שיפורים היה מייצר סדאן מהירה יותר זה לא היה נחשב, אבל אם זה בראבוס (או AMG נניח) אז זה כן נחשב.

 

בלי קשר, האוטו יעלה 298000 יורו. במחיר הזה אפשר לקנות סופרקאר היסטרית לגמרי שתהיה מהירה יותר, או מכונית פאר בסגנון רולס רויס שתהיה טובה משמעותית להסעת נוסעים, או אפילו מרצדס SL65 "עלובה" עם 612 כ"ס בלבד ועודף לקניית עוד איזה 3 מכוניות ספורט...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הגיע הזמן להפסיק עם כל הטורבו שמורבו ונועים 12 ליטר! אין נפט!

שיתחילו לייצר עכשיו מכוניות שעובודת על חשמל/גז/מימין/נודים what ever או לפחות שהמנועים לא יצרכו הרבה דלק. להסתפק ב1.6. כל המכוניות האלה עם ה100 ליטר V80 האלה גומרים את כל הנפט

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

Opel Astra GSI מסכים עם כל מילה שלך!

באמת הגיע הזמן שיצרני הרכב יפיסקו להשתעשע בכל מיני מכוניות מהירות (שבמילא לרוב האנשים בכדור הארץ אין כסף לקנות אותם :? .. ) ולהשקיע במכוניות חסכוניות וידותיות לסביבה שלנו .

 

ואם כבר מייצרים מכונית על אז שילמדו מ-Toyota Alessandro Volta שהיא מכונית על הייברדית אמיתית.

רק חבל שלא יצרו אותה :roll:

2004_toyota_alessandro_volta-1.gif

2004_toyota_alessandro_volta-2.gif

2004_toyota_alessandro_volta-3.gif

פורסם
Opel Astra GSI מסכים עם כל מילה שלך!

באמת הגיע הזמן שיצרני הרכב יפיסקו להשתעשע בכל מיני מכוניות מהירות (שבמילא לרוב האנשים בכדור הארץ אין כסף לקנות אותם :? .. ) ולהשקיע במכוניות חסכוניות וידותיות לסביבה שלנו .

 

ואם כבר מייצרים מכונית על אז שילמדו מ-Toyota Alessandro Volta שהיא מכונית על הייברדית אמיתית.

רק חבל שלא יצרו אותה :roll:

money money money must be funny

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם
הגיע הזמן להפסיק עם כל הטורבו שמורבו ונועים 12 ליטר! אין נפט!

שיתחילו לייצר עכשיו מכוניות שעובודת על חשמל/גז/מימין/נודים what ever או לפחות שהמנועים לא יצרכו הרבה דלק. להסתפק ב1.6. כל המכוניות האלה עם ה100 ליטר V80 האלה גומרים את כל הנפט

יש מספיק נפט לעוד הרבה מאוד שנים- מה הלחץ?

פורסם

יכול להיות שיש נפט לעוד המון שנים.

 

אבל סתכל על מחירי הדלק! כל כמה חודשים זה עולה ועולה ...

אם ייצרו מכוניות חסכוניות במחירים נורמלים אז יהיה יותר קל עם מחרי הדלק.

פורסם
יש מספיק נפט לעוד הרבה מאוד שנים- מה הלחץ?

מאיפה אתה יודע?

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...