Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש נפט עוד יחסית להרבה זמן הבעיה היחידה היא שבקושי שואבים נפט מעירק כי אין מי שיעשה את זה



רק שתדעו שעירק מחזיקה במאגר הנפט השני בעולם

כל מיני מומחים אמרו שברגע שיתחילו לשאוב גם בעירק נפט ירד לרמה "ממוצעת" של 30 דולר לחבית

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם
כ50 שנה ומיליוני בעלי חיים(כן, בני אדם הם בעלי חיים ללא יוצא דופן) שחולים במחלות ריאה כתוצאה מזיהום וחימום כדור הארץ זה קצת?
תגיד, אם אתה כזה ירוק, למה אתה נוהג במכונית עם מנוע 2.0 ולא רוכב על אופניים סולאריים?

:shock:

פורסם

:roflmao::roflmao::roflmao:

אישפוז, אתה צודק.

זה שמחירי הנפט עולים:

א. לא אומר שבהצדקה.

ב. אין פרופורציה בין שכר המינימום,ביטוח ואחזקת רכב בארץ, אם היה, הרבה פחות ת'רדים היו נפתחים בפורום הזה.

פורסם

שההורים שלך קנו את המכוניות הללו ואם הייתה יכול היית קונה אופל ספידסטר עם מנוע 2 ליטר טורבו שאוכל כל 5 ק"מ ליטר אוקטן 98 :twisted:

פורסם

יש נפט עוד יחסית להרבה זמן הבעיה היחידה היא שבקושי שואבים נפט מעירק כי אין מי שיעשה את זה



 

רק שתדעו שעירק מחזיקה במאגר הנפט השני בעולם

כל מיני מומחים אמרו שברגע שיתחילו לשאוב גם בעירק נפט ירד לרמה "ממוצעת" של 30 דולר לחבית

 

מהפה שלך לאוזן שלו!

 

"ממוצעת" ? היום חבית נפט מגיעה כבר ל60 דולר ליחידה (!!!), 30 דולר לחבית נשמע מצוין!

 

ואני זוכר מחקר שפעם ערכו, אמרו שיש לנו עד עוד 50 שנה בערך עד שהנפט בעולם ייגמר. חבל.

 

אני בטוח שעד אז נמצא כוכב אחר שנוכל לשאוב ממנוע אנרגיה (כן בטח, כמו שעכשיו אנחנו נוסעים במכוניות מעופפות ויש לנו אוטובוסים לירח :roll: . למי שלא הבין, אלה היו פחות או יותר הציפיות של האנשים בשנות ה50 של המאה ה20).

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

באמת אם יתחילו לישאוב מעירק אז המחיר ירד?!?..... אז יאללה לקחת מכסניות ו M16 ולישבור מזרחה לעזור לאמריקאים לכסח:wink:

פורסם

עכשיו יש הצדקה לסמלון שלי :lol: פתאום כולם רוצים להיות עיראקים.

 

 

לא מזמן, ראיתי תכנית על איראן, לא זוכר איפה. אמרו שם שליטר דלק אצלהם ממש זול. חצי דולר לליטר?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
מהפה שלך לאוזן שלו!

 

"ממוצעת" ? היום חבית נפט מגיעה כבר ל60 דולר ליחידה (!!!), 30 דולר לחבית נשמע מצוין!

 

ואני זוכר מחקר שפעם ערכו, אמרו שיש לנו עד עוד 50 שנה בערך עד שהנפט בעולם ייגמר. חבל.

 

אני בטוח שעד אז נמצא כוכב אחר שנוכל לשאוב ממנוע אנרגיה (כן בטח, כמו שעכשיו אנחנו נוסעים במכוניות מעופפות ויש לנו אוטובוסים לירח :roll: . למי שלא הבין, אלה היו פחות או יותר הציפיות של האנשים בשנות ה50 של המאה ה20).

 

 

יוסי.

הסובארו שלא תזכה לתדלק בדלק מכוכב אחר בעוד 50 שנה :-)

הסובארו תיהיה השריד היחיד ששרד מעל 70 שנה ועדיין בנסיעה יומיומית

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אני חושב שהחיפושית שלי בפור על הסובארו שלו ......ואני לא מתכוון לתת לה לשבות בקרוב.

 

טפו טפו טפו ,555,בלי עין ערה,שום בצל ושמן זית....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
הסובארו שלא תזכה לתדלק בדלק מכוכב אחר בעוד 50 שנה :-)

הסובארו תיהיה השריד היחיד ששרד מעל 70 שנה ועדיין בנסיעה יומיומית

 

כל עוד יהיה דלק, מכוני קרבורטור, ומנועים חלופיים, אני לא רואה את הסיבה למה באמת הסובארו לא יהיו בעולם (ובכלל בארץ) בנסיעה יומיומית :-P

 

כשחושבים על זה. הסובארו לאונה באמת יחיו עוד הרבה אחרינו :roll:

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

ברוסיה, החברות הגדולות (יוקוס,סיבנפט,לוקויל) מוכרות ליטר ב14 רובל לליטר-0.5 דולר. חוץ מזה-הדלק שם מאוד איכותי.

 

באוקראינה המחירים מעט יותר גבוהים-60 סנט לליטר.

Піскун Святослав Михайлович

×
×
  • תוכן חדש...