Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחחחחחח , אשתאול ...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום רביעי ...

 

חג שני של פסח ...

 

השעה בערך 11:00 בבוקר , רק פוקח עיניים ומתמתח (מה לעשות ? לא עבדתי כל הלילה לשם שינוי , צריך להשלים שעות...)...

 

בחוץ שמש ובהיר - פשוט יום מושלם לנסיעה ו\או טיול ...

 

אז לאן נוסעים ???

 

עכשיו , נא לא ללעוג , אבל את כביש אשתאול הכרתי רק מסיפורים (עד היום... :p ) אז החלטתי - "יאללה , למה לא ? " ...

 

העדפתי להתחיל ממחלף בית שמש ומשם חזרתי לכל הקטע של אשתאול , עין כרם

והסביבה . מה אני אגיד , הכבישים והנוף בשילוב מזג האויר היה פשוט תענוג ...

אין מה יותר מדי לחפש תאורים והגדרות לנסיעה הזאת ... פשוט חוויה !!!

 

אבל מה לעשות , בדיוק כשהאדרנלין מבעבע והחיוך הולך ומתרחב ...

דייהו לאנוס לפניי על 40 קמ"ש :x . כמובן שזה מובן ואני לא מצפה ממנה שתנהג כאילו היא 106GTI אבל בכל-זאת ... זה מטריף .

כמובן שכל פעם יש רכב אחר שזוחל מולי , אבל אין מה לעשות - זה מה יש .

 

בכל אופן , הסיפוק היה יותר ממספק ולא יכולתי להעביר את שעות הצהריים המוקדמות בדרך טובה יותר .

 

זהו , רק רציתי לשתף כמה מכם בחוויית אשתאול הידועה ...

 

עידו.

 

דרך אגב , עברה מולי במהלך הנסיעה VTS כסופה . רוני , זה היית אתה ???

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

פורסם
דרך אגב , עברה מולי במהלך הנסיעה VTS כסופה . רוני , זה היית אתה ???

 

עברה מולך? או עברה אותך.... :p

Back to the original - NC again.

פורסם

חח

אני צחקתי, בצחוק אמרתי את זה גם אם היית אומר לי VTR או משהו כזה....

ובלי קשר, VTS נותנת קרב יפה מאוד ל 106 GTI, לפי מה שהבנתי מכל הויכוחים שהיו פה מאז ומתמיד.

Back to the original - NC again.

פורסם
חח

אני צחקתי, בצחוק אמרתי את זה גם אם היית אומר לי VTR או משהו כזה....

ובלי קשר, VTS נותנת קרב יפה מאוד ל 106 GTI, לפי מה שהבנתי מכל הויכוחים שהיו פה מאז ומתמיד.

 

אולי זה, כי בעיקרון זה אותו האוטו. הבדלים קטנים בכיול ובהגה, אבל השלדה זהה, המנוע זהה, הביצועים מאוד מאוד דומים והתנהגות הכביש מאוד מאוד דומה.

 

וכן, זה כנראה היה אני, לצערי לא אשתאול היום אלא טיול מסוג אחר עם חברים מהצבא. אבל בהחלט דיגדגה לי היציאה לאשתאול. חבל שבהלוך איחרתי ובחזור הסעתי מישהי הביתה... (לכן גם בהלוך נסעתי כמו מטורף ובחזור נסעתי רגוע :wink: )

 

בכל מקרה, אם הויטיאס הכסופה שראית הייתה מטונפת - שלי!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ובחזור הסעתי מישהי הביתה... (לכן גם בהלוך נסעתי כמו מטורף ובחזור נסעתי רגוע :wink: )

רוני

 

אני תמיד מעדיף לקחת סיבובים מהר כשאני מסיע את בנות המין היפה.

משום מה הן תמיד נופלות עליי כשאני פונה ימינה...

 

מישהו יודע למה?? :wink:

פורסם

וי טי אס יותר מהירה מ-106 גי טי איי(למרות אותו מנוע ושילדה וכו!!)

גיר יותר קצר(שני ושלישי יותר חזקים מבפיזו!!)

אהה כן ו-35 ק"ג פחות מהפיזו

קצת יותר מהירה ועצבנית וחדה אבל בעיקרון מאוד מאוד דומה!!

תשאלו את זרזיר האם הסקסו יפה מאחור :lol:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
וי טי אס יותר מהירה מ-106 גי טי איי(למרות אותו מנוע ושילדה וכו!!)

גיר יותר קצר(שני ושלישי יותר חזקים מבפיזו!!)

אהה כן ו-35 ק"ג פחות מהפיזו

קצת יותר מהירה ועצבנית וחדה אבל בעיקרון מאוד מאוד דומה!!

תשאלו את זרזיר האם הסקסו יפה מאחור :lol:

 

ולאבא שלי יש סולם יותר גדול :p

 

אכן, זה מה שחשוב לי, שהויטיאס תהיה מהירה יותר בשתיים וחצי עשיריות השנייה מ-GTI מאפס למאה עשרים ושתיים ורבע. דרך אגב, טופגיר מסכימים איתך (8 למאה לויטיאס ו-8.3 לג'יטיאיי) אבל EVO לא - 7.6 לשישים מייל לויטיאס ו-7.4 לג'יטיאיי.

 

בנוגע לבנות המין היפה - כבר קרה לי פעם שהסעתי בחורות מהצבא באוטו. ארבע בנות. אחרי סיבוב מהיר אחד כולל החלקה לא יכלתי לשמוע את עצמי מרוב הצרחות. מאז אני רגוע יותר :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא 2 וחצי עשיריות אלה 2.7 לשם דיוק!!

אבא שלך שיפוצניק???

הרכב יותר מהיר(נכון לא בכזה הבדל גדול)יותר חד והכי חשוב יותר מיוחד ונדיר!!

אם אני וטופ גיר מסכימים על אותו נושא מוטורי(ו\או נתונים)אני לא צריך לבקש יותר מזה!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
לא 2 וחצי עשיריות אלה 2.7 לשם דיוק!!

אבא שלך שיפוצניק???

הרכב יותר מהיר(נכון לא בכזה הבדל גדול)יותר חד והכי חשוב יותר מיוחד ונדיר!!

אם אני וטופ גיר מסכימים על אותו נושא מוטורי(ו\או נתונים)אני לא צריך לבקש יותר מזה!!

 

יותר חד? איפה זה כתוב? דווקא בגלל ההיגוי הייתי אומר של-106 יש יתרון כלשהו.

 

הרכב לא יותר מהיר, פשוט כי החיים אינם אפס למאה, ובכל מצב על הכביש עם נהגים ברמה שווה לא יוכל נהג הסקסו לפתוח פער על נהג ה-106. נקודה.

 

בנוגע לטופ גיר וכולי - לאחרונה אני מגלה המון אי תאימויות ופרטים שגויים ומוזרים במגזינים בריטיים, אני כבר לא יודע למי להאמין.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ראית אותי מדבר רק!! על 0-100??

לדעתי שרשמתי שהרכב יותר חזק בשני ושלישי בשל הגיר זה קשור ל-0-100??

אולי היחס הספק משקל שלך או המחשבון שלך לא פועל כשורה אבל 35 ק"ג זה לא קצת ועוד עם גיר עדיף ואותו הספק היתרון לוי טי אס!! זו עובדה וזה מתמטיקה פשוטה

0-100

אפס למאה!!!!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

חזק ביותר

אבל זה די מעניין בתור אנשים "מבינים" ורעבים לידע ומידע בייחוד מניסיון

אתם די לא שומעים וסבלניים לדעות\מחשבות\ניסיון של אחרים ואולי שונים ממכם בכמה מובנים וחבל!!!! :shock:

זה די פוגם ברמתכם ובאיכותיות והמקצועיות

קצת לא הרבה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

עידו- כדי להימנע מלאנוסים ושות'-תקום יותר מוקדם.

 

בזמנו, כשהיינו מטיילים באופן קבוע, היינו נפגשים בתחנת פז ליד הצומת כבר ב-0700.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

×
×
  • תוכן חדש...