Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחחחחחח , אשתאול ...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חזק ביותר

אבל זה די מעניין בתור אנשים "מבינים" ורעבים לידע ומידע בייחוד מניסיון

אתם די לא שומעים וסבלניים לדעות\מחשבות\ניסיון של אחרים ואולי שונים ממכם בכמה מובנים וחבל!!!! :shock:

זה די פוגם ברמתכם ובאיכותיות והמקצועיות

קצת לא הרבה

 

ולכל זה הגעת בגלל שטענתי שאין שום טעם לציין בפעם המיליון שלסקסו יש גיר כזה וכזה ומשקל כזה וכזה ולכן היא מהירה בשלוש עשרה טריליוניות השנייה מ-106GTI... נו טוף.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לזה הגעתי דרך התגובה של בית המרקחת ודרך הציניות בתגובתך!!

ממך ציפיתי לתגובה מיקצועית נטו ללא ציניות ו 0-100 ושתי עשיריות

זה הרי מצחיק כי ההבדלים בין המכוניות מאוד קטנים,קימים אך ממש קטנים

ושני המכוניות הללו בין המכוניות הכי מהנות שיש !!בהרבה מובנים!!

ההערה שלי היא במטרה להיות הערה בונה!!לא תקיפה או משהוא בסגנון!

לתשומת ליבכם! :idea:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
לזה הגעתי דרך התגובה של בית המרקחת ודרך הציניות בתגובתך!!

ממך ציפיתי לתגובה מיקצועית נטו ללא ציניות ו 0-100 ושתי עשיריות

זה הרי מצחיק כי ההבדלים בין המכוניות מאוד קטנים,קימים אך ממש קטנים

ושני המכוניות הללו בין המכוניות הכי מהנות שיש !!בהרבה מובנים!!

ההערה שלי היא במטרה להיות הערה בונה!!לא תקיפה או משהוא בסגנון!

לתשומת ליבכם! :idea:

 

אתה צריך כבר לדעת שציניות היא השם השני שלי... :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לזה הגעתי דרך התגובה של בית המרקחת ודרך הציניות בתגובתך!!

ממך ציפיתי לתגובה מיקצועית נטו ללא ציניות ו 0-100 ושתי עשיריות

זה הרי מצחיק כי ההבדלים בין המכוניות מאוד קטנים,קימים אך ממש קטנים

ושני המכוניות הללו בין המכוניות הכי מהנות שיש !!בהרבה מובנים!!

ההערה שלי היא במטרה להיות הערה בונה!!לא תקיפה או משהוא בסגנון!

לתשומת ליבכם! :idea:

יפה שעלית על "בית מרקחת" ולא אמרת חנות-סמים :wink:

 

ניב, הציניות היא רק כלי בידינו.

מטרתה להראות לך (ללא הצלחה יתרה) כי אתה כל כך מסומא ומסונוור ע"י

האוטו שיש לך שהאובייקטיביות לא ממש מוכרת לך...

לרוני יש את אותו האוטו, רק שלא אין אותו שגעון הגדלות שיש לך.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
לזה הגעתי דרך התגובה של בית המרקחת ודרך הציניות בתגובתך!!

ממך ציפיתי לתגובה מיקצועית נטו ללא ציניות ו 0-100 ושתי עשיריות

זה הרי מצחיק כי ההבדלים בין המכוניות מאוד קטנים,קימים אך ממש קטנים

ושני המכוניות הללו בין המכוניות הכי מהנות שיש !!בהרבה מובנים!!

ההערה שלי היא במטרה להיות הערה בונה!!לא תקיפה או משהוא בסגנון!

לתשומת ליבכם! :idea:

יפה שעלית על "בית מרקחת" ולא אמרת חנות-סמים :wink:

 

ניב, הציניות היא רק כלי בידינו.

מטרתה להראות לך (ללא הצלחה יתרה) כי אתה כל כך מסומא ומסונוור ע"י

האוטו שיש לך שהאובייקטיביות לא ממש מוכרת לך...

לרוני יש את אותו האוטו, רק שלא אין אותו שגעון הגדלות שיש לך.

 

דניאל

 

אה, רגע, שכחתי לציין שהאוטו שלי הכי טוב בעולם או כמו שאומר מיודע שלי "THE BEST CAR IN THE UNIVERSE!!" (הבעיה היא שהוא אומר את זה על כמעט כל אוטו, או שזה זה, או שזאת אשפה :wink: ).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

1- אין לי כבר את הרכב ועדיין אני חושב שהוא עדיף במקצת על הפיזו כך שאני די משוחד לא ממש!!

2-עובדות בשטח

3-כבר גדלתי :wink:

4-2 המכוניות בין הכי מהנות אם לא הכי בטח בהנאה קידמית ובקטוגריה שלהם ואולי גם בקטגוריה אחת מעל!!

2 יצירות אומנות אין ספק!! הסקסו קצת עדיפה!!! :!::2gunfire:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

בסה"כ רציתי לשתף אתכם בחוויית הנסיעה באשתאול ותו' לא , אבל איכשהו כשסיימתי לרשום את הת'רד ו-TB התחיל "לחמם" ידעתי שזה יהפוך לנושא הידוע והמבוקש כ"כ :

VTS מול 106GTI . אבל מה מצחיק ? ששני הצדדים הלהוטים בדיון הם שניהם בעלי VTS.

חבר'ה , לא חבל ??? הרי ידוע לכולנו שהדיון הזה יכול להימשך ולהימשך על גבי עשרות עמודים ובסוף לא נגיע לעמק השווה , וגם אין צורך ...

אז אם סיימתם בנושא הנ"ל ואין לאף אחד מה להמשיך בנושא המסלול המדובר או המלצות לאחרים וכדומה ... אז אפשר כבר לסגור את הת'רד ... וחבל .

 

עידו- כדי להימנע מלאנוסים ושות'-תקום יותר מוקדם.

 

בזמנו, כשהיינו מטיילים באופן קבוע, היינו נפגשים בתחנת פז ליד הצומת כבר ב-0700.

צודק 100% ... זה פשוט לא היה מתוכנן מראש . לא נורא , בפעם הבאה (והיא תגיע מהר...)

 

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

פורסם
לא!! אני לא מוכן!! אני לא אשקוט עד שכולם ידעו ש-VTS זה חרא של אוטו!! זהו!!!

 

:wink:

 

אכן :lol: . אתה מוכר, רוני ? :wink: .

אה ומזל טוב ניב .

 

טל.

פורסם
1- אין לי כבר את הרכב ועדיין אני חושב שהוא עדיף במקצת על הפיזו כך שאני די משוחד לא ממש!!

2 יצירות אומנות אין ספק!! הסקסו קצת עדיפה!!! :!::2gunfire:

נו... ולטעמי ה-106 יפה יותר... :? so ? :wink:

לסיכומו של עניין, מה אתה קונה במקום?

ותחליף כבר את האייקון שלך :D לא מגיע לך...

MCS 2008

פורסם

אני כנראה טס לכמה חודשים לארה"ב

עם כל הכבוד אני לא חושב שיש הרבה שמכירים את הוי טי אס כמוני(כמעט שנתיים סופר אינטנסיבים והדוקים!!!ולכן אני ראוי לאייקון!!! :twisted:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

ואני גר בבית-שמש,חוץ מאשתאול אתם לא מכירים עוד מקומות באיזור?

כי אני יודע על לפחות עוד 6 מקומות יפים וכבישים מדהימים לנסיעה.

דיברתי פעם בצ'ט עם ערן והוא הבטיח שהוא יבוא לבקר...

אז אם אתם רוצים תוכלו לארגן נסיעה משותפת לאיזור ולפי דעתי אתם תהנו מאוד מהכבישים שיש פה באיזור...

אם מישהו צריך עוד המלצות אני פה תמיד (אומנם לא מגיב,אך קורא הכל) :wink:

בית-שמש אימפריה!!!

פורסם
ואני גר בבית-שמש,חוץ מאשתאול אתם לא מכירים עוד מקומות באיזור?

כי אני יודע על לפחות עוד 6 מקומות יפים וכבישים מדהימים לנסיעה.

דיברתי פעם בצ'ט עם ערן והוא הבטיח שהוא יבוא לבקר...

אז אם אתם רוצים תוכלו לארגן נסיעה משותפת לאיזור ולפי דעתי אתם תהנו מאוד מהכבישים שיש פה באיזור...

אם מישהו צריך עוד המלצות אני פה תמיד (אומנם לא מגיב,אך קורא הכל) :wink:

 

 

אנחנו פה בשביל ההמלצות , קדימה...

פורסם

יש את הכביש של מצפה משואה...פרטים עדין אני לא יכול לתת.

יש את הכביש של נס הרים...מלא אופנועים אוהבים לבוא לשם.

יש את הכביש של אזור התעשיה המערבי של בית-שמש.

וישנם עוד מקומות רבים באיזור...

תארגנו לכם נסיעה ותוכלו לעשות "פקניק בחיק הטבע" בפארק קנדה שנמצא כ-15 שעה נסיעה מבית-שמש...

בית-שמש אימפריה!!!

×
×
  • תוכן חדש...