Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בקצרה, אחרי 5 שנות זוגיות אהובה אשתי התחילה להשלים עם הרעיון שהגיע הזמן להתקדם מ3008 האהובה שלה. רק לשכנע אותה להגיע לאולמות תצוגה זה לא היה פשוט והיא חיפשה כל סיבה אפשרית לפסול כל רכב שהצעתי כמה טוב שיהיה.

בשישי האחרון נפל דבר ויתכן ונמצאה סוף סוף כלה.

MG S6 EV. עשתה נסיעת מבחן התלהבה מאוד והשארתי מקדמה להזמנה. הצבע שרוצה אין במלאי אז המתנה של כמה חודשים בודדים. הרכב מדהים גם אני ממש אהבתי וחווית הנסיעה ממש טובה ולא מרגישה "סינית". עמדת טעינה אנחנו יכולים לשים זה לא סיפור וטווח הנסיעה מספק את צרכינו. מחירי הביטוח של הדגם סבירים לחלוטין ויש שפע מקום ל3 המתבגרים שלנו מאחורה. המחיר של האוטו תחרותי ביחס לתמורה. אנחנו מחזיקים מכוניות כ5 שנים כל פעם והאחריות הארוכה מעולה לנו. סהכ נראה שאין סיבה להימנע מהרכישה.

אתמול בערב בארוחת שישי המשפחתית התעורר שיח עם שאר גברי המשפחה על שוק הרכב, חשמל, פלאג אין, ירידת ערך, סוללות מצב מוצק ועוד וקצת התערערתי.

האם זה זמן נכון לקנות חשמלית? למה השוק עובר דווקא לפלאג אין אולי להעדיף EHS? ירידת הערך של אטו 3 וגילי מדאיגה ובכלל האם עוד רגע טווחי הנסיעה יקפצו בגלל סוללות מצב מוצק? 

בקיצור מה דעתכם ומה אתם הייתם עושים במקומי?

עריכה אחרונה על ידי TZR84
  • מעניין 1

 

 

פורסם (נערך)
לפני 20 שעות, TZR84 כתב:

האם זה זמן נכון לקנות חשמלית? למה השוק עובר דווקא לפלאג אין אולי להעדיף EHS? ירידת הערך של אטו 3 וגילי מדאיגה ובכלל האם עוד רגע טווחי הנסיעה יקפצו בגלל סוללות מצב מוצק? 

 

קשה לצפות לאן תתקדם טכנולוגיה באופן כללי. ובתחום הרכב עוד יותר מאחר ויש השפעה דרמטית לרגולציה.

 

זה מותיר אותך עם הדברים הנתונים והם מה המצב כעת.

בנסיבות האלו ולאור דבריך נראה שאם אתה מחליף אז הזמן שלך לרכב חשמלי הגיע.

 

אם היית איש של שמירת ערך לא היית קונה 3008 גם ככה....

לא תופת בתחום. אבל גם לא טויוטה

 

 

לפני 20 שעות, TZR84 כתב:

ומה אתם הייתם עושים במקומי?

 

נשאר עם ה 3008

 

למה להחליף רכב שמרוצים ממנו כל כך?

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
  • אהבתי 1
פורסם

ה3008 שלנו מתחילה להתיישן, בת 7 ומתקרבת מאוד למספר הקסם 200KM. היא שירתה אותנו נאמנה אבל הצרכים השתנו והילדים גדלו (מאוד גדלו) ומתלוננים על צפיפות מאחורה. אחרי יותר מ-5 שנות בעלות זה כנראה זמן נכון להשתדרג.

 

 

 

פורסם

לא ממש בקיא במחירים, אבל חבר היה בהתלבטות דומה לגבי חשמלי מלא או היברידי\פלאג-אין.

לאחר ה"מחקרים" שלו* שערכו לזכרוני קרוב לשלושה חודשים (כלכלן), הוא בחר לבסוף בטיגו 7. פלאג אין.

שוב, לא נכנסתי לעומק אבל עצם זה שהוא ירד מחשמלי אומר בשבילי הרבה וכנראה שהייתי עושה אותו הדבר רק על סמך זה.

 

*רק לציין שהוא בדכ רוכש רכבים חדשים או קרוב מאוד לחדשים (שנה-שנתיים) עד למצב שהם בקושי שווים את הברזל ממנו עם עשויים.

 

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

לדעתי זה לא באמת משנה. 

בפרופיל שימוש שלך( זמן שימוש ארוך וקילומטראז מרובה), כמעט כול רכב חשמלי יהיה שווה גרושים בעתיד, הקיום או חוסר קיום של סוללות מצב מוצק, כניראה לא באמת ישנה את זה יותר מדי

לפני 2 דקות, Muzic4Ever כתב:

שוב, לא נכנסתי לעומק אבל עצם זה שהוא ירד מחשמלי אומר בשבילי הרבה וכנראה שהייתי עושה אותו הדבר רק על סמך זה.

 

 

בהנחה וחרדת טווח ותלות בחשמל נטו לא מנהלת אותך, קשה לי להבין למה לטווח ארוך להעדיף פלאג אין ולא חשמלי בלבד. 

פורסם

לא בטוח כמה משקל היה לטווח אבל להכניס למשוואה שהוא לקח בחשבון קרוב ל 20k עלות של התקנת עמדת טעינה "לפי הספר" בחנית טאבו.

  • מעניין 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
בתאריך 16.5.2026 בשעה 07:50, TZR84 כתב:

המחיר של האוטו תחרותי ביחס לתמורה. אנחנו מחזיקים מכוניות כ5 שנים כל פעם והאחריות הארוכה מעולה לנו. סהכ נראה שאין סיבה להימנע מהרכישה.

אתמול בערב בארוחת שישי המשפחתית התעורר שיח עם שאר גברי המשפחה על שוק הרכב, חשמל, פלאג אין, ירידת ערך, סוללות מצב מוצק ועוד וקצת התערערתי.

האם זה זמן נכון לקנות חשמלית? למה השוק עובר דווקא לפלאג אין אולי להעדיף EHS? ירידת הערך של אטו 3 וגילי מדאיגה ובכלל האם עוד רגע טווחי הנסיעה יקפצו בגלל סוללות מצב מוצק? 

בקיצור מה דעתכם ומה אתם הייתם עושים במקומי?


נהגתי על ה MG S5 EV שאני משער שהיא אחות קטנה ל S6 - ובהחלט מדובר ברכב שמרגיש אפוי, נעים ואיכותי. תמורה למחיר - נהדרת.
בחרתי בסוף בדיפאל S05 אבל זה בחלקו עניין של טעם וכו'. אפשר לומר שב- 2025-2026 יש דגמים מצויינים במחירים מצויינים שאפשר לחשוב עליהם.

 

בקצב התפתחות המסחרר שבו כל שוק החשמליות (שנשלט על ידי הסינים בעיקר) נמצא, בו יוצאים דגמים ופיתוחים חדשים לשוק - אם תחכה, כנראה שלא יהיה לך רכב חשמלי לעולם.

אם אתה רוצה להתקדם פשוט תתקדם ברגע שמגיע הזמן שלך להתקדם, אין להתפתחות הזו סוף.

ירידת הערך (סביר להניח) תהיה חזקה כמו בכל רכב חשמלי - ובמיוחד אם הוא חדש מהניילונים (אחרת הייתם מחפשים משומש וחוסכים כמה עשרות אלפי שקלים בשקט).


איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אהבתם את הפיג'ו ורכשתם אותה למרות שהיא לא ממש שומרת על ערכה, מה זה שונה מהMG הזאת לצורך העניין?

אתה מתכנן להחזיק ברכב הרבה שנים יחסית, ולנסוע די הרבה. אם הטווח נסיעה של זה מתאים לכם, לא חושב שיש מה לאכול סרטים אם בעוד 7 שנים הרכב יהיה שווה 50 אלף שקל או 60 אלף או 40 אלף.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

התפרסם היום בגלובס, לאותם אלו שבכל זאת הטווח היה מגבלה/שכחו להטעין ידידים יוכלו לסייע גם בזה :

image.thumb.png.f2731242fa6b3c49062a5ec116f64577.png

 

למה זה קרה? אולי גילו בכלמוביל שחלק לא קטן מנהגי כלי הרכב החשמליים שלהם , לא שמים לב לטווח שהתקצר עם התרוקנות הסוללה?
או שמכוניות דור ראשון חשמלי נזקקות לשירות הזה יותר מאחרות. מעניין מה המניע מאחורי זה.

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...