Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ו 508, שנת 2021


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, אני מתעניין בקנית פג'ו 508, שנת 2021, דגם פרימיום. הרכב עם 120 אלף ק"מ. מה דעתם על הרכב? האם מדובר ברכב אמין? כמובן שידוע לי מה אומרים על פ'גו... השאלה - אם זה עדיין רלוונטי ואם זה רלוונטי לדגם הספציפי הזה. 

תודה רבה לכל העונים.

פורסם

לא ציינת באיזה מנוע מדובר:

 

אם מדובר ב-1.6 בנזין מדובר במנוע מוצלח למדי.

אם מדובר ב-1.5 דיזל יש םגם במערכת התזמון שיכול לגרום לתקלה משמעותית במנוע - יש לבדוק שטופל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ה-508 הגיעה רק עם מנוע בנזין 1.6 בהספקים של 180 כ"ס (פרמיום) או  225 כ"ס (GT). מנוע מצויין, חזק וחסכוני עם אמינות בסיסית טובה. הגיר יפני מצויין אם כי עצל מעט בנהיגה נמרצת. 

 

מכונית מעולה וייחודית. 

 

המחלה הכי יקרה זה הקטליזטור שנוטה למות באזור ה-120k ק"מ. הוא יקר, ורק מקורי מחזיק מעמד. חוץ מזה, אין דברים מהותיים. הקפדה על טיפולים בזמן (מומלץ להחליף שמן כל 10k ק"מ או פעם בשנה) תבטיח חיים ארוכים וטובים. 

 

תבדוק היסטוריית טיפולים. 

  • אהבתי 2

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 52 דקות, zvit כתב:

לא ציינת באיזה מנוע מדובר:

 

אם מדובר ב-1.6 בנזין מדובר במנוע מוצלח למדי.

אם מדובר ב-1.5 דיזל יש םגם במערכת התזמון שיכול לגרום לתקלה משמעותית במנוע - יש לבדוק שטופל.

מדובר ב - 1.6. חוץ מהמנוע, ידוע לך על נתונים נוספים על הרכב?

פורסם
לפני שעתיים, menir1 כתב:

ה-508 הגיעה רק עם מנוע בנזין 1.6 בהספקים של 180 כ"ס (פרמיום) או  225 כ"ס (GT). מנוע מצויין, חזק וחסכוני עם אמינות בסיסית טובה. הגיר יפני מצויין אם כי עצל מעט בנהיגה נמרצת. 

 

מכונית מעולה וייחודית. 

 

המחלה הכי יקרה זה הקטליזטור שנוטה למות באזור ה-120k ק"מ. הוא יקר, ורק מקורי מחזיק מעמד. חוץ מזה, אין דברים מהותיים. הקפדה על טיפולים בזמן (מומלץ להחליף שמן כל 10k ק"מ או פעם בשנה) תבטיח חיים ארוכים וטובים. 

 

תבדוק היסטוריית טיפולים. 

תודה על המענה המפורט 

למעשה בגדול כל אלו שלא ממליצים לקנות פג'ו, זה בגלל סטיגמות של פעם?

  • אהבתי 1
פורסם

לא, יש דגמים עם בעיות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 36 דקות, שמי 1010 כתב:

למעשה בגדול כל אלו שלא ממליצים לקנות פג'ו, זה בגלל סטיגמות של פעם?

ליצרן הזה מוניטין מחורבן, במידה רבה של צדק, בעיקר בגלל אי הרצון שלו לטפל בכשלים תכנוניים. יש לו לא מעט דגמים בעייתים . ה-508 הספציפית הזאת, היא מהדגמים המוצלחים. 

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מגיב באיחור כי עכשיו ראיתי את השרשור 

חבר קנה כזו בתחילת החודש ,1.6 GT 225 שנת 2020 לא יודע איך האבזור בפרימיום אבל הוא

מרוצה מאוד ממנה , 

גם ה508 קיבלה הרבה ביקורות טובות כשהגיעה לשוק 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...