Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוכר לבן על הרכב


מעבר לפיתרון נפתר ע"י PASHUT,

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם.

הבוקר קמתי לרכב מצופה סוכר לבן- השמשות, המגבים הגג, החריצים, החלונות... :(

 

מישהו יודע האם זה עלול להזיק לצבע של הרכב אם לוקח יום יומיים עד שעושים לו ניקוי?

ובכלל המלצות כלליות לניקוי טוב כי הסוכר כבר התייבש בחלקו 🥺

תודה רבה!

  • פיתרון
פורסם

מים חמימים ימיסו אותו

אבל אפשרי ללכת למכון שטיפה ולעשות ב 50 ש''ח ויש יסודי בלחץ לכל האוטו

[אולי על הדרך לנקות לפסח..]

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

משתדל לעזור

פורסם
לפני 40 דקות, אושריתת כתב:

הבוקר קמתי לרכב מצופה סוכר לבן- השמשות, המגבים הגג, החריצים, החלונות... 

ומי מהשכנים אחראי לזה את כבר יודעת?

פורסם

לדעתי איזה שכנה שרצתה להגיד לה, ''ואוו איזה מותק האוטו בייבי שלך''

טוב שלא שמה דבש..

[כמו ההוא שרשם על לנדרובר 4 X

4 = 16

 

  • מצחיק 2

משתדל לעזור

פורסם
לפני כשעה, PASHUT כתב:

מים חמימים ימיסו אותו

אבל אפשרי ללכת למכון שטיפה ולעשות ב 50 ש''ח ויש יסודי בלחץ לכל האוטו

[אולי על הדרך לנקות לפסח..]

תודה! בוצע (השטיפה לפסח) :)

לפני כשעה, Camaro 92 כתב:

ומי מהשכנים אחראי לזה את כבר יודעת?

לא :(

 

לפני כשעה, PASHUT כתב:

לדעתי איזה שכנה שרצתה להגיד לה, ''ואוו איזה מותק האוטו בייבי שלך''

טוב שלא שמה דבש..

[כמו ההוא שרשם על לנדרובר 4 X

4 = 16

 

חחחחח ה' ישמור, לא לתת רעיונות!

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, PASHUT כתב:

שטיפה בלחץ עשיתם לאוטו?

נראה לי, כמו שעושים בשטיפת מכוניות לפני הכניסה למכונה. ולבקשתי הם השקיעו יותר כדי להוריד את הסוכר מהשמשה והמגב וכו.

  • אהבתי 1
פורסם

יש לך מזל שזה סוכר-  נמס במים חמים בקלות. 

לי פעם בשיא החום של אוגוסט איזה נשמה חמודה(שתישרף בגהנום) זרקה לי גביע קוטג' על השמשה ומכסה המנוע. מלבד זה שזה סיוט לנקות ברגע שהוא התייבש מהחום, אלא גם הריח, אוי הריח... רפלקס ההקאה אצלי עבד יותר מאי פעם. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...