Jump to content

dramaniken

  • פרסום הודעות

    2
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות dramaniken

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה על התשובה! אבל למרות שאין לי מספיק ידע בנושא זה עדיין מציק לי שהבלם היה מנוטרל לגמרי והם לא שמו לב... כשבאתי אחרי הטסט לתקן את זה המוסכניק בעצמו הראה לי איך הוא מסובב עם היד את הגלגל ולחיצה על הברקס לא עוצרת אותו.. כן זה כנראה בגלל שהרכב עמד הרבה זמן ובקושי זז. בגדול הוא הראה לי שזה קשור לABS ולESP, אחד הצינורות לא יצר לחץ שמן לבלם. הם תיקנו את זה וישר עברתי את הטסט אבל זה עיצבן אותי שתקלה כזאת עברה מתחת לאף בטיפול תקופתי, שילמתי מחיר מלא גם עבור טיפול וגם עבור תיקון:/
  2. אהלן, יש לי סוזוקי ספלאש מ2012 עם קילומטראז' מאוד נמוך(6000). ביום שני האחרון העברתי את הרכב טיפול תקופתי והכנה לטסט במוסך מורשה סוזוקי, ולא עלו בעיות מהטיפול. בבוקר למחרת לא עברתי טסט לרכב(!) הבלם של הגלגל הימני אחורי פשוט לא עבד (לא עצר את הגלגל בכלל, בעיה בABS לפי מה שאמרו כשחזרתי למוסך). רציתי לשאול אם מהידע שלכם המוסך היה אמור לבצע בדיקה בה זה היה מתגלה (גם משהו פשוט כמו לסובב ידנית כל גלגל בנפרד וללחוץ על הברקס), שכן בבירור לא עשו לי אותה, ועכשיו בשירות לקוחות טוענים שלא היה סיכוי לעלות על התקלה. איך מוסך רגיל אמור לבדוק בלמים בטיפול תקופתי? רק בנסיעת מבחן? הם היו אמורים לבדוק לפחות את הדוושה? (בדיעבד הדוושה לפני ואחרי התיקון של התקלה התנהגה בצורה אחרת לחלוטין). תודה מראש:)
×
×
  • Create New...