Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10,000 שקל קנס על SMS ?


IsraCar

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 22 שעות, falou כתב:

כל התכלית של ההצהרה הזו, שלא תתממש, היא להסיט את הדיון מהמצב האמיתי של התדרדרות בכמות הנפגעים מתאונות דרכים.

 

 

בסכום כזה אנשים ייקחו עוכר דין שייסגור עסקה עם התביעה לפני משפט.

 

בול!

 

הקנס מבטא ספין על כביכול עשייה משמעותית והטלת אשם על הנהגים בעיקר.

 

כדי שמהלך כזה שמטפל בבעיה אמיתית יהיה אפקטיבי הוא חייב לשלב נקודות ודירוג עולה של ענישה על עבירה חוזרת.

 

בעלי הון לא מתרגשים מסכומים שמרתיעים את הפרולטריון. קטן עליהם וקל להם להפעיל עו"ד שבקיא בקימבוני הסיסטם.

 

יתכן ואנשים שנדרשים להגשת דו"ח שנתי על הכנסות ו\או הצהרת הון צריכים לקבל קנס מוגדל כדי שזה ירתיע.

 

ברור שיהיה מי שיתרעם על הצעה כזו... אבל יותר פשוט לסנכרן את הנייד לקאר-פליי ולהפוך את זה ללא רלוונטי.

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם (נערך)

כן מולטימדיה או לא מולטימדיה, דיבורית או לא דיבורית, מידתי או לא.... הפתרון מאוד פשוט ואתם סתם מסבכים - 

להשאיר את החוק הקיים כמו שהוא, אפילו להוסיף לו חובה תמונה להוכחה. ולהוסיף חוק חדש עם הקנס של ה10k שאומר שרק אם יש צילום ווידאו שמראה חוסר הסתכלות על הכביש למשך מעל מ5 שניות בזמן תנועה של מעל 5 קמש, לא משנה אם לאסמס או לוואטסאפ או למזגן של האוטו או לשווארמה. זה כן מידתי, מי שעד כדי כך מזלזל בנהיגה (לא חצי שניה ללחוץ על משהו ולעזוב) ויש הוכחה מצולמת בווידאו, אז כן מגיע לו גם חילוט קבוע של הרכב בנוסף. פשוט לא להשאיר את זה לשיקול דעת של שוטר בלי הוכחה ולא לעשות את זה על מצבים קטנוניים יחסית אלא על חוסר צומת לב של זלזול מוחלט. 

עריכה אחרונה על ידי liorwohl
  • אהבתי 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
לפני 5 שעות, מיץ פטל כתב:

 

בול!

 

הקנס מבטא ספין על כביכול עשייה משמעותית והטלת אשם על הנהגים בעיקר.

 

כדי שמהלך כזה שמטפל בבעיה אמיתית יהיה אפקטיבי הוא חייב לשלב נקודות ודירוג עולה של ענישה על עבירה חוזרת.

 

בעלי הון לא מתרגשים מסכומים שמרתיעים את הפרולטריון. קטן עליהם וקל להם להפעיל עו"ד שבקיא בקימבוני הסיסטם.

 

יתכן ואנשים שנדרשים להגשת דו"ח שנתי על הכנסות ו\או הצהרת הון צריכים לקבל קנס מוגדל כדי שזה ירתיע.

 

ברור שיהיה מי שיתרעם על הצעה כזו... אבל יותר פשוט לסנכרן את הנייד לקאר-פליי ולהפוך את זה ללא רלוונטי.

 

מסכים שלפני בחירות אנשים מעלים דברים להיצרב בתודעה, מסכים אולי עוד יותר שיש רצון להסיט את חלקו של הממונה מהאשמה, לא מסכים שהנהגים מזלזלים בעבירה הזו ששמה טלפון בנהיגה, כל אחד מאתנו יודע כמה זה משבש את כל הנהיגה ומסוכן בהחלט

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 18 דקות, פינקו כתב:

לא מסכים שהנהגים מזלזלים בעבירה הזו ששמה טלפון בנהיגה

אז תסביר איך השימוש בנייד בעת נהיגה נפוץ?

איך כל רמזור ירוק מתחיל בשניות טובות של עמידה כי הראשון בוהה במסך?

איך כל נסיעה אתה רואה את הסטיות הקטנות האלה לשוליים או למרכז הכביש?

"לי זה לא יקרה"? "כולה הסתכלתי שניה, מה אתה כבד"?

מזלזלים על מאתיים.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני שעתיים, itaysamurai כתב:

אז תסביר איך השימוש בנייד בעת נהיגה נפוץ?

איך כל רמזור ירוק מתחיל בשניות טובות של עמידה כי הראשון בוהה במסך?

איך כל נסיעה אתה רואה את הסטיות הקטנות האלה לשוליים או למרכז הכביש?

"לי זה לא יקרה"? "כולה הסתכלתי שניה, מה אתה כבד"?

מזלזלים על מאתיים.

אתה כל כך צודק, יש לי אינספור תיעודים כאלה ממצלמת הדרך. פשוט עצוב ובאותה נשימה מפחיד. חייבים הרתעה יותר רצינית.

פורסם
לפני 18 שעות, itaysamurai כתב:

אז תסביר איך השימוש בנייד בעת נהיגה נפוץ?

איך כל רמזור ירוק מתחיל בשניות טובות של עמידה כי הראשון בוהה במסך?

איך כל נסיעה אתה רואה את הסטיות הקטנות האלה לשוליים או למרכז הכביש?

"לי זה לא יקרה"? "כולה הסתכלתי שניה, מה אתה כבד"?

מזלזלים על מאתיים.

כנראה שדבריי לא הובנו טל"ח התכוונתי שגם אני לא מסכים להתנהגות הבעייתית הזו להתעסק בטלפון בעת נהיגה.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

בנסיעה האחרונה שלי לישראל לפני כמה שבועות נסענו מהמרכז לאילת וחזרה אחרי כמה ימים. בכל הנסיעה - גם הלוך וגם חזור בכבישים שונים - ראיתי ניידת תנועה אחת. אחת!

 

300 ומשהו קילומטר לכל כיוון, כבישים בעיתיים כמו כביש 90 או איזור באר שבע. ניידת אחת. ליד באר אורה (או חור דומה). 

 

פשוט אין משטרה על הכבישים. בכלל. לא הבנתי לאיפה כל שוטרי התנועה נעלמו. בגלל זה מישהו/מישהי במזדה 6 עקפו שיירה של 12 מכוניות על פס הפרדה רצוף וגרמו לרכב שבא ממול לרדת לשוליים במהירות כדי לא להתנגש בהם. וזה קרה מול הפנים שלי בעוד איזה חור צפונית לקטורה.

פורסם

כן. אבל זה לא קשור למשטרת תנועה. זה בשמירת בסיסים חייל אחד על 10 בדואים שגונבים מול העינים 

זה גנבי הרכב שוטר אחד על 1000000 גנבים

זה מערכת כיבוי [קצת השתנה] כבאית אחת על יער שלם

גבול. חייל אחד על 3000 עזתים

ופתאום שזה על משטרת התנועה שואלים שאלות, ובעינינו טוב שאין הרבה ניידות כי הם ניטפלים לשטויות ונוסעים כמו משוגעים יותר גרוע מהעברינים עצמם רק השבוע כמאט עשיתי תאונה בניידת שהחליטה פתאום לסוע באדום ואחרי 100 מטר הוא עצר בצד לאכול .... ז"א לא למטרה אלא סתם לסוע באדום [עוורים צבעים]

 

 

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם
בתאריך 5.12.2025 בשעה 10:07, garicho כתב:

לא הבנתי לאיפה כל שוטרי התנועה נעלמו. 

מתחבאים בפינה החביבה עליהם למתן דוחו"ת מהירות שאינם אפקטיבים (בכבישים ישרים, איכותיים, עם ראות טובה, ותנאים אופטימלים- במקום בכבישים מסוכנים עם פיתולים מפתיעים, למשל). 

  • אהבתי 2
  • מבאס 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני לפעמים רואה אותם עומדים בצד במקום חשוך [שאין תאורת כביש] אם אורות כבואים על השול וטיפה בולט על הכביש בצורה מאוד מסוכנת כדי שלא יראו אותם, בצורה שאם זה היה רכב פרטי הוא היה מקבל דו"ח על זה שלא שם משולש הזהרה ווינקרים, או ניידת של נתיבי ישראל בכדי שיראו אותו ואז הם עומדים אם לייזר....

כשאני רואה את זה אני מתקשר ל100 ואומר להם בתמימות "הלו.יש רכב תקוע במקום זה וזה בלי אורות בלי הבהוב בלי משולש הזערה במקום חשוך. וזה נורה נורה מסוכן...."

  • מצחיק 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם
לפני כשעה, פשטות כתב:

כשאני רואה את זה אני מתקשר ל100 ואומר להם בתמימות "הלו.יש רכב תקוע במקום זה וזה בלי אורות בלי הבהוב בלי משולש הזערה במקום חשוך. וזה נורה נורה מסוכן...."

 
אימצתי לי, יש ניידת שעומדת ככה במקום קבוע באיזור שלי, עכשיו כשהן שחורות זה עוד יותר גרוע.

איזו תשובה לקונית קיבלת מהמוקד?

פורסם

איפה המפגע? אנחנו מטפלים, אנחנו שולחים ניידת וכולי....

לפני איזה שנתיים היה עליה גדולה בעברינות המשטרתית בנושא הנ"ל ואני ועוד כמה התחלנו לעשות את זה ובאמת נהיה 

ירידה בעבריינות הנ"ל אני לא יודע אם יש קשר...

היו פעמים שנסעתי אחרי 10 דקות בצד השני והניידת נעלמה, אין לי מוסג אם יש קשר...

  • אהבתי 1

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בסוף הם יתחילו להפעיל סנקציות על מי שמתקשר לדווח על הניידות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...