Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בת 25 בקרוב תהיה משכורת יציבה של 9000 שקל בערך

כרגע עם מיצובישי לנסר 2008 ומתחננת להחליף. לרכב חדש. 

אין ברשותי סכום גדול שבו אוכל לרכוש רכב 

חשוב לי רכב חדש אבל אני לא יודעת מה כדי עבורי, 

ליסינג תפעולי? ליסינג במסלול מימון ? 

מקדמה - עד 15 אלף

תשלום חודשי - עד 2000₪ 

עריכה אחרונה על ידי Nana4560
פורסם

1. מה הסכום המיידי שיש לך זמין?

2. כמה את יכולה/רוצה לשלם בחודש על רכב?

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 13 דקות, zvit כתב:

1. מה הסכום המיידי שיש לך זמין?

2. כמה את יכולה/רוצה לשלם בחודש על רכב?

 

מקדמה עד 15 אלף 

תשלום חודשי עד 2000₪ 

פורסם

נשמע שאת על הקשקש מבחינה פיננסית...

 

אם הלאנסר שלך תקינה ויכולה למשוך עוד שנה,

הייתי ממליץ להישאר איתה, ובינתיים לשים בצד 2500₪ כל חודש.

מעבר לתשלום על הרכב יהיה לך גם ביטוח מקיף שכנראה אין לך ברכב הנוכחי.

ככה בעוד שנה יהיו לך 45K₪ ביד, וגם תדעי בוודאות אם המשכורת אכן יציבה ומספיקה לך,

ואז תחזרי להתייעץ אם כדאי רכב חדש, או אחד בן 2-3 שכבר ספג את ירידת הערך הגדולה,

ותהיי בנקודת התחלה טובה הרבה יותר מאשר כיום.

 

עסקת ליסינג היא שם מכובס להלוואה יקרה.

עדיף לחפש מקור זול יותר למימון (בנק, קרן פנסיה), ולקנות במזומן.

(אלא אם יש לך איזושהי השתתפות או הטבת מס מהעבודה, אבל בזה אני לא מבין כ"כ)

  • אהבתי 4
  • מעניין 1
פורסם

מה השימושים הצפויים ברכב? את מחפשת משהו מקביל בגודלו ללנסר או שגם רכב קטן יותר יתאים?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ה-2 cents שלי : 

להמשיך להשתמש ברכב תקין מכנית, להתנהל חכם - למשל, 2K כל חודש ומקדמה 15K הם התחלה נפלאה לתחילת חיסכון, ואם אין הכרח ברכב (כרגע יש את המיצובישי גם)

פשוט לשים את הכסף בצד. רכב חדש + ירידת ערך + ביטוח מקיף יעלו סכום מכובד, ומהמשכורת 9 בצד יישארו רק 5-6 לפני שאר הוצאות וחבל, ה"רווח" כאן מרכב חדש לא באמת קיים.

 

אופציה נוספת:

לחסוך עוד שנה, ולקנות רכב יפני / קוריאני אמין בן כמה שנים (לא חדש ניילון) ב-20-30K, ולהשתמש בו עוד 5-7 שנים בצורה מכובדת.

*לא עצה פיננסית / כלכלית

If you can dream of something, you can achieve it

הייתי עם הגברת, אני חושב שאם הייתי מזכיר את המילים ״רכב״/״פורום״/״ניקוי״ הייתי ישן בספה או בטרקלין ;)
פורסם

כמה הנסועה החודשית שלך? כמה עירונית וכמה בין עירונית?

רכב חשמלי יכול להתאים לך?

 

לסבר את האוזן. קנינו לילדה "זואי" משומשת ב 40 אש"ח לפני כשנה לנסיעה אניברסיטה/בית של 80 ק"מ כל יום הרכב עומד בזה בכבוד. כמה שאני לא מת על רכבים חשמליים הופתעתי מהמחיר הכולל המאוד נמוך של השימוש ברכב.

עלות חשמל חודשית כ 200 ש"ח, ירידת ערך של 3-4 ש"ח לשנה (300 ש"ח לחודש). רשוי 1600 ש"ח (150 ש"ח לחודש). תחזוקה כ 50 ש"ח לחודש. סה"כ 700 ש"ח לחודש. 

 

רק להשוואה, עלות הדלק של הרכב הקטן של אשתי לחודש הוא 500 ש"ח והיא נוסעת כ 700 ק"מ לחודש...

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...