Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למגבר שיש לך יש 4 ערוצים, מה התיכנון שלך, מה יושב על שני ערוצים קדמיים

ומה יושב על שני ערוצים אחוריים.

במידה ואין לך רמקולים קדמיים ההמלצה העדיפה בד"כ זה קודם לרכוש רמקולים

קדמיים ואח"כ לשקול האם יש צורך ברמקולים אחוריים.

הרמקולים שבחרת בינוניים ותמחורם גבוה מאוד לדעתי. ב900 שקל 6*9 של PIONEER

נראה לי בזבוז (ולכל החכמים, כן שמעתי אותם מוגברים והצליל של הקנווד הישנים

שלי לא רחוק ממה שהם מוציאים, צליל מתכתי וצורם מאוד לדעתי)

 

במידה ואתה בכ"ז מתעקש על 6*9 למאחורה, אלה די מומלצים:

http://www.soundonline.co.il/Product.asp?Pid=MOREL69&Cat2Cat1ID=4&Cat2ID=10

לדעתי האישית סאונד פחות מתכתי מהפיוניר.

Race Smart

פורסם

אני לא רוצה קומפוננט , יש לי רמקולים מקוריים בדלתות , שהסאונד שלהם לא רע בכלל

אני מעדיף במה אחורית , שני ערוצים לבמה אחורית ושני ערוצים בגישור לסאב

 

היו לי הפנינה פעם... והם נשמעו מעולה והבאס שלהם די חזק ועמוק, אך רציתי הפעם לעלות דרגה ולהביא את היותר טוב - הסדרה הצהובה.. שהבאס שלה עוד יותר חזר ועמוק.. ואיכות הצליל עוד יותר משובחת מהפנינה , לפחות זה מה שאמור להיות...

פורסם
אני לא רוצה קומפוננט , יש לי רמקולים מקוריים בדלתות , שהסאונד שלהם לא רע בכלל

אני מעדיף במה אחורית , שני ערוצים לבמה אחורית ושני ערוצים בגישור לסאב

 

היו לי הפנינה פעם... והם נשמעו מעולה והבאס שלהם די חזק ועמוק, אך רציתי הפעם לעלות דרגה ולהביא את היותר טוב - הסדרה הצהובה.. שהבאס שלה עוד יותר חזר ועמוק.. ואיכות הצליל עוד יותר משובחת מהפנינה , לפחות זה מה שאמור להיות...

אם אין לך התלבטות וזה מה שאתה רוצה תקנה. אני בדיעה שמדובר בבזבוז כסף על מוצר שלא

שווה את זה. הפנינה כד"כ היו קצת יותר מוצלחים, ועדיין לדעתי מדובר

במוצר בינוני.

Race Smart

פורסם

שמעתי את הג'י בי אל ואת האינפינטי , על מגברים שונים , האינפינטי יש לו צליל יפה, אך אין באס! הבאס ממש חלש ולא עמוק....והג'י בי אל מתחיל להתעוות בוליום גבוה, רמקולים הפנינה 300 ואט שהיו לי , נשמעים הרבה יותר טוב מהגי בי אל והאינפינטי שהם 100 אר אמ אס , והסדרה הצהובה עוד יותר טובה מהפנינה , אז למה שלא תענה לדרישות שלי? תעשה חיפוש בגוגל , ותראה שכולם מרוצים מהם בנוסף שזכתה(הסדרה הצהובה) בפרסים על איכות הסאונד והחומרים העמידים והאיכותיים שבנוי מהם הרמקול עצמו.. ואני יכול להשיג אותם בדיוטי פרי סביבות 650 ש"ח בלבד!!

אז מה הבעיה איתם !?

פורסם

לדעתי תקנה את הפיוניר פנינה ב550, למרות שזה הוצאה גדולה ומיותרת, אם יש לך 1000 שקל להוציא על רמקול אחורי, היית קונה קומפוננט ב1000 שקל ונהנה הרבה יותר.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
שמעתי את הג'י בי אל ואת האינפינטי , על מגברים שונים , האינפינטי יש לו צליל יפה, אך אין באס! הבאס ממש חלש ולא עמוק....והג'י בי אל מתחיל להתעוות בוליום גבוה, רמקולים הפנינה 300 ואט שהיו לי , נשמעים הרבה יותר טוב מהגי בי אל והאינפינטי שהם 100 אר אמ אס , והסדרה הצהובה עוד יותר טובה מהפנינה , אז למה שלא תענה לדרישות שלי? תעשה חיפוש בגוגל , ותראה שכולם מרוצים מהם בנוסף שזכתה(הסדרה הצהובה) בפרסים על איכות הסאונד והחומרים העמידים והאיכותיים שבנוי מהם הרמקול עצמו.. ואני יכול להשיג אותם בדיוטי פרי סביבות 650 ש"ח בלבד!!

אז מה הבעיה איתם !?

לא המלצתי לך עליהם. אני לא עושה חיפוש ובודק אם רמקול הוא טוב, אם שמעתי ואני יכול

לתת דיעה אני נותן. אם אתה כל כך משוכנע תקנה, למה אתה שואל?

בכל אופן, אכן, כבר אמרו לך , למה אתה צריך באס חזק אם אתה מביא סאב?

ומעבר לכך, יתכן מאוד שהאינפיניטי היה מוגבר עם מגבר שחתכו אותו לHP כיוון

שלזה ששמעת היה גם סאב. הJBL מתעוות? אולי הJBL היה מחובר לרדיו דיסק,

והרדיו דיסק שעשה לו עיוותים?

 

בנוסף לכך, שמעתי מערכת שהורכבה מ6*9 של מורל פולס, במה קדמית מורל דוטק ומגבר הJBL,

החיסרון היחיד היה מעט העדר בסים כיוון שהמערכת הייתה חתוכה על HP, כשנתנו ל6*9 לנגן

תדרים קצת יותר נמוכים (העברנו את המפסק לFULL RANGE) המערכת נשמעה טוב.

Race Smart

פורסם

קיצר , היו לי הפנינה והייתי מרוצה עד הגג , אם אביא את הסדרה הצהובה אתחרט? היא באה עם קרוס אובר פאסיבי מובנה וממש רמקול איכותי.. , אם אקנה איפול?

×
×
  • תוכן חדש...