Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 45 דקות, Nemesis כתב:

אני מכבס הכל בתוכנית כותנה, 40 מעלות, 1400 סלד ומייבש במייבש.

כחול עם אדום עם שחור ולבן. מגבות עם תחתונים עם חולצות.

מה שיוצא אני מרוצה.

 

תופעת הלוואי היחידה היא שהבגדים הלבנים לאורך זמן קצת דוהים.

בפילטר במייבש מצטבר אצלך הרבה מוך אחרי ייבוש?

אצלי אחרי המעבר למכונה החדשה התחיל להצטבר המון מוך בפילטר.

אני גם תמיד כיבסתי מגבות לבנות ביחד עם מצעים וגרבי ספורט עבים של אדידס, שמתי לב שהגרביים הפכו לדי דקות.

ובתחתונים נוצרו קרעים קטנים צמוד לגומי.

לא יודע אם זה קשור ל1400סלד או לזה שכיבסתי פריטים גדולים ביחד עם קטנים. 

השבוע אנסה לכבס גרביים ביחד עם חולצות לבנות בתוכנית mix.

לפני 34 דקות, sperial כתב:

אצלנו גישה דומה - תוכנית כותנה מקוצר ל-1:40 שעות, טמפרטורה 50 מעלות (משפט פשרה ביני שרציתי 40 ואשתי שרצתה 60) סחיטה ב-1,000 סל״ד (המכסימום של המכונה) ומשם למיבש.אבל מפרידים בגדים בהירים מכהים, בצורה לא אדוקה.

מפרידים פריטים גדולים וקטנים?

 

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם
לפני כשעה, דניאל1983 כתב:

 

מפרידים פריטים גדולים וקטנים?

 

לא. הכל יחד, ואישתי נוטה לדחוס. למרות זאת שחיקת הבגדים איטית מאוד - בגדי ספורט ועבודה מחזיקים מעמד שנים רבות, לבנים לפחות שנתיים. מחזור ההחלפה נע סביב שבוע או קצת יותר.

 

לא יודע מה זה מעט או הרבה מוך - אני מעריך שאני מפנה אותו פעם ב-4-5 מחזורים. אבל האמת היא שכל המספרים שהזכרתי הם אומדנים, אני לא מדקדק בספירה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 12.8.2025 בשעה 21:38, sperial כתב:

לא. הכל יחד, ואישתי נוטה לדחוס. למרות זאת שחיקת הבגדים איטית מאוד - בגדי ספורט ועבודה מחזיקים מעמד שנים רבות, לבנים לפחות שנתיים. מחזור ההחלפה נע סביב שבוע או קצת יותר.

 

לא יודע מה זה מעט או הרבה מוך - אני מעריך שאני מפנה אותו פעם ב-4-5 מחזורים. אבל האמת היא שכל המספרים שהזכרתי הם אומדנים, אני לא מדקדק בספירה.

אתה מנקה את הפילטר פעם ב4- 5 כביסות?

אצלי אחרי כביסה של מכונה אחת עם מצעים ומגבות לבנות עבות, הפילטר מלא לפחות ב50%

פורסם

כן. מפנה מוך פעם בעמה כביסות

 

אולי קשור לסוג הכבסים, אולי לכך שאחרי כמה כביסות הם מוציאים מעט מוך. וכאמור, אורך החיים של הבגדים גדול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
Just now, sperial כתב:

כן. מפנה מוך פעם בעמה כביסות

 

אולי קשור לסוג הכבסים, אולי לכך שאחרי כמה כביסות הם מוציאים מעט מוך. וכאמור, אורך החיים של הבגדים גדול.

המכונה שלך בוש מהשנים האחרונות?

פורסם

את הבוש העפתי לפני כמה שנים לטובת אלקטרולוקס. כל המכונותֶשלי ב-35 השנים האחרונות פתח עליון. המייבש בוש בן 10 בערך שהסנסורים שלו כבר לא מוצלחים, עברתי לייבוש 2-2.5 שעות לפי טיימר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 12.8.2025 בשעה 19:49, sperial כתב:

אצלנו גישה דומה - תוכנית כותנה מקוצר ל-1:40 שעות, טמפרטורה 50 מעלות (משפט פשרה ביני שרציתי 40 ואשתי שרצתה 60) סחיטה ב-1,000 סל״ד (המכסימום של המכונה) ומשם למיבש.אבל מפרידים בגדים בהירים מכהים, בצורה לא אדוקה.

 מעניין אם הקיצור של התוכנית מגביר או מקטין את שחיקת הבד.

מצד אחד פחות זמן ויותר מים שזה טוב, מצד שני כדי לדחוס מחזור של 3 שעות לשעה וחצי כנראה היא אמורה להיות יותר חזקה כדי להגיע לתוצאות דומות

פורסם

מה זה ״יותר חזקה״? אני מניח שמהירות הסיבוב בכביסה זהה, הטמפרטורה נקבעת על ידך, ובמקרה שלי גם מהירות הסחיטה לא גבוהה (אאל״ט 1,000 סל״ד). והדחיסה היא תכונה של אשתי שאני מכיר מהיום הראשון בו היתה לנו מכונת כביסה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 12.8.2025 בשעה 20:38, sperial כתב:

לא. הכל יחד, ואישתי נוטה לדחוס. למרות זאת שחיקת הבגדים איטית מאוד - בגדי ספורט ועבודה מחזיקים מעמד שנים רבות, לבנים לפחות שנתיים. מחזור ההחלפה נע סביב שבוע או קצת יותר.

 

לא יודע מה זה מעט או הרבה מוך - אני מעריך שאני מפנה אותו פעם ב-4-5 מחזורים. אבל האמת היא שכל המספרים שהזכרתי הם אומדנים, אני לא מדקדק בספירה.

לאיזה פריטים את מתכוון שמחזור ההחלפה שלהם יותר משבוע?

פורסם

בגדי ספורט ולבנים שחוזרים מהכביסה לראש הערימה, כך שמעשית יש במחזור השימוש בין 5-10 סטים, גם אם בארון יש יותר. בגדי הספורט מחזיקים מעמד שנים על גבי שנים, לבנים פחות (בכל זאת, נמצאים על הגוף הרבה יותר שעות), אבל, עדיין, נמדד בשנים. וכאמור, אין להם חיים קלים בכביסה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...