Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להמר על PURETECH | בחירה מושכלת או מושחלת?


ay115

פוסטים מומלצים

הרצועה זה הכשל הזול של המנוע 2000-3000 ש"ח וסיימת עם זה, אבל בנוסף יש כשל בטבעות האטימה של הבוכנות, מה שמוביל לצריכת שמן בק"מ יחסית נמוך. יש כאלה שמגיעים לליטר+ לכל 1,000 ק"מ ואז נדרש שיפוץ מנוע, שעולה כ-14,000 ש"ח.

  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

 השאלה כמה זה נפוץ, לפי הבעיות פה וברשת עיקר הבעיה היא הרצועה.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל בין לקנות רכב עם המנוע הכי לא אמין שקיים מתוך חוסר ידע,  לבין לקנות אותו במודע.

 

הייתי מעדיף כבר להתסכן עם גיר DSG של  ארונה / קאמיק .

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל פה זה ליפול בין הכסאות, אתה קונה רכב כמו ארונה שעולה כ 15 אלף יותר נגיד לשנתון 2019, אבל בנוסף צפוי לתקלות במכטרוניק ובלאי המצמדים.

אז עדיף כבר מזדה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק מציין שהיה לי פיג'ו 308 שעברה RECALL  להחלפת הרצועה בסביבות ה-100K
כשהרכב הגיע ל-115K הטבעות אטימה של הבוכנות כשלו מה שגרר שיפוץ ראש מנוע בעלות של 12 אלף ש"ח
נשכתי שפתיים, שילמתי את זה בתקווה שיהיה לי שקט ועכשיו המזגן לא מקרר והמוסך לא מוצא מאיפה הגז דולף בבדיקת זרחן
מה שאומר שהתיקון כנראה ידרוש החלפה של המדחס
בקיצור, לצערי נראה שהסטיגמה על רכב צרפתי נכונה במקרה שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Elad101 כתב:

בקיצור, לצערי נראה שהסטיגמה על רכב צרפתי נכונה במקרה שלי.

 

מדחס זה חלק שיכול להתקלקל בכל רכב בן 9... אבל אם זה היה רכב אחר היית אומר לעצמך "קורה, זה רכב בן 9, יכול להתקלקל משהו פה ושם".
 

 

  • רעיון טוב! 4

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים לשעבר של 308sw זאת הייתה החשיבה שלי גם.

בסוף מאוד נהנתי מהרכב והמנוע. הרכב היה אצלי 4 שנים וכמעט 90 אלף קילומטר  אבל נאלצתי להפטר ממנו בגרושים בסוף כשצריכת השמן החמירה לרמה לא אפשרית. 

אם אתה מודע לכך שאתה כנראה תהיה הבעלים האחרון של האוטו זה נראה לי הגיוני לקחת את הסיכון ולקבל הרבה נוחות ורכב בקצת כסף. בסוף עלות השימוש הייתה כאלף שקל לחודש. 

 

ברכב החדש שקניתי לא הייתי מוכן לחשוב על המנוע הזה. זה חוויה לפעם אחת ;) אבל כן נשארתי עם הצרפתיות וקניתי סיטרואן C5 איירקרוס אבל 1.6 

 

 

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, ay115 כתב:

דגם סופר מבאס עם אבזור מינמלי ומנוע 1.4 עם 100 כ"ס.

הבחור כרגע עם פז׳ו 108. הקיה מהווה שדרוג גם של כח וגם אבזור. איפה כאן הבעיה?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, איציק נ. כתב:

 

מדחס זה חלק שיכול להתקלקל בכל רכב בן 9... אבל אם זה היה רכב אחר היית אומר לעצמך "קורה, זה רכב בן 9, יכול להתקלקל משהו פה ושם".
 

 

נכון, אבל אצלי אלו לא היו התקלות היחידות
היה ניקוי פיח מהטורבו בעקבות תקלת מנוע אחרי שהרכב הגיע ל-100K שעלה 3700 שקל תיקון
+ ריקול להחלפת הרצועה
שנה אחרי זה תיקון מזגן שעלה 1100 ש"ח (זרחן + סתימת חור)
אחרי עוד קצת זמן שיפוץ ראש מנוע
ועכשיו שוב המזגן

להורים שלי יש טויוטה קורולה 2012 וסוזוקי קרוסאובר 2014 ששניהם ביחד ראו פחות מוסך מהרכב הזה, אבל מצד שני החווית נהיגה שלהם
והאיכות אבזור זה בערך כמו לנהוג במכונת כביסה.

בגלל זה אולי כדאי למצוא רכב אחר שהוא יותר איזון בין נוחות וכיף לנהיגה לבין אמינות לדוגמה קבוצת VAG ששם המחלה העיקרית היא מצמדים

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם המון עניין של תחזוקה נכונה ומזל. אצלי יש כבר כמעט 10 שנים 208 ידנית, כרגע כרכב שני במשפחה. חוץ מטיפול אחת לשנה לא דרשה תחזוקה יותר מידי. הוחלפה רצועה אחרי 5 שנים ולמען האמת אני נהנה לנהוג בה הרבה יותר מאשר על הקונה שיש לנו.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, wizmaster כתב:

208 ידנית

אי אפשר להשוות בין המנוע האטמוספרי לטורבו מבחינת אמינות. גם באטמוספרי הרצועה טבולה, אבל בלי הזרקה ישירה היא מתפוררת הרבה יותר לאט.

  • רעיון טוב! 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, Elad101 כתב:


בגלל זה אולי כדאי למצוא רכב אחר שהוא יותר איזון בין נוחות וכיף לנהיגה לבין אמינות לדוגמה קבוצת VAG ששם המחלה העיקרית היא מצמדים

מצמדים, מכטרוניק, משאבת מים וכו'.

אין סוף לדבר הזה.

לכל רכב יש את המחלות שלו, השאלה עם איזה אתה בוחר להתמודד במודע (או שלא).

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...