Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רדיו דיסק פיוניר DEH-P560MP פרימייר,, מצב חדש + שלט כרטיס שמעולם לא היה בשימוש.

המכשיר עם 3 יציאות למגבר , המון אפשרויות חיתוך ואקולייזר משוכלל.

קורא MP3 מאוד מהר (בניגוד לדגמים הישנים יותר) WMA וכמובן צרובים.

המכשיר במצב חדש , מסך ללא שריטה (הפאנל תמיד היה במארז) .

אני מוכר ב-850 ש"ח ( סופי)

 

http://www.all4car.co.il/Product.asp?Pid=1158&Cat2Cat1ID =2094&Cat2ID=4833

 

 

-זוג קומפוננט 4 אינץ של חברהת JBL עם קרוסאובר במצב חדש

 

שלט כרטיס מחברת פיוניר אוניברסלי לכל מכשירי פיוניר הצורה של המכשירים החדשים!! 70 שקל!

שלט ג'ויסטיק מקצועי יותר ב 100 שקל

 

-*תיבה אקוסטית מקצועית לסאב 12 אינץ אטומה!!!כחדשה! 100 שקל

 

-*תיבה אקוסטית מקצועית לסאב 12 אינץ של חברת פייז!!עם 2 באס רפלקס! 150 שקל

 

-רמקולים אחוריים 6X9 של חברת DRAGSTER DC-903 במצב חדש היו בשימוש חצי שנה

 

http://www.selero.ru/shop/product38973.html נדירים בארץ! (90 RMS?)

 

לפרטים נוספים/לקבלת תמונות

0547213724

0502707074

 

176048018

אני לא נוסע מהר,אני טס נמוך

×
×
  • תוכן חדש...