Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה באורות הבלם - ניסאן ג'יוק 2014


מעבר לפיתרון נפתר ע"י yuvalsa,

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים חכמים,

 

עזרתכם בבעיה מוזרה

הרכב הוא ניסאן ג'וק 2014

כאשר האורות ברכב דולקים, אורות הברקס דולקים קבוע (גם בלי ללחוץ ברקס)

כשהאורות כבויים, כאשר אני לוחץ ברקס מערכת המולטימדיה עוברת למצב לילה (כמו שמדליקים אורות - האורות בכפתורים במערכת המולטימדיה נדלקים והמסך נהיה יותר חשוך)

 

תופעת לוואי... כאשר האורות דולקים ואורות הברקס דולקים קבוע, לאחר כמה דקות נסיעה נדלקת הנורה של בקרת היציבות (זאת שמהבהבת כאשר בקרת היציבות עובדת).

כשאני מבטל אותה, מופיע הנורה של ביטול הבקרה, אך הנורה של הבקרה נשארת קבוע.

כאשר האורות כבויים אין נורה דל בקרת היציבות והרכב נוסע רגיל.

 

למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

תבדוק נורות בפנסים האחרונים - קורוזיה או מגעים שרופים בבתי נורות. תוודא שמורכבת נורות מתאימות. תפרק כל פעם נורה אחת ותראה אם התופעה ממשיכה. 

 

 

פורסם (נערך)

כנראה נורת בלם 2 מגעים מקצרת בעצמה, או שהורכבה נורת מגע 1 במקום 2, לפרק את הנורות בלם שמאל וימין ולבדוק.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם

ברכבים צרפתיים הרבה פעמים תקלה ביוניט אור בלם או לחילופין נורה שרופה, כמו שידידי @Buki שיער, יכולה לגרום לתופעות מוזרות כאלו באשר לאורות האחוריים.

וכן, ניסן זה צרפתי.

  • פיתרון
פורסם

---עדכון ----

 

למי שאין כוח לקרוא... בקצרה - נורה דפוקה

 

ולמי שרוצה את כל הסיפור (אולי יקרה למישהו וטוב שיהיה מידע):

הבעיה הייתה נורת ברקס/תאורה.

מסיבה לא ברורה המגעים התעוותו ובכל פעם שהאורות היו דלוקים גם כל אורות הברקס היו דולקים קבוע.

הנורה לא חדשה.

 

זה כנראה שיבש את המערכת, מה שגרם לנורה של בקרת היציבות להידלק קבוע ולסמן תקלה, במקביל לנורה הרכב לא נסע טוב, כאילו אין כוח... לחיצה בריאה על הדוושה והרכב לא עובר 3,000 סל"ד. משיכת הילוך עם לחיצה עדינה, עובר 3,000 סל"ד.... 

בדיעבד אני מבין שהמערכת הכניסה את הרכב למצב "בטוח" או משהו כזה, אבל באותו הרגע זה היה מטריד מאוד....

כשזה קרה פתחתי מכסה מנוע, בדקתי נזילות וכל דבר חריג (אולי טורבו?!).. והכול היה כמובן תקין, לא קלטתי בהתחלה שאורות ברקס דולקים קבוע.

 

במקביל להודעה פה בפורם (ולפני שעניתם תשובות מדוייקות) חפרתי בפורמים בחו"ל עד שמצאתי מישהו שתיאר את אותה הבעיה בדיוק, ואת הפיתרון... 

 

20250109_221311.jpg

  • אהבתי 4

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...