Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש רכב עם 30 אלף קמ שנתון 2017, מטופל טוב, היסטוריית טיפולים שנתית במוסך מורשה.

אם אין לי דרך לדעת איפה נסעו מה מי מו, אז האם הק"מ הנמוך אמור להרתיע מבחינת אי שימוש ונסיעות קצרות ?

 

בברכה

פורסם

מה מקור הרכב?

איזה יד הוא, וכמה זמן אצל הבעלים הנוכחי?

רכב שנסע 5,000 ק״מ בשנה הוא לא דבר נדיר, אבל, כמו כל רכב משומש, מצריך בדיקה יסודית.

אגב, אם היסטוריית הטיפולים, כולל הנסועה בכל טיפול (ואם יש - ברישיונות השנתיים) - עקביים זה מדבר לטובת הרכב. אבל אל תוותר על שום בדיקה.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני הייתי מתקדם לבדיקה, יש היסטוריה טיפולים שזה חשוב, תבדוק דוח סליקה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אוקי בדקתי את הנושא, מתברר שהרכב נסע נסיעות קצרות בתוך העיר חיפה, כנראה בכלל לא נסיעה בכבישים עירונים,

בערך 8 שנים על הכביש,

ממוצע של 4470 בשנה

372 בחודש

12.2 ביום

הרכב טופל אחת לשנה במרכזי עשו טיפולים מה שהמוסך אמר שצריך.

טיפול של 72 חודש.

וטיפול של 60 חודשים.

הכול לפי הספר.

 

מה אתם אומרים לגבי הנסיעות הקצרות האלו ?

בבדיקה במכון ידעו להגיד לי אם נעשה נזק ?

עריכה אחרונה על ידי Guyrguyr
פורסם

אין שום נזק. קח את הרכב לבדיקה. 

איזה דגם זה?

עושה רושם שמדובר ברכב לא מבוקש, אחרת כבר היה נחטף.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

מדובר בטויוטה,

אני רוצה לציין שאני אמור לשלם איזה 15 אחוז מעל המחירון בגלל הק"מ הנמוך.

ואין לי בעיה עם זה כל עוד באמת הק"מ הנמוך אומר שהרכב במצב מצוין, אבל אם זה דווקא בא כנגד המצב המכני שלו, אז אני עושה שטות, כי קראתי גם בפורום הזה שרכב שנסע מרחקים קצרים לא מתחמם מספיק וכזה..

לכן מתכנן לקחת לבדיקה וגם מתייעץ אתכם.

עריכה אחרונה על ידי Guyrguyr
פורסם

המחירים של טויוטה הזויים..  רכב במצב בינוני ומעלה נמכר באלפי שקלים (הרבה אלפים..) מעל תוך תקופה קצרה.

לעניין הנסועה - רוב הרכבים שקניתי בחיי היו בני שש ומעלה, שמורים ומיד ראשונה שנסעו עד 5000 ק"מ בשנה והיסטוריית טיפולים במורשה. קניתי בתנאי שהמחיר התאים לי בלי הרבה חפירות.

האחרון שבהם היה פאביה שנת 2012 שנקנה לפני שנה (רכב בן 11) עם 39000 ק"מ.

באף אחד מהם לא היו תקלות כתוצאה מהנסועה הנמוכה..

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
לפני כשעה, Guyrguyr כתב:

מה אתם אומרים לגבי הנסיעות הקצרות האלו ?

 

 

עדיפות קצרות מארוכות

פה ושם יש שירשורים עם תאוריות משונות על כך שזה לא טוב. אל תתרגש.

לפני 40 דקות, Guyrguyr כתב:

מדובר בטויוטה,

אני רוצה לציין שאני אמור לשלם איזה 15 אחוז מעל המחירון בגלל הק"מ הנמוך.

 

 

אם הכל נכון ואין הפתעות זה רכב שיימכר בקלות

 

15 אחוז מעל המחירון המשוקלל (שמתחשב בק"מ הנמוך)?

 

בכל מקרה נראה רכב מוצלח. אם אתה מתכנן להחזיקו זמן רב אז לא נורא בכלל לשלם מעל המחירון.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תאוריות משונות? ממש לא תאוריה וממש לא משונה, רכב שעושה נסיעות קצרות אפילו לא  מספיק להתחמם.
בכל מקרה ק"מ זה לא מדד לאיך שמרו על הרכב, אם הוא נראה טוב ולא מוזנח ובאמת יש היסטוריה מלאה והרכב טופל  כראוי, נשמע מעניין כל עוד המחיר לא מופרז.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

רכב היברידי שנסע רוב הזמן על המנוע החשמלי?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, ArikC כתב:

תאוריות משונות? ממש לא תאוריה וממש לא משונה, רכב שעושה נסיעות קצרות אפילו לא  מספיק להתחמם.
בכל מקרה ק"מ זה לא מדד לאיך שמרו על הרכב, אם הוא נראה טוב ולא מוזנח ובאמת יש היסטוריה מלאה והרכב טופל  כראוי, נשמע מעניין כל עוד המחיר לא מופרז.

 

ברור שיכול להיות רכב שנסע מעט ומצבו לא טוב בגין כך. באופן ספציפי בגלל אופן שימוש מסויים.

 

אבל התיאוריות משונות כי מה שיודעים זה סך הנסועה ולא אופן השימוש הספציפי.

 

בשורה התחתונה אם מבודדים את הקילומטראז'  משאר המשתנים בין שני רכבים אז בין רכב שעשה 3,000 בשנה לאחד שעשה 10,000 בשנה יש להעדיף בבירור את ה 3000. וכל תיאוריה להעדיף את ה 10,000 היא משונה ושגויה.

 

כי הנזק של נסיעות קצרות ומנוע שלא התחמם יכול באות המידה ברכב שעשה 10,000 וברכב שעשה 3,000 בשנה.

 

שורה תחתונה היא שרכב עם פחות ק"מ זה יתרון.  

 

ברור שקילומטראז זה לא המדד היחיד ולא טענתי אחרת. אבל ביחס לקילוחמטראז': פחות קילומטראז זה טוב. כל רעיון לפיו צריך להזהר מרכב עם מעט קילומטראז בגלל מיעוט הנסועה הוא שגוי. מכל רכב צריך להזהר במידה מסויימת אבל מיעוט הנסועה לכשעצמו הוא חד משמעית יתרון

 

לפני 59 דקות, sperial כתב:

רכב היברידי שנסע רוב הזמן על המנוע החשמלי?

 

נראה לי אחלה. בהנחה שטופל כנדרש.

 

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

המחיר הוא 30 אחוז מעל המחירון שלו.

עדיין מציאה לדעתכם ? (אמנם היה יד1 בליסינג אז זה כבר יוריד איזה 10 אחוז)

עד כמה רכב כזה עדיף במחיר כזה מאשר רכב במחיר של 10 אלף שח פחות אבל שעשה למשל פי 3 אלף ק"מ וטופל לא במוסך מורשה אלא פרטי שבו נגיד טיפל קצת פחות לפי הספר ?

נניח רכב שעשה 50 אלף וטופל סבבה במוסך פרטי, לעומת 100 אלף ק"מ שטופל פיקס במורשה לפי הספר חלפים והוראות יצרן.

האם רוב המוסכים פרטים דואגים להשתמש בחלפים מקוריים ועובדים לפי הוראות יצרן ?

 

אודה לדעה שלכם, האם זה מהותי הוראות יצרן וחלפים מקוריים? גם פלאגים, סוג שמן, והחלקים הקטנים שיש בטיפולים.

עריכה אחרונה על ידי Guyrguyr
פורסם

אנחנו מחזיקים יונדאי I20 שנת 2015 שעברה רק 53K ק"מ מסוף שנת 2016.
אצלנו מדובר ברכב שני (לצד רכב ליסינג מהעבודה). לפני 4 שנים, מאז עידן העבודה ההיברידית, היונדאי נוסע כ-2000 ק"מ בשנה, בעיקר נסיעות שכונתיות ופעמים ספורות בשנה גם מירושלים למרכז.
הרכב מפגין אצלנו אמינות מצויינת, ומעבר לבלאי טבעי של מצבר וצמיגים - מגיע למוסך לטיפול תקופתי בלבד.
לדעתי ולנסיוני - אין מניעה לרכוש רכב עם ק"מ נמוך שטופל ותוחזק כמו שצריך.

פורסם
בתאריך 25.10.2024 בשעה 21:49, razi_pazi כתב:

 

ברור שיכול להיות רכב שנסע מעט ומצבו לא טוב בגין כך. באופן ספציפי בגלל אופן שימוש מסויים.

 

אבל התיאוריות משונות כי מה שיודעים זה סך הנסועה ולא אופן השימוש הספציפי.

 

בשורה התחתונה אם מבודדים את הקילומטראז'  משאר המשתנים בין שני רכבים אז בין רכב שעשה 3,000 בשנה לאחד שעשה 10,000 בשנה יש להעדיף בבירור את ה 3000. וכל תיאוריה להעדיף את ה 10,000 היא משונה ושגויה.

 

כי הנזק של נסיעות קצרות ומנוע שלא התחמם יכול באות המידה ברכב שעשה 10,000 וברכב שעשה 3,000 בשנה.

 

שורה תחתונה היא שרכב עם פחות ק"מ זה יתרון.  

 

ברור שקילומטראז זה לא המדד היחיד ולא טענתי אחרת. אבל ביחס לקילוחמטראז': פחות קילומטראז זה טוב. כל רעיון לפיו צריך להזהר מרכב עם מעט קילומטראז בגלל מיעוט הנסועה הוא שגוי. מכל רכב צריך להזהר במידה מסויימת אבל מיעוט הנסועה לכשעצמו הוא חד משמעית יתרון

 

 

נראה לי אחלה. בהנחה שטופל כנדרש.

 

ממש לא מחייב,
רכב עם תיבה רובוטית כפולת מצמדים (סקודה כלשהיא לדוגמא) לדעתיאם ניקח כדוגמא רכב שעשה ב5 שנים 80K ק"מ כלבנסועה בין עירונית וללא פקקים עדיף (לדעתי) מרכ שנסע באותו פרק זמן 45K ק"מ נניח בנסועה פקוקה בתל אביב.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...