Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז אם אתה "הולך בגדול", אני מבין שאמריקאיות לא מתאימות לך (למרות שזה ממש הכיוון - רכבים גדולים ונוחים). תקן אם אחרת.

ואתה רוצה ג'יפון ,ולא רכב מנהלים מרווח, נמוך וארוך.

 

עוד דגמים שאולי יתאימו.

 

יש רכבים מרווחים, אבל יותר יקרים -

 

יש קיה סורנטו. מחיר לבנזין 2.5 עם תיבה רגילה -  כ- 244 אלף.

אם תרצה מושב חשמלי, תאלץ לעלות ברמת הגימור- כ- 278 אלף.

 

יש סובארו איבולטיס שיכולה להתאים - החל מ- 290 אלף.

 

יש לסובארו גם את  האאוטבק. פחות מרווח, אבל המחיר בהתאם. החל מ-240 אלף לא כולל אגרה.

למרות המידות "על הנייר", צריך לראות שלא יהיה צפוף מאחורה.

ואם אתה מזמין נסיעת-מבחן, לבדוק גם שיש מספיק זכרונות למושב החשמלי, ושהם אכן עובדים.

 

או שאולי גם הפעם תרד במחיר ותיקח משומשת?

 

בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי ntd
פורסם

אלו כבר סכומים שאני לא רוצה להשקיע.

תודה על המענה המפורט.

 

לפני 28 דקות, ntd כתב:

רכב מנהלים מרווח, נמוך וארוך

חשבתי על יונדאי סונטה היברידית. לי זה נראה מצוין.

האשה פסלה. נראה לה רכב של זקנים 😃

  • מצחיק 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעתיים, פינדר כתב:

חשבתי על זה. נראה לי שהיא פחות מרווחת.

אנסה להגיע לאולם תצוגה ולהתרשם.

אטקה וקארוק זה אותו הרכב.

תבדוק טוב אם מתאים לכם כי לנו מאחור עם 3 מבוגרים לא גדולים במיוחד צפוף.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 7 שעות, פינדר כתב:

שום דבר לא דרמטי.

סתם מבאס לשלם 220 אלף ולא להמשיך לפמפם את ההגבהה הידנית.

 

 

פשוט זה הדבר היחיד שציינת.

בסוף אין רכבים מושלמים. אם זה ממצה את רשימת החסרונות נראה לי טוב מאוד.

 

אבל אני יכול להבין. עניין של טעם והעדפה אישית.

 

אולי הפתרון הוא בשלטון נוקשה לפיו כל הנהגים למעט המבוגר ביותר חייבים להחזיר את את המושב לקדמותו. תעשה אאוטסורסינג לחישמול.... (((-;

פורסם
לפני 23 שעות, פינדר כתב:

כפול המצמדים של vag כבר מספיק בוגר ולא בעייתי.

נכון,

ועדיין יש מי ששבוי בתפיסה שעדיף לו משהו אחר.

הנה כל האלטרנטיבות 😉

IMG_0174.thumb.jpeg.66193fcf26a8ff5fe280e7f2d5c6a883.jpeg 

 

  • מצחיק 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

טיגואן אולספייס, הדגם המאובזר, מתצוגה.

על הכביש ב221 אלף, כולל איתוראן, במקום 246 אלף.

נסעתי ברכב מבחן ונהנתי. השתחלתי לשורה השלישית והיא שמישה לגמרי.

שווה?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

ברכישה מסוג כזה ממליץ לבדוק מצב הבעלות על הרכב. על שם מי הוא רשום? היבואן, אדם פרטי הקשור ליבואן, 0 ק''מ וכד'. לכל אחת מהן יש משמעות לגבי מחיר הרכב היום ברכישה, לצרכי ביטוח, ומחירו בשוק בעתיד. בהצלחה 

פורסם

טוב, נאלצתי לעשות משהו שאני לא אוהב ולקבל החלטה מהירה.

הרכב נרכש, רגע לפני שהיבואן צריך לרשום אותו על שמו ולהעביר לאוטו דיל, למכירה כיד 2.

למרות המצב לא היה מוכן להוריד עוד שקל.

מבחינתי מדובר ברכב מאובזר בכל מה שרציתי, כולל מושבים חשמליים עם זכרונות 😀

לא מצאתי רכב אחר עם רמת אבזור כזו, במחיר כזה, למעט רכבים סינים.

תודה לכל מי שטרח וענה.

  • אהבתי 9

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

האוטו אולי קצת כבד למנוע הזה מבחינת זריזות, אבל הוא בהחלט יסחב אותו למהירויות בלתי סבירות ללא מאמץ.

אם מצאת בו את כל מה שרצית מבחינת אבזור + היתרון בכך שהוא 7 מקומות, במחיר יחסית שפוי לשוק היום - כנראה שעשית עסקה מצויינת.

 

תתחדש וסע בדרכים טובות!

 

שים איזו תמונה, שנראה במה מדובר...

 

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • אהבתי 1
פורסם

זה ממש להסתכל על חצי הכוס הריקה.

הרי מה שאתה משער שיפגע במחירון זה בדיוק מה שאפשר הנחה כעת. על הנייר 25,000 שח. כנראה שבפועל פחות. אבל עדיין סכום משמעותי. 

 

היות ופותח השרשור חורג ממנהגו ברכישת רכב חדש נראה שהןא לא מתכנן להחליף את הרכב הזה תוך זמן קצר 

כך שכנראה ההנחה כעת גדולה מירידת המחירון העתידית במכירה עוד נניח 6 שנים

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...