Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהו הרכב הכי, לא נוח, שנהגתם עליו?


ariel000

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, Buki כתב:

סתם מתוך סקרונות, איך אתם, לאו דווקא אתה ספציפית מגדירים רכב לא נוח?

 

לדוגמא לסנדרו יש נוחות נסיעה מצויינת. מתלים רכים. סופג שיבושים טוב. כיסאות ותנוחת ישיבה בסדר גמור. מרווח בסדר גמור. 

 

הוא לא מודרני, לא מאובזר, זה כן. הגיר הידני אחלה, ברובוטי לא נהגתי, אומרים שגרוע. 

 

 

אבל זה לא בדיוק "רכב לא נוח".

 

שאלה מאוד יפה בוקי.

מבחינתי, התנאי הראשון הוא, רכב שיש לי מקום לרגליים ואני לא צריך להיות עם רגליים מקופלות.

אני 1.90, לא גבוה, אבל יש רכבים כמו ההונדה גאז שזה פשוט היה סיוט.

יחי ההבדל הקטן והגדול, ב-508 שהיתה, לא היה לי בעיה של מקום, אומנם אף אחד לא יכל לשבת מאחורי, אבל לא נורא.

 

 

לפני כשעה, Liquidator כתב:

יצא לי גם לנהוג על איזוסו סומו 7.5 טון זבל של משאית, לא נוחה בשיט, מרגיש כמו טנדר מוגדל ולא משאית ובידוד רעשים שלו על הפנים.

 

יצא לי גם לנהוג על קראפטר 5 טון יחסית היה נוח, הפלוס שהיה בכסא נהג מסאז' שאפשר לכוון וגם חיישן מקדימה, אחורה ומצלמת רוורס ומזגן יחסית מאוד חזק.

 

מצלמת רוורס זה כבר אצל הצעירים, לא היתה לי מצלמה במרצדס ולכן בדקתי חוזק של עמוד יסוד ומסתבר שהם די חזקים.

  • מצחיק 1

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, ariel000 כתב:

 

שאלה מאוד יפה בוקי.

מבחינתי, התנאי הראשון הוא, רכב שיש לי מקום לרגליים ואני לא צריך להיות עם רגליים מקופלות.

אני 1.90, לא גבוה, אבל יש רכבים כמו ההונדה גאז שזה פשוט היה סיוט.

יחי ההבדל הקטן והגדול, ב-508 שהיתה, לא היה לי בעיה של מקום, אומנם אף אחד לא יכל לשבת מאחורי, אבל לא נורא.

 

 

 

מצלמת רוורס זה כבר אצל הצעירים, לא היתה לי מצלמה במרצדס ולכן בדקתי חוזק של עמוד יסוד ומסתבר שהם די חזקים.

מצלמת רוורס עושה לך חיים קלים בחנייה, נותנת לך שדה ראייה בשטח מת, ויש רכבים שיש להם מצלמות כמו מרצדס שהן ממש איכותיות שמראה לך לפי הקו אם אתה ישר ואיך להחחנות לפי הסימון לא רק במרצדס בכל הרכבים החדישים.

 

לי אישית ברכב הפרטי שלי אין מצלמת רוורס ולא התקנתי, כי אני רגיל להחנות ללא מצלמת רוורס, יש רק חיישן רוורס שזה גם לדעתי נוח.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים גם אפשר למצוא את אותו הרכב כביכול אבל שני דגמים שונים, האחד נוח, השני לא

 

500 רגילה עם גיר רובוטי ששכרתי פעמיים, פעמיים יצאתי מהרכב מאוהב ורענן.

 

גרסאת אבארט' ומהר מאוד הבנתי שתנוחת הישיבה והמתלים זה כנראה סטוץ ולא יותר.

 

עדיין מאוהב אבל

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויטה פריוס C , השכרה בארהב, דגם אמריקאי לפני איזה עשור.

 

חבר אמר לי תזמין היברידית, בטח תקבל קאמרי. אז זהו, הוא קיבל קאמרי. מדונדשת. Gps ומולטימדיה וכו. אני קיבלתי פריוס C. שזה בעצם יאריס היברידית. אבל עם האיבזור הכי מסכן שראיתי אי פעם.

אין כיוון הגה בכלל לדעתי, אולי רק גובה, אין כיוון מושב לגובה בכלללל. לא זוית בסיס המושב אפילו (שזה עבודה בעיניים ולא כיוון גובה אמיתי אבל גם זה היה משהו). 

אז כשכל המכוניות היו שם מפלצות, אני והרכב הפצפון שלי בסטייט שהשאר לא רואים משהו כזה קטן במראה...

 

זוועה. כאבי גב. אין לי מושג למה לא זרקתי אותה חזרה אחרי יום אצל ההשכרה ולקחתי משהו אחר. חודש של סבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני רכבים שלא ננהגו

 

אני: הונדה סיביק 1992 כשהיתה חדשה. הספיק לי קילומטר במושב הנוסע כדי להרגיש את הגב יומיים. והייתי צעיר.

 

אישתי: ג'יפ גראנד צ'ירוקי 2018 . היתה צריכה להחליט האם להגביה את המושב כדי להסתכל דרך החלון או להנמיך אותו ולהגיע לדוושות. לא היתה יכולה למצוא מצב מתאים לנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, sperial כתב:

אני: הונדה סיביק 1992 כשהיתה חדשה. הספיק לי קילומטר במושב הנוסע כדי להרגיש את הגב יומיים. והייתי צעיר.

 

 

סיוויק 95 ידנית (טרום תקנות היורו למיניהן) היה אחד הרכבים שהכי נהניתי לנהוג עליהם בצעירותי. לפני כניסת כל מונעי הטורבו למינהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

FSO פולונז טנדר, פיאט 124(במפתיע דווקא האונו היתה פיצוץ בנוחות), טנדר פיג'ו J5

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כמה שעולים לי לראש:

  • לאנסר ספורטבק שאבא שלי קיבל כחלופית. אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל - הכיסא היה איום ונורא, המתלים היו רכים מדי, הרכב היה רועש בצורה קיצונית והוא באופן כללי לא היה נעים לנסיעה. המצחיק זה שהנתונים היבשים שלו כמעט זהים לסיוויק האצ'בק (דור תשיעי) שהייתה לו אז, אבל הסיוויק הייתה טובה מהלאנסר בכל פרמטר ובאופן כללי הייתה יותר "מהודקת" מהלאנסר.
  • יונדאי טוסון מודל 2019. הפעם הבעיה הייתה יותר נקודתית: הזוויות והמרחקים בין ההגה לדוושות לכיסא סיכלו כל אפשרות למצוא תנוחת נהיגה שתהיה לי נוחה למשך יותר מ-10 דקות. משאר הבחינות (שיכוך, בידוד רעשים, התנהגות יחידת ההנעה) האוטו היה בסדר גמור.

הרכב הראשי שלי כרגע הוא ספייס סטאר, גם לא נוח במיוחד (בעיקר חסרה לי האפשרות להנמיך את הכיסא באיזה סנטימטר-שניים וקצת בידוד רעשים לא היה מזיק) אבל היתרונות שלו (חיסכון, אמינות, קלות תחזוקה, כושר תמרון) מחפים על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, elibaba כתב:

FSO פולונז טנדר, פיאט 124(במפתיע דווקא האונו היתה פיצוץ בנוחות), טנדר פיג'ו J5

למדתי נהיגה על פיאט 124,

יכול העיד שכרמל דוכס וחיפושית הרבה פחות נוחות.

מסי זה לא רק כדורגל,אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.12.2002 בשעה 19:51, kompy כתב:

הסיוטים הם:

 

(1)כרמל דוכס/רום כרמל.

(2)סובארו FF1.

(3)דייטסו קורה.

(4)טנדר פולונז.

(5)ניסאן וואנט(מסחרית).

 

זו רק רשימה חלקית מלפני כ-11.5 שנים.           

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנוסע לזמן קצר:

סוזוקי אגניס דור1 משנות ה2000 המוקדמות.

הרכב נוקשה וחובט בעמוד השדרה.

חבל, כי דווקא ממש אהבתי את העיצוב שלו .

כמו ג'יפון זעיר, עם יכולת מסוימת לרדת מדרך סלולה.

היה עיצוב רענן לתקופתו. כמה שנים אחר כך כולם עברו לסגנון הזה.

 

גם יודאי גטס דור ראשון היה בסגנון הזה, עיצוב קופסתי נאה ושימושי.

גם הוא מאוד לא נוח מבחינת המיתלים.

 

כנהג ממש לא בא לי לומר, זה סוג של בגידה באהובה וותיקה.

אבל כנראה שהמיני-מינורים שלי לא היו שיא הנוחות.

היו לי שתיים כאלה מנוע ליטר  אחת מודל 1978 , השניה 1983.

לא התקשתי למצוא תנוחת ישיבה סבירה מאחורי ההגה, למרות גובה מעל לממוצע.

פשוט יושב קרוב לריצפה. מקבע  עם בורג קבוע את מרחק הכסא מהדוושות.

מקבע את גב המושב באופן קשיח וקבוע, בלי יכולת לשחק עם הכיוונים.

 

פעם עשיתי טעות וניסיתי להכנס לתחום ה"שיפורים" הנחתי שהבולמים גמורים.

מצאתי צמד בולמים אחוריים למינימיינור במחיר סביר, הרכבתי אותם.

זה היה פשוט נורא, הרכב נתן לי זוגיות כמו סוס לא מאולף ועצבני.

החזרתי את הישנים, הגמורים והרכים.

ובא לציון גואל.

 

גם עם פז'ו 309 שהייתה שיא הנוחות בטח אחרי המעבר מהמינימיינור.

החלפת בולמים אחוריים וקדמיים פגעה בנוחות הרכב. הוא נהיה נוקשה וקצת חובט על שיבושים.

במקרה הזה השארתי אותם.

התחלתי לנהוג באופן נמרץ, יותר עם נטיה לנהיגה ספורטיבית.

אם הנוחות הלכה, לפחות נהנה בסיבובים מהאחיזה משופרת וזוית גלגול שטוחה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי נוח לי כשלא נוח לי. פרדוקס? אולי...

בלי מזגן, בלי מסכים, בלי חלונות, בלי דלתות גם, ואהה... גם בלי גג מעל הראש.

כשהחום מהאגזוז ומהרדיאטור מביא אותי לדרגת מדיום-רייר בקיץ,

וזה בתנאי שנעלתי נעליים גבוהות ומכנסיים ארוכים - אחרת זה כבר וול-דאן.

כן - בטח כבר הבנתם את הפואנטה. אופנוע.

 

איזה אוטו לא נוח? מצחיק...

מזגן, חלונות, משענת לגב(!), מכנסיים קצרים ובלי קסדה מזיעה?!? מה יכול להיות לא נוח בזה?

כל כך נוח שלפעמים הייתי פשוט נרדם. אולי לא באמת נרדם, אבל בטוח מנקר.

 

אז אני אסב את השאלה ל- איזה אופנוע הכי לא נוח לי?

 

1. במקום הראשון ללא ספק, הכי לא נוח שזכור לי זה - הארלי דייווידסון סטריט 750.

מין שיקוץ מוטורי שהארלי מייצרים בעצמם כדי להתחרות בחקיינים הזולים שלהם.

כשבחנתי אותו בעבר הגדרתי את תנוחת הישיבה עליו שזה "כמו לעשות גמדה בעמידה"

וחטפתי ביקורת על אי-PC ובאלבר-מוטו היבואן הודיעו לי שאני פרסונה-נון-גרטה אצלם בסוכנות.

 

2. ימאהה MT07. אופנוע נהדר שהיה לי פשוט כל כך קטן,

שאחרי חצי שעה של רכיבה נתפסו לי השרירים ברגליים, והייתי חייב לעצור למתיחות,

אבל בזה כנראה אפשר להאשים את חוסר הגמישות שלי יותר מאשר את האופנוע.

 

3. MV אגוסטה ברוטאלה 1000.

כאן זה כבר צביעות כמו להתלונן על פרארי או למבורגיני שלא נוח בהן...

אבל בכל זאת - אופנוע עם יותר כ"ס מק"ג, ללא מיגון רוח, שמנסה לעקור לך את הראש מהכתפיים בחצי גז

זה באמת ממש לא נוח ומשאיר צוואר תפוס לכמה ימים - אבל על זה הייתי מוכן להתלונן עוד כמה פעמים...

 

 

image003-640x427.jpg

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה מוריד שילגיה ושבעת הגמדים - ומבין שזה לא מה שציפית לו. 

  • מצחיק 1
  • לא הבנתי... 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או יותר גרוע.

תמיד יכול להיות יותר גרוע. 

בכמה רמות יותר גרוע. 

למשל. 

כשאתה מוריד "במבי" ומופתע.

 

מה הקשר לשירשור, האמת, לא הבנתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...