Jump to content

אולי אלי

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אולי אלי

  1. סוזוקי סמוראי 1989 גיפ סופה דור שני
  2. קרה אצלי פעם
  3. היי האם המכסה של הנאבה (שיש בה הברזות בשביל ברגי הגלגל) מתאימה בין המכוניות? גם מבחינת קוטר וגם מרחק חורים וגודל הברגים? (שניהם 4 ברגים) אשמח לעזרה תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...