Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש המלצה למחליפה למאזדה cx30


SunshineGC38

פוסטים מומלצים

בתאריך 16.6.2024 בשעה 08:29, SunshineGC38 כתב:

יש משהו מוזר ששמתי אליו לב 

החלק עליו יושבים (ברח לי השם שלו )

קצר מדי ולא תומך בכל הירך האחורית 

מה שהופך ישיבה ארוכה יחסית (כל בוקר 50דק') ללא נוחה .

האם ישנה דרך לשפר את המצב ?

אשמח להבין את המצב האופטימלי כדי לדעת מה לבדוק ברכב החדש שיירכש 

הרכבים היפנים וחלק מהקוראנים מצויידים במושב קצר . ברכבים קוראנים שמיוצרים באירופה המושב ארוך יותר. 

לגבי נוחות, בדוק את הנירו החדש, הוא שונה מהדור הקודם. גיסתי שנזקקת לרכב גבוה מהרגיל עקב בעיות גב , אומרת שהרכב מאד נוח.

 

ה טי-רוק, רכב נוח מאד. מנסיון נהיגה בכזה, אמנם שלא במודל הנוכחי,  על פני למעלה מאלף קילומטרים בשבוע (לא בארץ) הרכב נוח מאד. 

  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמיתה לעבודה (רחבת מימדים עם כאבי גב) רכשה את הniro היבריד החדש.
עלה כ 180K על הכביש.

מלבד המחיר, הרכב ממש נוח ומאובזר. היא ממש מרוצה מהבחירה שלה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הטי רוק בגרסת קומפורטליין פלוס הוא עם כיסאות שונים ( כיסאות קומפורט כמו בטיגואן) 

הגיר הוא גיר יבש אבל כבר מזמן אין בעיות בגירים האלו הם מספיק אמינים . מה שכן יש מן רעשי דפיקות כאלה בהעברה מראשון לשני אבל זה ככה בכ להגירים היבשי םשל הקונצרן וזה בסדר זה תקין

 

אם אתה רוצה גיר רטוב אתה צריך לקנות את המנוע 1500 או 2000  וזה יש רק בטיגואן ,  טי רוק וגולף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכישה מתוכננת לתחילת שנה הבאה 

אם עד אז הגלף החדשה תימכר 

היא בהחלט אופציה.

בזמנו בחנתי את הגולף ואחותה מבית סיאט. גולף הייתה יותר נוחה.

בוודאות ארכוש מנוע 1.5מינימום

כי הרכב יירכש עם הלוואה של ביטוח לאומי שהיא הנחה במיסים. בבדיקה האחרונה שעשיתי, ההטבה המקסימלית הייתה עבור מנועי 1.4 ומעלה .

האם החבטות של הגיר נעלמו במעבר לגיר הרטוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, חגאי א כתב:

אכן הטי רוק בגרסת קומפורטליין פלוס הוא עם כיסאות שונים ( כיסאות קומפורט כמו בטיגואן) 

הגיר הוא גיר יבש אבל כבר מזמן אין בעיות בגירים האלו הם מספיק אמינים . מה שכן יש מן רעשי דפיקות כאלה בהעברה מראשון לשני אבל זה ככה בכ להגירים היבשי םשל הקונצרן וזה בסדר זה תקין

 

אם אתה רוצה גיר רטוב אתה צריך לקנות את המנוע 1500 או 2000  וזה יש רק בטיגואן ,  טי רוק וגולף

 לא הצלחתי למצוא את המקורות בעניין

הגיר הרטוב במנוע 1.5 בטי רוק 

אודה לקישור.

 

האם ניתן לזהות באולם התצוגה מהו סוג הגיר?

לאנשי השיווק אני פחות מאמין באופן כללי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...