Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 16.6.2024 בשעה 08:29, SunshineGC38 כתב:

יש משהו מוזר ששמתי אליו לב 

החלק עליו יושבים (ברח לי השם שלו )

קצר מדי ולא תומך בכל הירך האחורית 

מה שהופך ישיבה ארוכה יחסית (כל בוקר 50דק') ללא נוחה .

האם ישנה דרך לשפר את המצב ?

אשמח להבין את המצב האופטימלי כדי לדעת מה לבדוק ברכב החדש שיירכש 

הרכבים היפנים וחלק מהקוראנים מצויידים במושב קצר . ברכבים קוראנים שמיוצרים באירופה המושב ארוך יותר. 

לגבי נוחות, בדוק את הנירו החדש, הוא שונה מהדור הקודם. גיסתי שנזקקת לרכב גבוה מהרגיל עקב בעיות גב , אומרת שהרכב מאד נוח.

 

ה טי-רוק, רכב נוח מאד. מנסיון נהיגה בכזה, אמנם שלא במודל הנוכחי,  על פני למעלה מאלף קילומטרים בשבוע (לא בארץ) הרכב נוח מאד. 

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אכן הטי רוק בגרסת קומפורטליין פלוס הוא עם כיסאות שונים ( כיסאות קומפורט כמו בטיגואן) 

הגיר הוא גיר יבש אבל כבר מזמן אין בעיות בגירים האלו הם מספיק אמינים . מה שכן יש מן רעשי דפיקות כאלה בהעברה מראשון לשני אבל זה ככה בכ להגירים היבשי םשל הקונצרן וזה בסדר זה תקין

 

אם אתה רוצה גיר רטוב אתה צריך לקנות את המנוע 1500 או 2000  וזה יש רק בטיגואן ,  טי רוק וגולף

פורסם

הרכישה מתוכננת לתחילת שנה הבאה 

אם עד אז הגלף החדשה תימכר 

היא בהחלט אופציה.

בזמנו בחנתי את הגולף ואחותה מבית סיאט. גולף הייתה יותר נוחה.

בוודאות ארכוש מנוע 1.5מינימום

כי הרכב יירכש עם הלוואה של ביטוח לאומי שהיא הנחה במיסים. בבדיקה האחרונה שעשיתי, ההטבה המקסימלית הייתה עבור מנועי 1.4 ומעלה .

האם החבטות של הגיר נעלמו במעבר לגיר הרטוב?

פורסם
לפני 4 שעות, חגאי א כתב:

אכן הטי רוק בגרסת קומפורטליין פלוס הוא עם כיסאות שונים ( כיסאות קומפורט כמו בטיגואן) 

הגיר הוא גיר יבש אבל כבר מזמן אין בעיות בגירים האלו הם מספיק אמינים . מה שכן יש מן רעשי דפיקות כאלה בהעברה מראשון לשני אבל זה ככה בכ להגירים היבשי םשל הקונצרן וזה בסדר זה תקין

 

אם אתה רוצה גיר רטוב אתה צריך לקנות את המנוע 1500 או 2000  וזה יש רק בטיגואן ,  טי רוק וגולף

 לא הצלחתי למצוא את המקורות בעניין

הגיר הרטוב במנוע 1.5 בטי רוק 

אודה לקישור.

 

האם ניתן לזהות באולם התצוגה מהו סוג הגיר?

לאנשי השיווק אני פחות מאמין באופן כללי 

פורסם

קשה למצוא במדוייק אזה גיר יש ב טי-רוק 1.5 , אבל ככל שידוע המנועים החזקים יותר ניתנים לשיפור ולכן מצויידים בגיר שמחזיק מומנט גבוה יותר מהגיר יבש. ככל שאני יודע הגירים בדגמים שמצוידים במנוע 1.5 הם רטובים .

בכל אופן ממליץ על נסיעת מבחן בתנאים עירוניים, על מנת לחוות את החלפת ההילוכים. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

כשמועד ההחלפה יתקרב (בסביבות דצמבר)

אקבע נסיעות מבחן על כל הרכבים.

קארוק רכב גדול מדי עבורי.

מעדיף רכבים דמוי קוביה שיודעים להציע מרחב פנים עדיף בזכות המבנה שלהם 

פורסם

הקשקאי החדש הוא לא מציאה גדולה למרות המראה החיצוני. כל עוד המנוע הוא אותו מנוע רנו 1.3 או 1.2  ״הידוע״ 

 

יותר מ-25,000 כלי רכב שמונעים במנועי ה-1.33 ליטר שניסאן ורנו פיתחו יחד עם מרצדס מתגלגלים על כבישי ישראל עם פגם שעלול לגרום להרס מנועים ונזק של עשרות אלפי שקלים. כך נטען בתביעה ייצוגית שהוגשה השבוע

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 37 דקות, zaf כתב:

הקשקאי החדש הוא לא מציאה גדולה למרות המראה החיצוני. כל עוד המנוע הוא אותו מנוע רנו 1.3 או 1.2  ״הידוע״ 

 

יותר מ-25,000 כלי רכב שמונעים במנועי ה-1.33 ליטר שניסאן ורנו פיתחו יחד עם מרצדס מתגלגלים על כבישי ישראל עם פגם שעלול לגרום להרס מנועים ונזק של עשרות אלפי שקלים. כך נטען בתביעה ייצוגית שהוגשה השבוע

 

בוא, זה לא כזה סיפור גדול. בכמות מצומצמת של מנועים אלה מתפתחת דליפה מהתרמוסטט. מצד אחד, זה לא בסדר - לא אמור לקרות במנוע תקין. מצד שני, אם תנהג כפי שאומרים לך בכל ספר רכב ותבדוק את מפלסי הנוזלים באופן תדיר, ולא אחת לשנה במוסך - תוכל לזהות את זה הרבה לפני שיהיה כשל במנוע. החלפת תרמוסטט כזה תתבצע באחריות (או אפילו אחרי, תלוי לאן תלך התביעה הזו).

פורסם

למה לי לחיות בחרדה, שכל יום יכולה להתפתח תקלה ידועה   רק כי הרכב באחריות. 

כמה תקלות ידועות קורות במנועי טויוטה?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...