Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש המלצה למחליפה למאזדה cx30


SunshineGC38

פוסטים מומלצים

בתאריך 16.6.2024 בשעה 08:29, SunshineGC38 כתב:

יש משהו מוזר ששמתי אליו לב 

החלק עליו יושבים (ברח לי השם שלו )

קצר מדי ולא תומך בכל הירך האחורית 

מה שהופך ישיבה ארוכה יחסית (כל בוקר 50דק') ללא נוחה .

האם ישנה דרך לשפר את המצב ?

אשמח להבין את המצב האופטימלי כדי לדעת מה לבדוק ברכב החדש שיירכש 

הרכבים היפנים וחלק מהקוראנים מצויידים במושב קצר . ברכבים קוראנים שמיוצרים באירופה המושב ארוך יותר. 

לגבי נוחות, בדוק את הנירו החדש, הוא שונה מהדור הקודם. גיסתי שנזקקת לרכב גבוה מהרגיל עקב בעיות גב , אומרת שהרכב מאד נוח.

 

ה טי-רוק, רכב נוח מאד. מנסיון נהיגה בכזה, אמנם שלא במודל הנוכחי,  על פני למעלה מאלף קילומטרים בשבוע (לא בארץ) הרכב נוח מאד. 

  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמיתה לעבודה (רחבת מימדים עם כאבי גב) רכשה את הniro היבריד החדש.
עלה כ 180K על הכביש.

מלבד המחיר, הרכב ממש נוח ומאובזר. היא ממש מרוצה מהבחירה שלה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הטי רוק בגרסת קומפורטליין פלוס הוא עם כיסאות שונים ( כיסאות קומפורט כמו בטיגואן) 

הגיר הוא גיר יבש אבל כבר מזמן אין בעיות בגירים האלו הם מספיק אמינים . מה שכן יש מן רעשי דפיקות כאלה בהעברה מראשון לשני אבל זה ככה בכ להגירים היבשי םשל הקונצרן וזה בסדר זה תקין

 

אם אתה רוצה גיר רטוב אתה צריך לקנות את המנוע 1500 או 2000  וזה יש רק בטיגואן ,  טי רוק וגולף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכישה מתוכננת לתחילת שנה הבאה 

אם עד אז הגלף החדשה תימכר 

היא בהחלט אופציה.

בזמנו בחנתי את הגולף ואחותה מבית סיאט. גולף הייתה יותר נוחה.

בוודאות ארכוש מנוע 1.5מינימום

כי הרכב יירכש עם הלוואה של ביטוח לאומי שהיא הנחה במיסים. בבדיקה האחרונה שעשיתי, ההטבה המקסימלית הייתה עבור מנועי 1.4 ומעלה .

האם החבטות של הגיר נעלמו במעבר לגיר הרטוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, חגאי א כתב:

אכן הטי רוק בגרסת קומפורטליין פלוס הוא עם כיסאות שונים ( כיסאות קומפורט כמו בטיגואן) 

הגיר הוא גיר יבש אבל כבר מזמן אין בעיות בגירים האלו הם מספיק אמינים . מה שכן יש מן רעשי דפיקות כאלה בהעברה מראשון לשני אבל זה ככה בכ להגירים היבשי םשל הקונצרן וזה בסדר זה תקין

 

אם אתה רוצה גיר רטוב אתה צריך לקנות את המנוע 1500 או 2000  וזה יש רק בטיגואן ,  טי רוק וגולף

 לא הצלחתי למצוא את המקורות בעניין

הגיר הרטוב במנוע 1.5 בטי רוק 

אודה לקישור.

 

האם ניתן לזהות באולם התצוגה מהו סוג הגיר?

לאנשי השיווק אני פחות מאמין באופן כללי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה למצוא במדוייק אזה גיר יש ב טי-רוק 1.5 , אבל ככל שידוע המנועים החזקים יותר ניתנים לשיפור ולכן מצויידים בגיר שמחזיק מומנט גבוה יותר מהגיר יבש. ככל שאני יודע הגירים בדגמים שמצוידים במנוע 1.5 הם רטובים .

בכל אופן ממליץ על נסיעת מבחן בתנאים עירוניים, על מנת לחוות את החלפת ההילוכים. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמועד ההחלפה יתקרב (בסביבות דצמבר)

אקבע נסיעות מבחן על כל הרכבים.

קארוק רכב גדול מדי עבורי.

מעדיף רכבים דמוי קוביה שיודעים להציע מרחב פנים עדיף בזכות המבנה שלהם 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקשקאי החדש הוא לא מציאה גדולה למרות המראה החיצוני. כל עוד המנוע הוא אותו מנוע רנו 1.3 או 1.2  ״הידוע״ 

 

יותר מ-25,000 כלי רכב שמונעים במנועי ה-1.33 ליטר שניסאן ורנו פיתחו יחד עם מרצדס מתגלגלים על כבישי ישראל עם פגם שעלול לגרום להרס מנועים ונזק של עשרות אלפי שקלים. כך נטען בתביעה ייצוגית שהוגשה השבוע

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, zaf כתב:

הקשקאי החדש הוא לא מציאה גדולה למרות המראה החיצוני. כל עוד המנוע הוא אותו מנוע רנו 1.3 או 1.2  ״הידוע״ 

 

יותר מ-25,000 כלי רכב שמונעים במנועי ה-1.33 ליטר שניסאן ורנו פיתחו יחד עם מרצדס מתגלגלים על כבישי ישראל עם פגם שעלול לגרום להרס מנועים ונזק של עשרות אלפי שקלים. כך נטען בתביעה ייצוגית שהוגשה השבוע

 

בוא, זה לא כזה סיפור גדול. בכמות מצומצמת של מנועים אלה מתפתחת דליפה מהתרמוסטט. מצד אחד, זה לא בסדר - לא אמור לקרות במנוע תקין. מצד שני, אם תנהג כפי שאומרים לך בכל ספר רכב ותבדוק את מפלסי הנוזלים באופן תדיר, ולא אחת לשנה במוסך - תוכל לזהות את זה הרבה לפני שיהיה כשל במנוע. החלפת תרמוסטט כזה תתבצע באחריות (או אפילו אחרי, תלוי לאן תלך התביעה הזו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לי לחיות בחרדה, שכל יום יכולה להתפתח תקלה ידועה   רק כי הרכב באחריות. 

כמה תקלות ידועות קורות במנועי טויוטה?

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...