Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא יודע למה
משהו בדלת/חלון צד האחורי  ובפרופורציות של האוטו מזכיר לי רכב אחר. (שאולי הוא ה C-SUV המקורי? (ו 4X4))
image.thumb.png.7e203097119b2878417a1216f328066d.png

image.thumb.png.0b91762544d0c1834a7864cc76edd5c4.png

עריכה אחרונה על ידי BassDriver
  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

מציע שתבדוק את הקיה סלטוס. רכב שמיועד במקור לשוק האמריקאי. רכב גבוה,מתלים רכים - תענוג של נסיעה. מנוע 2.0 ליטר,149 כ"ס.

גיר רציף. הדגם המפואר מגיע עם איבזור מקסימלי ומערכות בטיחות מושלמת. מרווח כולל תא מטען.

חוויה של נהיגה.

 

עריכה אחרונה על ידי amirnat
  • מעניין 1
פורסם
לפני שעה, BassDriver כתב:

לא יודע למה
משהו בדלת/חלון צד האחורי  ובפרופורציות של האוטו מזכיר לי רכב אחר. (שאולי הוא ה C-SUV המקורי? (ו 4X4))
image.thumb.png.7e203097119b2878417a1216f328066d.png

image.thumb.png.0b91762544d0c1834a7864cc76edd5c4.png

אוי ואבוי 

ברגע אחד ירדה לי כל ההתלהבות מהרכב 😳

לפני שעה, amirnat כתב:

מציע שתבדוק את הקיה סלטוס. רכב שמיועד במקור לשוק האמריקאי. רכב גבוה,מתלים רכים - תענוג של נסיעה. מנוע 2.0 ליטר,149 כ"ס.

גיר רציף. הדגם המפואר מגיע עם איבזור מקסימלי ומערכות בטיחות מושלמת. מרווח כולל תא מטען.

חוויה של נהיגה.

 

בשבועות הקרובים מתכנן להתחיל להסתובב בסוכנויות.

הסלטוס בהחלט מועמדת 

מעניין אם השתנה בה משהו משנת 2021

אז לא התחברתי ככ לעיצוב הריבועי שלה 

פורסם
לפני 11 שעות, zaf כתב:

יוצא בקרוב

image.thumb.png.d036e59f3738f38d7cff57dc81a8db03.png

טעות בכותרת, זו מתייחסת ל T ROC, התוכן ל T CROSS והתוכן מדויק. בראשונה לא מכיר שינויים מתוכננים, למרות גילה, ומדובר במכונית מעולה, לא פחות מכך, אבל לא זולה במיוחד. ממליץ על נסיעת מבחן בכל אחת מהרלבנטיות. 

לפני 10 שעות, SunshineGC38 כתב:

אוי ואבוי 

ברגע אחד ירדה לי כל ההתלהבות מהרכב 😳

בשבועות הקרובים מתכנן להתחיל להסתובב בסוכנויות.

הסלטוס בהחלט מועמדת 

מעניין אם השתנה בה משהו משנת 2021

אז לא התחברתי ככ לעיצוב הריבועי שלה 

לגמרי זהות. ארבעה גלגלים לשתי המכוניות ואפילו אותה זוית צילום, רק גג הברזנט מאפשר להבחין שמדובר בשתי מכוניות שונות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בדיוק קבעתי עם חבר להתחיל להסתובב בין שלל הסוכנויות 

ואז שברתי אצבע ברגל 

איזו באסה 

התכנון לבקר בקיה ובניסאן 

ברגע שארגיש יותר טוב 

ראיתי שיש כמה דגמים שמציעים אוורור

מושב נהג (מוזר שלא לכל המושבים)

האם מדובר בגימיק שיווקי?

פורסם

בקיה של אישתי, גימור פרימיום יש קרור וחימום מושבים (עור) . 

הקירור ממש טוב, במיוחד שאפשר להניע את הרכב מבחוץ (מרחק של מטר בערך) והרכב מתקרר עד שאתה נכנס. 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

נראה שבהתאם לרשימת דרישות שלך - אתה צריך לקנות סיטרואן.

מושבים נוחים מאוד, נסיעה רכה וטובה, אבזור מפנק עם ישיבה גבוהה וראיית כביש מצויינת.

אני מחזיק ב-2 סיטרואנים, אחד עם המנוע 1.2 שידוע לשמצה ורכב C5 איירקרוס גרסת הדיזל שלדעתי היא המתאימה לך.

תקבל גם בידוד רעשים מצויין ואבזור טוב מאוד עם צריכת דלק טובה (אצלי משולב סביב 1ל-17 עם לא מעט פקקים)

גם הסי 3 איירקרוס עשויה להתאים לך מאוד.

לך תעשה סיור ותתרשם

  • אהבתי 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

ספורטאז׳

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לאחר התרשמות מקרוב מכל הדגמים שהוצעו -

קארוק רכב מעולה

החשש מהגיר היבש קרוב לוודאי יגרום לי לרכוש cx30 חדשה.

חבל שהמאזדה לא שדרגו את הרכב מאז שנת 2021.

פורסם
בתאריך 30.8.2024 בשעה 23:13, amirnat כתב:

מציע שתבדוק את הקיה סלטוס. רכב שמיועד במקור לשוק האמריקאי. רכב גבוה,מתלים רכים - תענוג של נסיעה. מנוע 2.0 ליטר,149 כ"ס.

גיר רציף. הדגם המפואר מגיע עם איבזור מקסימלי ומערכות בטיחות מושלמת. מרווח כולל תא מטען.

חוויה של נהיגה.

 

 

הייתי בסוכנות קיה .

קצת התקשתי להיכנס לסלטוס , מפתן הדלת גבוה. 

פנים הרכב מאוד פשוט ודי מיושן.

פלסטיקים מבריקים (גם בcx30 זה קיים ואני לא מתחבר לזה).

המרחב במושב האחורי מצויין.

בנירו אין לי את הבעיה בכניסה

מושב הנהג הרגיש הרבה יותר אוחז ונוח

(לאחרונה קצת הצטמצמתי ברוחב 😉).

המרחב במושב האחורי מעולה בדומה לסלטוס.

משום מה, המשפחה נגד רכבים קוריאניים באופן כללי.

רכב אפשר להחליף, משפחה לא 😆

האופציות שלי -

להמשיך לcx30 נוספת

מבאס שהרכב לא השתנה משנת 21

או לכאורה לרדת ברמה וללכת על הטויוטה קרוס.

עברתי שוב פעם על כל השירשור.

הוזכר שרכבים יפנים שמיועדים לשוק האירופאי, מציעים מושבים נוחים יותר.

באילו דגמים מדובר?

 

פורסם
לפני שעה, SunshineGC38 כתב:

 

משום מה, המשפחה נגד רכבים קוריאניים באופן כללי.

 

 

תגיד להם שזה מדרום קוריאה.

 

  • מצחיק 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני חושב שה-CX30 אמורה לקבל מתיחת פנים בשנה הבאה

 

Model Release - Mazda UK Press Packs

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לפני 14 שעות, SunshineGC38 כתב:

לאחר התרשמות מקרוב מכל הדגמים שהוצעו -

קארוק רכב מעולה

החשש מהגיר היבש קרוב לוודאי יגרום לי לרכוש cx30 חדשה.

חבל שהמאזדה לא שדרגו את הרכב מאז שנת 2021.

אתה יודע כמה רכבים נוסעים עם גיר כזה? החשש מיותר.

פורסם

האם ישנו מדריך כתוב או סרטון 

המתאר כיצד רצוי לנהוג בעיר על מנת לא לגרום שחיקה מוגברת ולהמנע מהרעידות והקפיצות ?

לאור המגבלה שלי, עשיתי רישיון נהיגה על גיר פלנטרי.

תודה 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...