Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וורסיס 650 2024 או טרייסר 700 חדשים


wildlands2019

פוסטים מומלצים

אני פותח שרשור נוסף כי הכיוון משתנה קצת לכלי חדש יד 60K,

איך שני הכלים האלה?

הכי חשוב לי נוחות עם מורכבת,

אחרי זה חיסכון מבחינת דלק וטיפולים,

אמינות,

התנהגות,

מנוע.

 

מה מומלץ? 

והאם ישכלי אחר אולי ששווה יותר,

והאם הcb500x עבר הרבה שיפורי נוחות והתנהגות מאז הדור הראשון שהיה לי ב2015?

הבעיה בcb500x זה שכבר נמכר בחו"ל הnx500 החדש שכנראה יגיע בקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אחרי נסיעת מבחן בינתיים על הcb500x, נפסל, הוא מעולה ושופר, 

אך לא נוח בכלל, הרגשתי שאני נשען קדימה בכסא ואחרי חצי שעה התחילו לי כאבים בצדדי הישבן,

שאגב אחרי הרכיבה ישבתי על הטראנסאף אהיה לי יותר נוח, אך מדובר רק בישיבה.

 

הבנלי trk502x היה ממש נוח, אל יש כמה בעיות,

אמינות עתידית בסימן שאלה, כמו כן השוק עתידי,

פשטות,

מרווח קצר בין  טיפולים,

וגודל בעייתי בפקקים.

 

ויסטרום 650 כבר ממש מיושן במחיר יקר.

 

ורסיס 650 וטרייסר 700 עדיין ברשימה, אדע אחרי נסיעת מבחן,

אנסה לעדכן...

 

האם יש עוד המלצות?

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוורסיס הקטן הוא אחלה, אבל יש שמועות על בעייה במנוע, לא חקרתי לעומק כמה זה מבוסס.

את הטרייסר 700 אני לא מכיר, אבל יצא לי לרכב יום שלם על ה-MT07 עם אותו מנוע.

האופנוע היה לי קטן וצפוף אבל המנוע ממש אחלה.

הטרייסר שווה רכיבת מבחן. אמור להיות מרווח יותר מה MT.

 

אם היה לך CBX ואהבת את תנוחת הישיבה על הטרנסאלפ החדש, אז למה לא בעצם?

כבר ראיתי כמה כלים בני פחות משנה שמוצעים למכירה.

יש לי אחד כזה ואני מבסוט עליו אש...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית מצאתי את המושב של הטרנסאלפ לא נוח (עשיתי עליו נסיעת מבחן אבל גם בסוכנות היה לי סימן שאלה לגביו).

יש גם 800DE. אותו לא לקחתי לנסיעת מבחן אבל הישיבה עליו היתה נוחה מאוד. יש לי איזו תקווה שאבניר יביאו את ה800RE אבל לא עושה רושם שיש להם כוונה כזו.

יש גם את הסופר מטאור שבטח יהיה מאוד נוח אם אתה בסדר עם הפוזה.

 

לגבי הבעיות עם המנוע של הורסיס... עד כמה שאני יודע זה היה ממש מזמן וזה לא אקטואלי ביחס לכלים מהשנים האחרונות.

עריכה אחרונה על ידי omerkot
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטרנסאלף יקר, וראיתי את המודעות, מעניין, התקציב שלי זה 55,

אך אם לא אמצא משהו תוך חודש פלוס אבדוק אותו, בכל מקרה קבעתי נסיעת מבחן כדי להבין מה זה  אך זה עוד חודש וחצי, אין משהו לפני.

 

לגבי הסוזוקי, גם יקר, וגם אותו אבדוק במידת הצורך,

 

לגבי המטאור, לא רוצה ישיבה נמוכה, מעדיף אדוויצ'ר,

מה שכן, מעניין אותי מתי יגיע ההימאליון 450 החדש.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

מעדכן שבסוף אחרי נסיעת מבחן על הטראנסאלף, התרשמתי מאוד,

אני מתכוון להזמין אחד חדש אם לא אמצא משהו משומש במחיר סביר,

הייתי מזמין כבר עכשיו, הבעיה שאין את הצבע שאני רוצה, הטריקולור.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם כשאני הזמנתי לא היה.

אמרו שצריך להמתין כמה חודשים למשלוח חדש, ו... להוסיף 2000 שקל.

ויתרתי. לקחתי אפור.

אבל ראיתי שיצאה צביעה חדשה, לטעמי הרבה יותר יפה מהטריקולור הנוכחי.

או שאולי אני טועה וזה פרויקט עצמאי של מישהו. אחפש תמונה אח"כ.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיות המנוע של הורסיס נפתרו כבר בדור הקודם (קריסת שסתומים). הוא נוח עם מושב מרווח ומנוע נעים ולא הכי חזק ונבנה מראש כאדוונצר ומתפקד טוב.

במבצע הנוכחי שלו הוא עולה 53 וזה נכנס לך בתקציב עם עודף. מרווח טיפולים סבבה של פעם ב12 סבבה. 

 

הטרייסר נבנה על בסיס הmt ולא מרגיש ממש כמו אדוונצר יעודי. הוא יותר צפוף ומנוע יותר עצבני שזה נחמד בmt פחות באדוונצר. מרווח טיפולים כל 10. והכלי ערום לחלוטין מבקרות מצילות חיים או טכנולוגיה כלשהי. 

 

לבנלי יש גרסת 700 כבר שגם בגזרת התקציב. אבל כלי כבד ללא פרופורציה עם מרווח טיפולים קצרצר. 

 

הטראנסלפ החדש התגלה כאופנוע אקסטרה רך ולא בקטע טוב, הרבה מחליפים אותו מהר מאוד (במיוחד מי שחשב לעצמו שאפשר לרדת לשטח איתו והתאכזב) עדיין לא שנה בארץ וכבר נמכר במבצעים והנחות של כ5000 שח. כיד שנייה ניתן למצוא בתקציב שלך גם. אני מכיר כלי 2023 טריקולור למכירה עם מעט קמ אם אתה מעוניין לפני שאתה סוגר על חדש.

 

הסופר מטאור זה סגנון אחר לחלוטין. 

ההימלייאן 450 מושק בשלישי הקרוב, כלי מגניב אבל רק 40 סוסים, ככה שהוא החלש בחבורה, וקח בחשבון שיש תור וסביר להניח שאם תחליט ללכת על אחד כזה המסירה לא מיידית ויש זמן המתנה עקב הביקוש הרב.

 

בסוזוקי לא יצא לי להיתקל כמעט או לרכב בגרסה העדכנית. בעבר היה זכור ככלי תפל מאוד. סובארו. לא עושה שום דבר רע וגם לא שום דבר טוב. 

ממבט חטוף מיקום פילטר השמן החיצוני פגיע ביותר. 

 

אופציה נוספת (עם הקדמה של גילוי נאות כי אני עובד אצל היבואן)  אדוונצר 790 של Ktm, הדגם החדש.

עולה כמו טראנסלפ או טנרה (74) אבל הערך לשקל גבוה יותר:

מרווח טיפולים גדול משניהם (כל 15) 

מיכל דלק גדול משניהם עם יותר מ400 קמ בין תדלוקים 

4 שנות אחריות

פחות מ200 קילו 

מנוע החזק בחבורה 95 סוסים

כל הטכנולוגיה והאבזור (קוויקשיפטר, 9 מצבים לבקרת אחיזה, בקרת שיוט, בקרת אחיזה, איי בי אס בהטייה, 4 מצבי ניהול מנוע, סליפר קלאץ, משכך היגוי, סבל מקורי, מגיני ידיים מקורי, מגן מנוע מקורי, גלגלי טיובלס עם צמיגי פירלי, מסך tft עם חיישן תאורה, תאורת ךד מלאה כולל וינקרים, משקף גבוה סבל אחורי, 2 מצבי גובה לכסא רוכב, בולמי wp הפוכים 43 מ"מ, חיבור שקע usb ו גם מצת) 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנלי היה טוב ונוח, אך גדול מדי וחלש, ושמעתי על הרבה שמחליפים מצמד כבר סביב ה40k.

 

הורסיס משעמם וחלש, ההיגוי שלו לא חד בכלל, ומרגיש גמיש מדי כזה שקשה לדייק ולנסוע על קו אחיד, שמעתי אתצזה במבחנים, והבנתי מה זה אחרי נסיעה.

 

הטרייסר אין מה לדבר, לא היה לי נוח בכלל.

 

הטראנסאלף מעולה, לגבי השטח, אצלי יהיו מקסימום שבילים אולי קצת שטח קל מאוד, הרוב כביש,

הבעיה רק זהכסא שלו קצת קשה בהשוואה לויסטרום, אך נוח יחסית, הפחד שלי רק אחרי תקופה איך ירגיש, נסיעת המבחן היתה כשעה וקראת הסוף התחיל להרגיש לי קצת קשה אך סביר, מקווה שזה לא יהיה גרוע יותר מעבר לזה.

קראתי איפשהו בחו"ל שכנראה תהיה מתיחת פנים שתכלול בקרת שיוט, השאלה מתי, אני לא ממהר, גם כך צריך למכור אחד הרכבים, אך גם לא רוצה לחכות יותר מדי.

 

מה שכן הויסטרום 650 שהיה לי סבבה לגמרי, נוח גם לנסיעות ארוכות, אך מיושן ולא מתקרב לטכנולוגיה שיש לטראנסאלף.

 

הק.ט.מ אחלה אופנוע, קראתי.עליו ב

רבות, ורציתי לעשות נסיעת מבחן,

אך קראתי גם וזה צץ ברוב הפורומים,

ומדובר בדעה די אחידה, והיא של אמינות גרועה,

לא יודע אם זה עדיין קיים בדגמים החדשים, אך לא בא לי לנסות האמת,

מעדיף משהו מוכח.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, BoazB11 כתב:

ראיתי שיצאה צביעה חדשה, לטעמי הרבה יותר יפה מהטריקולור הנוכחי.

או שאולי אני טועה וזה פרויקט עצמאי של מישהו. אחפש תמונה אח"כ.

הבטחתי ולכן אקיים...

 

444152952_10212260176856811_6820550642654891690_n.jpg

אבל זו לא צביעה מקורית, אלא סט מדבקות.

https://www.tmbrmoto.com/collections/transalp-xl750-graphics

גם הצהוב נראה מדליק...

 

 

transalp colors.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואוו איזה הבדל עצום,

 

רק לא הבנתי, איך זה סט של מדבקות על אופנוע לבן והגלגלים שחורים, 

הרי הטריקולור מגיע עם גלגלים צהובים שלטעמי יותר יפים מהשחורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...