Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, maor23 כתב:

אוקיי, ראיתי שם באמת חלק שאפשר להוציא.

השאלה, מה זה מברג ארוך? כמו בסרטון שצירפו כאן למעלה או שאפשר מברג רגיל? כי מאיפה אביא עכשיו מברג באורך כזה

 

תחסוך לעצמך את הזמן בחיפושים ובניסיון לכוון את האורות. במחיר של 40-60 שקלים תוכל לבצע כיוון מדוייק במכון טסטים.

 

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 3 דקות, מרק10 כתב:

 

תחסוך לעצמך את הזמן בחיפושים ובניסיון לכוון את האורות. במחיר של 40-60 שקלים ובזמן שייקח להגיע למכון, להמתין שתתקבל, ולנסוע חזרה תוכל לבצע כיוון מדוייק במכון טסטים.

 

 

תיקון קל. אם בן אדם רוצה לעשות לבד, ללמוד, לדעת מה הוא עשה - מה רע? לוותר וללכת למכון טסטים אפשר תמיד.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 42 דקות, chrono כתב:

 

תיקון קל. אם בן אדם רוצה לעשות לבד, ללמוד, לדעת מה הוא עשה - מה רע? לוותר וללכת למכון טסטים אפשר תמיד.

 

כיוון מדוייק של אלומת האור ופיזור האור אפשרית רק בעזרת ציוד מתאים הקיים במכוני הטסטים. השיטה עשה זאת בעצמך לא מספיק טובה

אלא אם אתה סטיב אוסטין האיש השווה מיליונים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

אם זה לא היה לפני החלפת נורה. אז הנורה לא יושבת במקום. אין טעם סתם לכוון אורות אין סיבה שהכיוון יזוז לבד.

אני כיוונתי לבד אבל בעדשה עם לד רואים ממש טוב את החיתוך. ויש לי בגלגלת עוד הרבה ''משחק'' וגם עבר טסט 3 פעמים. וגם מעולם לא עשו לי אורות אפילו שזה טורבו לד. כיוונתי את שניהם אותו קו. וזה כבר לבד בצד של הנהג פחות גבוה הפיזור שלא יסנוור. ובצד ימין יותר גבוה הפיזור.

עריכה אחרונה על ידי NTZSV
פורסם
לפני 4 שעות, מרק10 כתב:

 

תחסוך לעצמך את הזמן בחיפושים ובניסיון לכוון את האורות. במחיר של 40-60 שקלים תוכל לבצע כיוון מדוייק במכון טסטים.

 

אני גם כיוונתי במכון, ואפילו לא לקחו לי על זה שקל.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

בדקת שהגלגלת ליד ההגה מכוונת על אפס? זה הכוונון הראשון שעליך לבצע.

 

מעבר לכך - כל חשמלאי רכב גם יבדוק לך שהנורה מתאימה, יושבת נכון, וגם יציב את הלוח המשורטט ויכון את הפנס בכמה דקות. שווה את הכמה שקלים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הוא רשם שאור ימין בהיר יותר.

כנראה או שהנורה לא מתאימה/יושבת.

לכן חשמלאי רכב, וכיוון הגובה כמו שצריך.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 18 דקות, sperial כתב:

בדקת שהגלגלת ליד ההגה מכוונת על אפס? זה הכוונון הראשון שעליך לבצע.

 

מעבר לכך - כל חשמלאי רכב גם יבדוק לך שהנורה מתאימה, יושבת נכון, וגם יציב את הלוח המשורטט ויכון את הפנס בכמה דקות. שווה את הכמה שקלים.

 

במידה וקיימת "גלגלת" המאפשרת כיוון גובה האלומה בתלות משקל הרכב לא תעזור במקרה הזה מכיוון שהיא משנה בו

זמנית את גובה האלומה בשני הפנסים.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, לירון .ה. כתב:

אני גם כיוונתי במכון, ואפילו לא לקחו לי על זה שקל.

 

אם כיוונו לך את האורות במסגרת הטסט השנתי אז לא יגבו על זה תשלום נוסף זה חלק מהשירות אבל אם תיגש למכון במיוחד ותבקש לבצע רק כיוון אורות אני מניח שיגבו ממך ״כמה שקלים״ עבור השירות והעבודה.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם

לא במסגרת הטסט.

ניגשתי במיוחד אחראי שהחלפתי את 2 הפנסים.

כיוונו ולא לקחו כסף.

אולי נפלתי על יום מיוחד

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 22 שעות, chrono כתב:

אויש, נו באמת. איזה ציוד מדויק ואיזה נעליים. הכיוון בשיטת עז"ב זה הכיוון שמוגדר ע"י היצרן.

 

השיטה עשה זאת בעצמך מוכרת לי והיא מתאימה למקרים שלא קיים ציוד ייעודי. שוב פעם אני חוזר על מה שכתבתי קודם לכן השיטה

לא מספיק מדוייקת וגוזלת יותר זמן מאשר כיוון במכון טסטים עם ציוד ייעודי.

 

Untitled.jpg

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

אם אתה ממש מתעקש לנסות לכוון לבד נסה לפי האיור הזה:אבל בעיקרון אני מסכים לחלוטין עם מרק שאין כמו כיוון מיקצועי עם ציוד ייעודי במכון טסטים.

IMG_8016.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
  • רעיון טוב! 1
פורסם

היה לי סיפור דומה - 10 דקות ו-30 שקלים בחשמלייה והכול מסודר. חלק מהסיפור היה הגלגלץ, חלק כיוון עם הברגים מול הלוח המשורטט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...