Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן, לאחרונה כל נסיעה שלי בחושך מלווה בוינקרים של הרכבים מלפניי, כי הפנס הימני שלי מאיר יותר מדי חזק. 

לאחרונה החלפתי נורה שנשרפה וזה כנראה בגלל זה, הבעיה שאין לי כל כך איך לשחק עם זה.

יש דרך, אולי משהו שאני לא מכיר, לעמעם קצת את האורות? או אולי איכשהו לשחק עם הפנס פיזית שיהיה פחות מסנוור? 

 

עורך: 

האור דלוק רגיל כמובן, לא אורות גבוהים. 

עריכה אחרונה על ידי maor23
פורסם
לפני 37 דקות, maor23 כתב:

אהלן, לאחרונה כל נסיעה שלי בחושך מלווה בוינקרים של הרכבים מלפניי, כי הפנס הימני שלי מאיר יותר מדי חזק. 

לאחרונה החלפתי נורה שנשרפה וזה כנראה בגלל זה, הבעיה שאין לי כל כך איך לשחק עם זה.

יש דרך, אולי משהו שאני לא מכיר, לעמעם קצת את האורות? או אולי איכשהו לשחק עם הפנס פיזית שיהיה פחות מסנוור? 

 

עורך: 

האור דלוק רגיל כמובן, לא אורות גבוהים. 

 

אני ממליץ לך להחליף את המנורות בזוגות.

* האם המנורה החדשה בעלת אותם נתונים כמו המנורה הקודמת ? שווה לבדוק.

* בדוק שהמנורה יושבת בצורה תקינה בבית המנורה.

* כנס למכון טסטים לבצע כיוון אורות.

  • רעיון טוב! 3

איזה כייף לי :)

פורסם

לא יודע איך לסדר את זה אבל כל הכבוד לך על המודעות והרצון לטפל בזה. 

לא חסרים פה אנשים שנוסעים קבוע על אור גבוה ולא מבינים למה זה מפריע...

  • אהבתי 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 9 שעות, מרק10 כתב:

 

אני ממליץ לך להחליף את המנורות בזוגות.

* האם המנורה החדשה בעלת אותם נתונים כמו המנורה הקודמת ? שווה לבדוק.

* בדוק שהמנורה יושבת בצורה תקינה בבית המנורה.

* כנס למכון טסטים לבצע כיוון אורות.

 

אם תמצא כיצד לכוון אורות (אמור להיות בורג בפנס שמסובבים), התהליך די פשוט בהינתן מטר, ואפשר לחסוך נסיעה למכון (במיוחד אם יוצא לך להגיע לחניון תת"ק, או כל מקום אחר שאתה בטוח לגבי כך שהרצפה שטוחה אופקית).

פורסם
לפני 40 דקות, chrono כתב:

 

אם תמצא כיצד לכוון אורות (אמור להיות בורג בפנס שמסובבים), התהליך די פשוט בהינתן מטר, ואפשר לחסוך נסיעה למכון (במיוחד אם יוצא לך להגיע לחניון תת"ק, או כל מקום אחר שאתה בטוח לגבי כך שהרצפה שטוחה אופקית).

בעיה ברכב הזה, אין גישה מספיק נוחה למנורה לצערי.

אני נמצא עכשיו ליד הרכב, ככה נראה המיקום של המנורה. מישהו יכול לכוון אותי לעשות משהו? בנוסף יש פה משהו לסובב אבל שלא משפיע על כלום 

20240408_084929.jpg

17125554312063028492951479795904.jpg

פורסם

ראשית, כמו שאמרו - יש סיכוי שהבעיה היא אכן בנורה. אולי לא מתאימה/חזקה מדי, או שאכן לא יושבת טוב ובגלל זה פיזור האור לא כמתוכנן. שווה לוודא את הדברים האלה קודם כל.

 

אם הנ"ל נבדק ומה שנותר זה לכוון את האורות - אז מה שמסובבים בתמונהה השניה זה מה שמכוון את האורות. תסובב בעדינות (כי אלה הרבה פעמים מנגנונים מפלסטיק ובגיל כזה של הרכב יכולים להיות שבריריים), וקח בחשבון שזה הגיוני שלא תרגיש הבדל בהתחלה - צריך לסובב די הרבה כדי להתחיל לראות תזוזה של העלומה. אך בכל אופן, תקרא איך אמורים לעשות את התהליך - המטרה לא סתם להוריד את האלומה קצת כי העירו לך. מבצעים את הכיוון מול קיר, והרעיון הוא לוודא שהאלומה יורדת בזווית מסוימת ואחידה בשני הפנסים. לא מורכב, אבל דורש מטר בשביל מדידות מדויקות, וכמה דקות עבודה.

פורסם
לפני 30 דקות, chrono כתב:

אם הנ"ל נבדק ומה שנותר זה לכוון את האורות - אז מה שמסובבים בתמונהה השניה זה מה שמכוון את האורות. תסובב בעדינות (כי אלה הרבה פעמים מנגנונים מפלסטיק ובגיל כזה של הרכב יכולים להיות שבריריים), וקח בחשבון שזה הגיוני שלא תרגיש הבדל בהתחלה

הכיוונון הזה לא באמת עוזר, הרכב היה מול קיר ולא היה שום שינוי, לא לשמאל ולא לימין. נראה שאולי הבעיה היא באמת בנורה

פורסם

יש סיכוי שהחלק המצולם זה לא מה שאמורים לסובב? אולי יש בורג במקום צמוד לשם שהאיור מתייחס אליו?

 

תסתכל בסרטון הזה (אם זה לא תואם לרכב שלך, שווה להריץ חיפוש על שנתון אחר):

 

פורסם

@chrono יש מצב שאני הייתי צריך לסובב עד פתיחת הפקק ואז אולי באמת צריך לדחוף שם איזה מברג, הבעיה שאין לי אחד כזה ארוך חחחח

אני אנסה לבדוק מאוחר יותר

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כן לא הגיוני זה האור גבוה. באור נמוך אצלך זה נורת H7. תראה שהשפיץ שלה כלפי מעלה ושהיא יושבת במקום במגרעת.

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, chrono כתב:

יש סיכוי שהחלק המצולם זה לא מה שאמורים לסובב

כן, החלק המצולם הוא מעין בוקסה מגומי שעולה ויורדת בתנועה סיבובית ולמעשה מייצבת ומכוונת את גובה מכסה המנוע ביחס לכנף, בצד שמאל שלה יש מכסה עגול בערך בגודל של 10 אגורות, תסיר אותו בעזרת מברג שטוח ודרך החור שהתקבל תכניס מברג ארוך עד למנגנון כיוון האורות כפי שמופיע בסירטון.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם
לפני 15 דקות, Camaro 92 כתב:

כן, החלק המצולם הוא מעין בוקסה מגומי שעולה ויורדת בתנועה סיבובית ולמעשה מייצבת ומכוונת את גובה מכסה המנוע ביחס לכנף, בצד שמאל שלה יש מכסה עגול בערך בגודל של 10 אגורות, תסיר אותו בעזרת מברג שטוח ודרך החור שהתקבל תכניס מברג ארוך עד למנגנון כיוון האורות כפי שמופיע בסירטון.

אוקיי, ראיתי שם באמת חלק שאפשר להוציא.

השאלה, מה זה מברג ארוך? כמו בסרטון שצירפו כאן למעלה או שאפשר מברג רגיל? כי מאיפה אביא עכשיו מברג באורך כזה

×
×
  • תוכן חדש...