Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, Igalz כתב:

יכול להיות, אבל הנה החשבונות

ח"ח ינואר פברואר

20240420_105617.thumb.jpg.7eb19fd01a6b169efa4e3ab8b9d9f242.jpg

 

אלקטרא מרץ

SmartSelect_20240420_105541_SamsungNotes.thumb.jpg.81b306dc4f0b1f75667f1f8713f75711.jpg

עם כזה חשבון אין משמעות לכמה אחוזים.

 

החשבון שלי יותר מפי 20. אתה מתקלח במים קרים, מאיר את הבית עם עששיות וטוען את הטלפונים בעבודה?

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני כשעה, Night Driver כתב:

מתקלח במים קרים, מאיר את הבית עם עששיות וטוען את הטלפונים בעבודה?

מתקלח במים שמחוממים בגז.. גם הבישול בגז (חוץ מהתנור, הנינג'ה והמיקרוגל). אין לי מייבש כביסה ואין לי בו שום צורך. כל השאר אישית אני לא מרגיש שאני עושה משהו חריג.. למעט העובדה שחיים בבית 2 אנשים עובדים, בלי ילדים וצרכנים אחרים.

אה ובחורף אנחנו לא מחממים את הבית בלילות, מיותר כשיש שמיכות טובות.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 5 שעות, Igalz כתב:

יכול להיות, אבל הנה החשבונות

ח"ח ינואר פברואר

20240420_105617.thumb.jpg.7eb19fd01a6b169efa4e3ab8b9d9f242.jpg

 

אלקטרא מרץ

SmartSelect_20240420_105541_SamsungNotes.thumb.jpg.81b306dc4f0b1f75667f1f8713f75711.jpg

עם חשבונות כאלה באמת המעבר לא כ"כ משתלם.

אני משלם כמעט פי 10 ממך.

וההנחה משמעותית. 

 

.

פורסם
לפני כשעה, om2 כתב:
לפני 6 שעות, Igalz כתב:

עם חשבונות כאלה באמת המעבר לא כ"כ משתלם

למה?

אחרי שישבנו את האי הבנה עם התשלום הקבוע, מה לא משתלם בו?

אגב, כיוון שאני מחובר לאלקטרא גם בחשמל וגם בגז, נותנים לי 10 שקלים בחודש החזר על הגז. אין פה משהו "לא משתלם"

יום טוב גם לך

פורסם
לפני שעה, Igalz כתב:

מתקלח במים שמחוממים בגז.. גם הבישול בגז (חוץ מהתנור, הנינג'ה והמיקרוגל). אין לי מייבש כביסה ואין לי בו שום צורך. כל השאר אישית אני לא מרגיש שאני עושה משהו חריג.. למעט העובדה שחיים בבית 2 אנשים עובדים, בלי ילדים וצרכנים אחרים.

אה ובחורף אנחנו לא מחממים את הבית בלילות, מיותר כשיש שמיכות טובות.

תיארתי לעצמי שהרבה בגז.

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...