Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת אין קליטה לא מתקין? זה מצחיק... 

איך לא חשבו על פתרון יותר טוב כמו חיבור חוטי באמצעות הסיבים שהם כבר פורסים בבניין?!?!?

למשל

 

פורסם

אגב, 

 

מרגיש לי שהפירוט של החשבון שלי בסלקום דיי פשוט ועלוב. איך זה בחברות אחרות?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

עם המונים החכמים אתה יכול להיכנס לאיזור האישי באתר חברת החשמל ולראות אפילו את ההתפלגות היומית של צריכת החשמל שלך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אצלנו היו מונים דיגיטליים (מ 2016) והקריאה היתה נעשית באמצעות מודם על גבי רשת החשמל. לפני כשנה וחצי החליפו למונים חכמים.
במשך כמה חודשים התחלנו לקבל חשבונות חשמל הזויים (כלפי מטה). הבנתי שאין קריאת מונה והכל "הערכה".

אמרתי OK, זה הזמן לעבור לאלקטרה פאוורר וגם לשלם קצת פחות.

 

...ואז הסתבר לי - שאין תקשורת בכלל למונים החדשים (החכמים) וזה למה יש לנו "הערכות" כל הזמן וגם אי אפשר להתנייד לאלקטרה או לשום מפעיל אחר.

 

לפני שנה בדיוק אני יושב בבר מצווה של בן של חבר טוב שלי, ובשולחן איתי יושב חבר וותיק שלו (מהצבא) שאנחנו מכירים, והוא אחראי מונים ראשי בחברת חשמל.

קיצר, אני מדבר איתו על הנושא ואז הוא אמר לי - אני מכיר את הבעיה באיזור שלך, זה לא יזוז עד שלא תגיע לדרגים גבוהים. אמרתי לו: "קיבלת !".
פניה ראשונה שלי היתה לשירות של חברת החשמל - ובדרישה לדבר עם אחראי מונים ראשי (ואני נוקב בשם שלו). לאחר מכן פניתי למפקח על החשמל.
תוך כמה ימים "צצה" משום מקום תקשורת למונים, הססטוס הפך לפעיל, וביצעתי ניוד לאלקטרה פאוורר.
אם בכמה דקות שיחה אפשר לחסוך (אפילו) 50 שקל *כל* חודש, מה רע ?


אין לי מושג אם הקליטה של המונים היא ברשת סלולר של פרטנר או לא, אבל המונים נמצאים בקומה -1 ואין שם קליטה סלולארית בכלל. מעניין לדעת אם הם אכן ביצעו התקנה של ריפיטר סלולארי עם אנטנה בחדר מונים או שמה מצאו פתרון אחר לחבר את המונים לרשת האינטרנט או משהו כזה.

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מונה חכם זה כמו המונה שאפשר למלות בו כסף לאחר שמשלמים בפיצוציה עבור הקוד?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 7 דקות, DareDevil כתב:

מונה חכם זה כמו המונה שאפשר למלות בו כסף לאחר שמשלמים בפיצוציה עבור הקוד?

לא.

אתה מדבר על מונה "PRE PAID" (נקרא בחברת חשמל: מונה מת"מ [מונה תשלום מראש] ).

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 3.2.2024 בשעה 22:26, איציק נ. כתב:

 

 

.


אין לי מושג אם הקליטה של המונים היא ברשת סלולר של פרטנר או לא, אבל המונים נמצאים בקומה -1 ואין שם קליטה סלולארית בכלל. מעניין לדעת אם הם אכן ביצעו התקנה של ריפיטר סלולארי עם אנטנה בחדר מונים או שמה מצאו פתרון אחר לחבר את המונים לרשת האינטרנט או משהו כזה.

איציק

במקרים כאלו מתקינים מונים עם חיבור חיצוני לאנטנה, ואת החיבור מחברים לאנטנה מרכזית שמותקנת בגג ,שהחיבור שלה נמצא בארון מונים 

או שיכול להיות שהמתקין לא התקין את האנטנות והתקין רק את המונים. 

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

קיבלתי חשבון חשמל ראשון אחרי שעברתי לאלקטרא פאוור. ניראה שיותר משתלם לי לחזור לחברת חשמל חח.. 
בחברת חשמל התשלום הקבוע עמד על 36.5 לחודשיים.
באלקטרא 23 לחודש, יעני 46 לחודשיים. 
בח"ח תשלום בגין הספק kva עמד על 8.5 לחודשיים
באלקטרא 5.3 לחודש. יעני 10.6 לחודשיים. 
קיצר כל ההנחה נאכלת בהפרשים האלו. ולמעשה אפילו שילמתי יותר. הנחמה היחידה היא ההחזר שאני מקבל בחשבון הגז בגלל שאלקטרא היא גם ספק הגז שלי ויש זיכוי על קומבו.

גם בחברות אחרות המצב זהה?

יום טוב גם לך

פורסם

לא עברתי לחברה אחרת, אבל כדאיות המעבר תלויה בגובה הצריכה. עם צריכה שלי אחסוך פחות מ 8 שקלים לחודש, וזה לפני שדיברנו על תשלומים קבועים כמו שרשמת. החלטתי שלא שווה מעבר. לעומת זה מישהו רשם בפורום אחר שהוא חוסך עשרות שקלים לחודש, וזה כבר משתלם.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Igalz כתב:

קיבלתי חשבון חשמל ראשון אחרי שעברתי לאלקטרא פאוור. ניראה שיותר משתלם לי לחזור לחברת חשמל חח.. 
בחברת חשמל התשלום הקבוע עמד על 36.5 לחודשיים.
באלקטרא 23 לחודש, יעני 46 לחודשיים. 
בח"ח תשלום בגין הספק kva עמד על 8.5 לחודשיים
באלקטרא 5.3 לחודש. יעני 10.6 לחודשיים. 
קיצר כל ההנחה נאכלת בהפרשים האלו. ולמעשה אפילו שילמתי יותר. הנחמה היחידה היא ההחזר שאני מקבל בחשבון הגז בגלל שאלקטרא היא גם ספק הגז שלי ויש זיכוי על קומבו.

גם בחברות אחרות המצב זהה?

 

אני בסלקום ומשלם תשלום חודשי קבוע זהה בדיוק כמו ששלמתי לפני כן לחח"י. 

לוח תלת פאזי של 3x25A משלם כ 1 שח ליום, קרי 30 שח לחודש. בדיוק ככה גם שלמתי לחח"י לפני המעבר לסלקום. 

אני לא חושב שהספקים יכותים לגבות תשלום חודשי שלא בנתאם לתעריך חח"י. או שאתה לא הבנת משהו או שיש להם טעות. 

 

עריכה אחרונה על ידי stas12
פורסם
לפני 46 דקות, stas12 כתב:

או שאתה לא הבנת משהו

יכול להיות, אבל הנה החשבונות

ח"ח ינואר פברואר

20240420_105617.thumb.jpg.7eb19fd01a6b169efa4e3ab8b9d9f242.jpg

 

אלקטרא מרץ

SmartSelect_20240420_105541_SamsungNotes.thumb.jpg.81b306dc4f0b1f75667f1f8713f75711.jpg

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 7 דקות, Igalz כתב:

יכול להיות, אבל הנה החשבונות

ח"ח ינואר פברואר

20240420_105617.thumb.jpg.7eb19fd01a6b169efa4e3ab8b9d9f242.jpg

 

אלקטרא מרץ

SmartSelect_20240420_105541_SamsungNotes.thumb.jpg.81b306dc4f0b1f75667f1f8713f75711.jpg

עבור כמה ימים בדיוק החשבון של חח"י? 

פורסם
לפני 11 דקות, stas12 כתב:

עבור כמה ימים בדיוק החשבון של חח"י? 

ניראה שעלית פה על הנקודה, 

אני רגיל שהחשבונות של ח"ח הם על חודשיים שלמים, אבל החשבון הזה ספציפית מה10 לינואר עד ה29 לפברואר. פספסתי את זה..

תודה, אפשר לפרוק נשקים.

יום טוב גם לך

פורסם

החשבונות של המפעילות הוירטואליות הן חד-חודשיים. אז שימו לב לסכומים של דמי השימוש בין חברת החשמל לבינן.

 

 

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...